Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema mercedes w211 e200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema mercedes w211 e200 kompressor

    Buna ziua am niste intrebari legate de E200 Kompressor w211 1.8 benzina + gpl 2007 184cp
    Am cod eroare pe tester: senzor suprapresiune limita atinsa cod: 2014, si inca unu 2049
    Azi la drum lung am observat ca masina nu mai trage ca inainte nici gaz nici benzina sport sau comfort. se ridica la 4000 5000 ture dar merge urca usor si nu mai "se arunca". Inainte la kickdown siminteam ca se duce. am mai avut erori gen bank 1 chestii dar nu ma pricep sa le citesc. Stiti ce probleme ar putea avea? alte probleme nu are si nici alte coduri de eroare nu imi mai arata. multumesc

  • #2
    Ai rezolvat problema ? Aceleasi erori le am si eu pe un e200 w211 1.8 kompressor cu instalatie GPL BRC , singura diferenta esta ca pe gaz merge bine, doar pe benzina se tureaza greoi. Am schimbat furtunasul de sub filtrul de aer dintre blocul motor si clapeta de acceleratie(cel vechi era spart) si sonda lambda dupa catalizator.. fara rezultat totusi.

    Comment


    • #3
      Salutare colegi,
      Este foarte posibil sa aveti un reglaj gpl incorect, aspect ce modifica pe termen lung sau ltft timpii de injectie pentru benzina.
      M-am confruntat cu erori similare de bank1 relanti ori ltft peste 15% corectie.
      Cu toate ca pare un sistem clasic multipunct, am impresia ca e destul de complex pe sistem de management injectie si astfel o instalatie clasica gpl multipunct este depasita de situatie.
      Eu am rezolvat problema prin migrare catre ecu gpl Stag q box plus ce are functia de adaptare in timp real a timpilor de injectie. Ecu asta se leaga la cablajul obd si monitorizeaza in permanenta ce timpi de injectie cere ecu benzina, corectand constant in functie de temp, presiune ori calitate a gazului.
      Din pacate, cred ca este singura varianta pentru m271 fara erori ori probleme.
      Mie mi-a mai crapat si pompa de benzina pe la 160tkm insa pana sa nu mai functioneze, nu am avut pierderi de putere, doar uneori pornea greu la cald.
      Ca reper pentru reglaj, eu am presiune de lucru 1.25bar, diuze injectoare de 2.8mm si autoadaptare de la 500rpm la 5000rpm cu pastrare ltft +- 5%, motorul functioneaza perfect.
      P.S: pentru a diagnostica corect, trebuie sa resetati valorile invatate ale ecu benzina, reset adpatations mai exact, cu star ori cu diagnoza launch pro, dupa care sa mergeti cu masina pe benzina si eu cred ca va vor disparea toate problemele.
      Last edited by ROV; 09-17-2020, 07:07 AM.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF