Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Presiune motor mb w212 e220 2143cmc om651

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Presiune motor mb w212 e220 2143cmc om651

    Buna ziua!
    Am un w212 om651 si am o problema oarecum ciudata.
    Am facut schimbul de ulei, după o cursă de 400km am verificat si totul era in regula. După inca 100 kilometri surpriza: mi-a aruncat cam 2 litri pe la busonul de umplere. Am verificat nivelul uleiului si era jos pe joja. Am cumparat ulei, am completat si am facut o cursă de 10km. Am sesizat ca iar a curs ulei pe la buson. Am dus masina pe platforma, am pornit si am văzut la ralanti ca imi scoate gaze pe la joja si pe la busonul de umplere. Am dus masina la un service considerat foarte ok, si dupa cateva zile am fost sunat sa imi zica rezultatul constatarilor: dupa multe teste si verificări au pus masina lângă un sprinter cu același motor si cică scot gaze la fel si problema ar fi de la buson. Mi-au schimbat busonul si intr-adevar nu a mai iesit ulei ci doar s-a prelins...Cand am vazut ca iar curge ulei nu am mai circulat cu masina. AM verificat filtrul epurator si nu este înfundat. Am luat un furtun si am pus din filtrul epurator sa scoată gazele undeva jos, am mers cu masina dar tot creează gaze la nivelul jojei si la nivelul orificiului de umplere cu ulei. Am schimbat si filtrul de ulei din nou pentru ca am auzit ca si acesta ar putea creea probleme dar dupa logica mea nu ar avea cum. Tin sa precizez ca masina porneste la sfert de cheie si acum la -8°C, merge perfect nu întrerupe, nu scoate fum, esapamentul este curat dar scoate acele gaze prin care este aruncat si uleiul. Ulei folosit mb 5w30. Care ar putea fi problema? Nu m-am mai intalnit cu asa ceva. Kilometri la bord si cei reali sunt de 300.584. Multumesc frumos.

  • #2
    Nu s-a întâlnit nimeni cu astfel de problema? Am reusit sa ii pun un buson original pentru ca in comert greu se gaseste si nu mai curge ulei pe acolo. Dar gaze pe la joja tot scoate cand este motorul pornit, indiferent daca este cald sau rece si scoate destul de mult. Ce problema poate fi ? Ulei nu consuma.

    Comment


    • #3
      Daca epuratorul nu este infundat,nu ramane decat ultima varianta: scapa compresie pe langa segmenti....gaze de carter sunt normale la orice motor,generatie mai noua,dar intr-o anumita limita.
      Cauta sa faci un test de presiune in carter,gasesti la un service bun,atunci te lamuresti sigur in ce stare este motorul.
      Daca scapa copresie pe langa segmenti,singura varianta este de desfacut tot motorul si refacut cu segmenti noi....si ce mai gasesti uzat in el.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF