Va salut colegi dragi,
Cu ocazia aprinderii Check Engine-ului pentru al meu w212 din 2011 , OM651 170cp, am achizitionat un OBD2 de duzina pentru o prima investigatie.
Au aparut urmatoarele coduri de eroare :
1. Status Confirmed : P0123 - Throttle position TP switch A / accelerator pedal position APP switch A - high input
2. Status Confirmed : P2112(71) - Throttle actuator control TAC system - actuator stuck closed
Urmatoarele erori apar cu status de Achive ( Inactive )
3. P0685(00) - Engine Control EC relay - open circuit
4. P0123 - Throttle position TP switch A / accelerator pedal position APP switch A - high input
5. P0500 - Vehicle speed sensor VSS - circuit malfunction
6. P2119 - Throttle actuator control TAC, throttle valve - range / performance problem
7. P2454(00) - Diesel particulate filter DPF pressure sensor A - circuit low
8. P244B(85) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too high
9. P2453(28) - Diesel particulate filter DPF pressure sensor A - circuit malfunction
10. P244A(00) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too low
11. P244A(7A) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too low
Incerc momentan sa nu ma ingrijorez in privinta erorilor de la 3 la 11, deoarece este posibil sa fie in legatura cu proasta functionare a clapetei de acceleratie (obturatie)
Intrebarea mea este daca v-ati mai lovit de probleme cu clapeta de acceleratie in trecut pentru modelul w212 si daca exista vreo sansa sa fie cumva circuit electric pana la clapeta de vina,nu clapeta in sine.
Va intreb acest lucru deoarece nu as dori achizitionarea unei clapete noi degeaba, defectul fiind cumva traseul electric de la ECM pana la clapeta.
Am inteles de asemenea ca senzorul este incorporat in corpul clapetei ,deci se schimba tot agregatul.
Va multumesc pentru sfaturi in avans !!
O zi buna ! Razvan
Cu ocazia aprinderii Check Engine-ului pentru al meu w212 din 2011 , OM651 170cp, am achizitionat un OBD2 de duzina pentru o prima investigatie.
Au aparut urmatoarele coduri de eroare :
1. Status Confirmed : P0123 - Throttle position TP switch A / accelerator pedal position APP switch A - high input
2. Status Confirmed : P2112(71) - Throttle actuator control TAC system - actuator stuck closed
Urmatoarele erori apar cu status de Achive ( Inactive )
3. P0685(00) - Engine Control EC relay - open circuit
4. P0123 - Throttle position TP switch A / accelerator pedal position APP switch A - high input
5. P0500 - Vehicle speed sensor VSS - circuit malfunction
6. P2119 - Throttle actuator control TAC, throttle valve - range / performance problem
7. P2454(00) - Diesel particulate filter DPF pressure sensor A - circuit low
8. P244B(85) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too high
9. P2453(28) - Diesel particulate filter DPF pressure sensor A - circuit malfunction
10. P244A(00) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too low
11. P244A(7A) - Diesel particulate filter DPF - differential pressure too low
Incerc momentan sa nu ma ingrijorez in privinta erorilor de la 3 la 11, deoarece este posibil sa fie in legatura cu proasta functionare a clapetei de acceleratie (obturatie)
Intrebarea mea este daca v-ati mai lovit de probleme cu clapeta de acceleratie in trecut pentru modelul w212 si daca exista vreo sansa sa fie cumva circuit electric pana la clapeta de vina,nu clapeta in sine.
Va intreb acest lucru deoarece nu as dori achizitionarea unei clapete noi degeaba, defectul fiind cumva traseul electric de la ECM pana la clapeta.
Am inteles de asemenea ca senzorul este incorporat in corpul clapetei ,deci se schimba tot agregatul.
Va multumesc pentru sfaturi in avans !!
O zi buna ! Razvan
Comment