Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente servodirectie w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Experimente servodirectie w211

    Salutare colegi,
    Scriu acest post pentru cei ce cred sau au probleme cu servodirectie, in speranta ca vor trage concluzii si vor economisi bani, pe care eu i-am cheltuit ca sa revin la momentul 0.

    Am trecut la w211 venind de pe o Leganza ( intretinuta, nu cazan) si inca din primii km cu mertz am fost dezamagit de faptul ca necesita o forta mai mare la schimbare directiei de mers in ciclul urban fata de Leganza, care are o directie asistata asemanatoare cu S Klasse.

    In acest demers am incercat initial sa strang sau sa alabesc surubul de reglaz al casetei, cu el slab se misca putin mai usor si revenea volanul in pozitia de mers mult.mai repede insa jocul stg-dr era insuportabil la drum lung necesitand corectii.

    Am incercat sa trec pe lichid Pentosin Chf 11s, directia s-a comportat putin mai bine.

    Am verificat turul si returul casetei, ba chiar am cumparat un furtun nou oe de tur in ideea ca poate cel vechi are defect la interior, fara imbunatatire.

    Am incercat sa maresc debitul si presiunea pompei (am aflat dupa discutii cu o mare firma de reconditionari ca nu sunt diferente intre corpurile pompelor de 120 de bari si cele de 128)
    -am stricat pompa originala
    -am cumparat pompa aftermarket din Germania(noroc ca au trimis doua, prima a facut 30 de zile pe drum) am ars pompa aftermarket incercand sa maresc debitul, am pus-o pe seama calitatii aftermarket.
    -am cumparat alte 3 pompe second pentru rezerva.
    -am cumparat in final una noua originala

    Pentru marirea debitului cu aprox 25% e necesar sa se majoreze diuza de iesire a pompei de la 4.9mm la 5.4 mm, problema este ca la 1800 rpm cu diuza marita pompa vajaie si intra in rezonanta, noroc cu am pastrat diuze de la pompele duse.
    Concluzie, pompa nu poate fi modificata, e deja la capacitate maxima.

    Am schimbat caseta cu una refurbished in speranta ca e de acolo problema, caseta se comporta la fel, am repus pe masina caseta priginala dupa ce am verificat conf procedurii jocul si am gresat-o cu vaselina lor speciala

    Am cumparat doua valve sps, prima chinezeasca a cedat si curgea ulei prin mufa, nu recomand, insa am blocat pe inchis valva si directie era mai buna in urban.
    Pe tester am vazut ca esp incepe sa scada amperajul catre valva pe masura ce creste viteza, adica la 30km/h deja amperajul era la jumatate, semn ca devia pe retur o parte din presiune.
    Am sfarsit prin a obtura pe valva originala a masinii unul dintre orificiile de descarcare, celui de-al doilea i-am scazut diametrul la aproape jumatate, acum.comportamentul de a se intarii la cresterea vitezei este diminuat fiind liniara forta necesara schimbarii directiei odata cu cresterea vitezei.

    Concluzii finale:
    Nu se poate modifica asistarea servo decat daca se obtureaza orificiile valvei sps, in functie de placerea fiecaruia. Efectul pozitiv este unul de 20% -30% la mers urban.

    Mai ramane sa instalez un cooler de servo fiindca am observat ca la mers urban se incinge foarte rau uleiul si auyomat directia devine mai greoaie, coolerul stock este o serpentina simpla, poate upgrade de la alt model Mb.

    P.s: Am pe stoc o caseta aproape noua, o pompa noua de 1.8 benzina si alte doua pompe second hand. Toate garantate ca functioneaza ca noi OE ))

    Sper sa va fie de folos!
Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF