Buna seara,
La un w211 320cdi 5G din 2005 s-a aprins martorul de motor.La reprezentanta au schimbat un senzor de temperatura de la filtrul de particule si au facut o regenerare.
Totul a fost perfect ,functional.Am pornit la drum şi dupa 70 km am simțin ca motorul nu mai trage,iar dupa 15 km s-a oprit şi nu a mai pornit.Am dus masina la un atelier şi dupa ce a sters erorile a pornit perfect.Pe diagnoza a dat eroare la sonda lambda,valva EGR şi filtru particule colmatat.Am schimbat valva EGR şi am facut o curațare filtru particule cu o masina speciala cu gaz(4 reprize de 30 min).Am mai facut o regenerare fortata cu diagnoza dupa care am iesit cu masina 100km în 2500-3500 turații.Totul perfect,dar pe diagnoza mai apare eroare la senzorul de rotatii de vibrochen.Nu am mai schimbat sonda lambda ptr ca nu o aveau la Mercedes si nici nu da eroare cea veche.
Astept opiniile voastre.Trebuie sa parcurg cca 3500km si nu vreau surprize.
Maine am sa cer senzorul cu pricina si cred ca mai este unul pe capacul metalic de la motor,care controleaza poziția de la axele cu came.
La un w211 320cdi 5G din 2005 s-a aprins martorul de motor.La reprezentanta au schimbat un senzor de temperatura de la filtrul de particule si au facut o regenerare.
Totul a fost perfect ,functional.Am pornit la drum şi dupa 70 km am simțin ca motorul nu mai trage,iar dupa 15 km s-a oprit şi nu a mai pornit.Am dus masina la un atelier şi dupa ce a sters erorile a pornit perfect.Pe diagnoza a dat eroare la sonda lambda,valva EGR şi filtru particule colmatat.Am schimbat valva EGR şi am facut o curațare filtru particule cu o masina speciala cu gaz(4 reprize de 30 min).Am mai facut o regenerare fortata cu diagnoza dupa care am iesit cu masina 100km în 2500-3500 turații.Totul perfect,dar pe diagnoza mai apare eroare la senzorul de rotatii de vibrochen.Nu am mai schimbat sonda lambda ptr ca nu o aveau la Mercedes si nici nu da eroare cea veche.
Astept opiniile voastre.Trebuie sa parcurg cca 3500km si nu vreau surprize.
Maine am sa cer senzorul cu pricina si cred ca mai este unul pe capacul metalic de la motor,care controleaza poziția de la axele cu came.
Comment