Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme w211 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme w211 kompressor

    Buna seara, detin un Mercedes w211 din 2003, si am ceva probleme cu pornirea de la un timp si anume cand vrea porneste sfert, iar cand ii vin piticii, ba invarte si nu porneste(opresc, dau iar la automat si porneste sfert), ba porneste mai greu si pleaca cu un tremurat mare si se aprinde check engine, parca ar merge in 3 pistoane, cu eroare de missfire doar pe cilindrul 1. am schimbat bujii, bobine,degeaba. Nu are un sablon, pur si simplu aleatoriu. Masina are si gpl.
    Va rog mult sa imi recomandati un mecanic care sa ma poata ajuta in Bucuresti, si daca a mai intalnit cineva situatia, poate imi spune o parere,
    Multumesc anticipat

  • #2
    Este posibil sa fie o problema cu corectia benzinei din cauza setarii necorespunzatoare a instalatiei gpl, vedeti daca mergeti cateva zile exclusiv pe benzina daca se modifica pornirea.
    De asemenea, este posibil sa aveti pompa de benzina pe duca si sa fie inceput de sfarsit pt ea, o spun din propria experienta.

    Comment


    • #3
      Am scos siguranta de la ecu gpl, am mers cateva zile si nici o schimbare.Pompa din rezervor s-a stricat acum ceva timp, am cumparat alta noua(nu mai stiu firma), masina facea la fel, si am schimbat-o cu una Pierburg la indrumarea celor de la service, dar degeaba, nici o schimbare.Nu conteaza daca sta peste noapte sau daca sta oprita 10 minute, in ambele situatii porneste sfert sau porneste greu-respectiv in 3.. Va rog sa imi recomandati un mecanic priceput in Bucuresti,

      Comment


      • #4
        Nu sunt convins ca simpla scoatere a sigurantei de la gaz ar aduce ecu masinii la parametrii de fabrica. Trebuie facut si altceva? Mentionez ca inafara de treaba cu pornirea masina merge extraordinar de bine si de frumos.

        Comment


        • #5
          Ajunge sa scoti siguranta. Sau pur si simplu sa dai de buton sa mearga pe benzina.
          Ciudata rau problema ta.

          Cand invarte si nu porneste ar putea fi senzorii del a axa came sau vibrochen, dar nici de aia nu poti fi sigur 100%. E schimbare la nimereala.

          Daca merge in 3, dar apoi ii dai imediat un restart merge bine?

          Hai sa iti zic un pont cu restart: ca sa nu mai consumi bateria, cand merge in 3 si vrei sa dai restart, turezi motoru in 3mii si lasi rapind acceleratia si ii dai din cheie un on off. O pozitie numai, nu scoti cheia de tot.
          Motorul fiind pe decelerare pana ajunge la relanti il repornesti si merge bine.
          Poti incerca si in mers, dar grija mare sa nu iti blochezi volanul.

          Am patit cu a mea ca aveam un injector de gpl infundat si mergea in 5 (in loc de 6). Dar pe benzina mergea ceas.

          Comment


          • #6
            La rece: porneste sfert si merge perfect; porneste sfert, motoru se aude normal, plec de pe loc si cand o accelerez incepe sa tremure urat caz in care: daca o tin accelerata da missfire pe cilindrul 1(doar pe 1) si o opresc si o pornesc si merge absolut normal- daca iau picioru din acceleratie si o accelerez incet cat sa nu tremure, isi revine si merge iar perfect.
            La cald: porneste sfert si merge perfect; dau la automat si o opresc in cateva secunde pentru ca simt ca nu ar vrea sa porneasca. sii dau iar si porneste imediat sau porneste dar da la automat 2-3 secunde.
            Sper ca intelegeti ce am vrut sa spun, asa face, doar cand vrea ea.
            Foarte ciudat.. L-am sunat pe baiatul de la gaz, si mi-a spus ca ii va face o verificare amanuntita, sa eliminam orice tine de gaz, totodata spunandu-mi 2 pareri din experienta lui: un injector de gpl stricat care scapa gaz in cilindru, si benzina din rezervor care cica s-a ”alterat”, si trebuie neaparat golit rezervorul de tot ca oricat as pune peste tot probleme vor fi.... Nu stiu ce sa spun..o voi incerca si pe asta.

            Comment


            • #7
              Daca bujii sunt ok, pompa carburant relativ recent schimbata, as mai verifica furtunele si fisele de la bujii.
              As mai verifica apoi garnituri galeria de admisie.

              Apoi as lua la intrebari:
              - sondele lambda.
              - debitmetrul de aer.


              Succes !
              1963 Simson SR2E
              1990 Mercedes W124 250d
              2001 Mercedes W210 200K
              2005 Mercedes W211 220cdi
              2018 Suzuki Baleno

              Comment


              • #8
                Dupa chinuri si stres, foarte multi bani cheltuiti aiurea cu tot felul de mecanici si nervi,au cedat. Am solicitat recomandarea unui mecanic priceput dar din pacate nu am primit nici un raspuns, si cand valoarea incercarilor ”meseriasilor” de Mercedes cu care am intrat in contact a ajuns pe la 3000 ron m-am oprit. Eu am decoperit problema ca fiind de la debitmetru de aer, care nu a dat nici o eroare pe nici un tester. Lam schimbat cu unul original, si motorul si-a reluat iar mersul frumos , consumul bun pe care il avea odata si porneste sfert de fiecare data. Sper sa ajute pe cine mai e sau va fi in situatia mea.

                Comment


                • #9
                  Multumim pentru solutie.

                  Comment


                  • #10
                    Bravo ! felicitari ! Un gand bun si drum linistit !
                    1963 Simson SR2E
                    1990 Mercedes W124 250d
                    2001 Mercedes W210 200K
                    2005 Mercedes W211 220cdi
                    2018 Suzuki Baleno

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF