Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme aerisire frâne spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aerisire frâne spate

    Salutare...nu am gasit un răspuns concret la problema mea, si am îndrăznit sa deschid un nou topic.
    Deci...in urma cu câteva zile a trebuit sa schimb etrierii spate pentru ca erau destul de ruginiți si au rămas blocați. După înlocuire am încercat in fel si chip sa fac aerisirea instalației de frânare si nu am reușit. Am schimbat de doua ori lichidul de frâna, am încercat si cu pompa cu presiune in borcanul lichidului de frâna, am încercat si modul clasic făcând pedala. Nu merge nimic.
    Pedala tine foarte jos iar frâna este activa doar pe fata.
    Rog ajutor

  • #2
    Lichid iti iese prin spate cand aerisesti?
    Ai 211 facelift nu?
    Poate e ceva procedura in star de reinitializare frana, purjare lichid in pompa de frana, etc. Alte masini au o optiune de a da afara ce e in pompa, pt ca inlocuire de lichid sa fie completa.
    cine stie, poate ai aer pe acolo.

    Etrieri ruginiti? Nu sunt din aliaj ca si la non facelift?

    Comment


    • #3
      Etrierii sunt din aliaj dar pistonul ruginește si se blochează. Lichid iese dar foarte foarte încet. Am pus presiune de 2,5 Bari ar fi trebuit sa îl arunce cu presiune afara. Da modelul e w211 Facelift

      Comment


      • #4
        Nu exagera cu presiunea ca poate bubui vasu.
        eu cu 2 bari am bagat dar nu tasneste, nici vorba de asa ceva. Iese frumos.
        Ultima data nici nu am pus presiune, totul a mers gravitational. A picurat incet incet.
        la frane la itp a fost ok.


        Pistonul de la mine e din ceva usor si e invelit in plastic.
        Nu rugineste nimic la el. Nu stiu cum e la tine.
        La mine pistonul era rotund, masurat la micrometru.
        S a deformat cilindrul cumva, dar tot asa la nivel de sutime.
        Am rezolvat problema.
        Frana punea, dar nu dadea drumul.

        Nu am idee la tine cum sta treaba.

        Comment


        • #5
          Ai facut aerisirea fara a te conecta la tester?

          Comment


          • #6
            Da. Dar atentie mare. Nu am golit niciodata coloana de lichid.
            cand am desfacut etrierul am pus un furtun cu dop pe furtunul de frana.

            Comment


            • #7
              Nici eu nu am golit instalația de lichid dar am pierdut câțiva ml de lichid si Ma gândesc ca e vreo protecție electronica ca sa nu pierd tot lichidul si pompa ABS Închide presiunea pe spate, altfel nu-mi imaginez

              Comment


              • #8
                Revin cu problema...intre timp am dus mașina la service, si după 3 ore de chin mecanicul mi-a dat verdictul: pompa ABS defecta.
                Intrebarea mea este, cum se poate defecta pompa ABS de la un schimb de etrieri spate?

                Comment


                • #9
                  Sigur nu ai pe star ceva optiuni pt abs?
                  Pana si la vechitura de passat e optiuni sa purjeze sau sa aeriseasca lichidul din pompa.
                  Chiar asa sa se strice? Si daca se strica, de ce nu da eroare?

                  Comment


                  • #10
                    Nu stiu Sharky, habar n-am. Poate ca nu e nimic pe partea electrica si d’aia n-am eroare. O sa inlocuiesc pompa saptamana viitoare si revin cu nouatati.

                    Comment


                    • #11
                      Am revenit cu rezolvarea. S-a inlocuit pompa abs si totul a revenit la normal.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF