Prima data ,în 3 ani de cînd am maşina,am avut nevoie de cîrlig,dar am avut surpriza neplăcută să constat că nu funcționează.
Am sunat la Serviciul 24h şi mi-au asignat AutoSchunn SV.După evaluarea maşinii mi-au spus ca nu se poate repara si că trebuie schimbat ca tot e în garanție extinsă.Nu prea mi-a plăcut ideea,dar am acceptat.După 2 zile mă sună reprezentantul firmei cu altă surpriză(tipică): maşina e în garantie dar trebuie sa plătesc şi după să-mi recuperez banii din țara de origine a contractului(Spania).
Ce părere aveți?
A mai pățit cineva?
Menționez că am un contract service premium ptr toată Europa.
Am sunat la Serviciul 24h şi mi-au asignat AutoSchunn SV.După evaluarea maşinii mi-au spus ca nu se poate repara si că trebuie schimbat ca tot e în garanție extinsă.Nu prea mi-a plăcut ideea,dar am acceptat.După 2 zile mă sună reprezentantul firmei cu altă surpriză(tipică): maşina e în garantie dar trebuie sa plătesc şi după să-mi recuperez banii din țara de origine a contractului(Spania).
Ce părere aveți?
A mai pățit cineva?
Menționez că am un contract service premium ptr toată Europa.
Comment