Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Check coolant level

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Check coolant level

    Cam de o saptamana primesc eroarea din titlu, Check coolant level si evident vasul este la nivel. Mai mult, am incercat sa pun mai mult decat trebuie, doar sa vad daca se schimba ceva si face la fel. am umblat acum o saptamana la senzorul de nivel de sub vasul de expansiune, l-am suflat putin si l-am bagat la loc si a disparut mesajul. Nu am mai mers intre timp cu masina dar azi a reaparut mesajul si nu a mai disparut dupa ce am scos senzorul.
    Senzorul e vreo 25 de lei, vasul cu tot cu senzor e 150lei. Deci nu e mare scofala dar ma gandesc ce draq l-a apucat? Sa ma apuc sa pun pe mufa senzrului aparatul de masura, eventual sa-l pun in scurt ca si cand ar inchide circuitul, sa vedem daca dispare mesajul? Ca exista o mica sansa sa fie si cablul sau ceva pe instalatia electrica ciufulit, nu doar senzorul. O parere ceva?
    La motorul OM642 senzorul de nivel lichid racire se scoate invartind spre stanga 90gr. si se trage in jos, dupa care se scoate mufa. Nu va curge lichidul din vas. La restul modelelor nu stiu cum se scoate dar pot afla daca e cineva interesat. Mai scarba imi e daca va fi sa schimb vasul de expansiune, ca e ceva mai mult de munca.

  • #2
    Ceau. Scoate afara vasul de expansiune si verifica si plutitorul. Spala vasul pe dinauntru cu alcool tehnic

    Comment


    • #3
      Nu stiu ce ai la tine, dar parca ai 211 nu ?
      Eu am schimbat vasul pt ca plasticul devenise sfarmicios, testeaza si tu pe muchiile vasului ca s-ar putea sa ai o surpriza.
      Senzorul e din 2 parti, un plutitor magnetic, inclus in vas si un senzor hall, care e cel amovibil si pus pe exteriorul vasului si nu are rol de etansare, simte plutitorul magnetic.

      Asa ca poti sccoate linistit mufa si pune un magnet langa el, sau o bucata de fier, ar trebui sa reactioneze.

      Comment


      • #4
        Acum cam 3 luni am avut aceiasi problema. Cam timp de doua saptamani aparea in bord,ba disparea si tot asa. Am facut la fel ca tine:scos senzorul,curatat si el si mufa si nici o schimbare. Dupa mai vreo saptamana am mers la diagnoza deoarece daca apasam acceleratia un pic mai tare scotea fum si se plafona plus ca de cateva zile nu mai functiona AC-ul,clipea butonul. Cu testerul am gasit EGR-ul blocat,rezolvat problema de EGR si pt.restul a dat un reset la tot calculatorul masinii. De atunci functioneaza AC-ul,eroarea legata de senzorul nivel antigel a disparut,la fel si eroarea de la vasul lichid parbriz ce imi aparea ca e prea mult lichid sau cv de genul,nu mai retin pt ca sincer nemaiaparand aceste erori chiar am uitat ca le-am si avut,mi-am amintit vazand titlul.
        Last edited by ioonak88; 09-06-2019, 20:32 PM.

        Comment


        • #5
          Om642, w211.
          Nu merita sa-l spal, daca il dau jos il si cumpar nou. Ma gandeam cum sa testez senzorul. Eu ma gandeam sa pun in scurt mufa, sa simulez circuit inchis, e o idee buna? Nu ma prind cum pot simula ssnzorul hall din exterior, cu magnetul. Daca e blocat plutitorul, atunci solutia cu spalatul ar fi o varianta corecta. Daca senzorul e ciufulit, spalarea nu rezolva problema. Daca inchid circuitul si se rezolva inseamna ca nu e buba de cabluri ci senzor sau plutitor si atunci schimb tot vasul, vine si cu senzor inclus. Si asa la masinile vechi se mai intampla sa se fisureze vasul sau capacul sa nu mai inchida bine si sa nu tina presiunea.
          La egr nu umblu, cand am schimbat garnitura dintre admisii, de la cooler am desfacut acolo si arata bine. Nu vad legatura, eu cred ca la tine a fost coincidenta. Am inteles ca la unele modele de mertz e comun senzorul de nivel lichid racire cu cel de spalat parbrizul si cand sunt probleme apar ambele mesaje.

          Comment


          • #6
            M-ai inteles gresit,ori m-am exprimat eu aiurea. Nu am pomenit sa aiba vreo legatura EGR-ul cu eroarea in cauza la mine cum nicidecum la tine. Am spus ca din cauza lui am fost la tester,chiar uitasem sa ii spun de celelalte erori,nici nu am pomenit prietenului cu testerul despre ele. Mi-a spus ca am Egr rau si a zis ca imi da un reset la toata masina,si dupa aia vazand ca a inceput sa bage AC-ul nu s-a mai insistat pe alte verificari mai amanuntite.
            Last edited by ioonak88; 09-06-2019, 21:11 PM.

            Comment


            • #7
              Dupa cum am zis, dar repet:
              - vezi daca vasu e copt pe margini, de se sfarma muchia cand apesi cu surublenita schimba-l
              - senzoru hall nu mere sa il pui in scurt, poate mai si strici ceva
              - de pui ceva magnet langa el ar putea sa se autosesizeze.

              Vezi cate fire are, vexzi care e plusu permanent si care e firu de semnal, daca-s 3 fire. Una e masa.
              Ii dai tensiune prin tr-un divizor, vezi ce iese. Evident nu da curent direct ca nu stii ce ai in cealalta parte si la ce semnale se asteapta. AS zice ca poate ecu se asteapta sa primeasca scurt la masa sau 12V dar mai bine sa fii precaut decat sa te apuci apoi sa cauti ecu SH.

              Comment


              • #8
                Vasul pare in mintile lui, adica nu se sparge sau sfarama. O sa masor pe mufa, sa vad ce vine acolo, are 2 fire.
                Dar daca scot senzorul din vas, il las conectat la mufa si trec cu magnetul pe varful lui?

                Comment


                • #9
                  Pai nu asta am zis? Incearca poate merge.

                  Comment


                  • #10
                    N-a mers cu magnetul. Sunt 2 fire, vin 12v pe ele, polarizate. Mi-a mai zis un prieten mecanic varianta colegului cu spalatul vasului pt a debloca plutitorul. O sa comand direct vasul cu tot cu senzor, sa stiu o treaba. Daca s-a oxidat ceva pe acolo, o sa tot fie probleme. Revin dupa ce schimb, sa confirm sau nu rezolvarea. Doamne ajuta!

                    Comment


                    • #11
                      Revin aici cu rezolvarea, sper sa tina ceva. Am dat jos vasul si am urmat recomandarea colegului Radu: l-am spalat bine cu alcool, l-am clatit de cateva ori, l-am pus la loc, am pus antigel nou G11+apa distilata si asta a fost. Deocamdata nu mai am eroare. Daca revine, o sa schimb vasul cu totul. Toate bune!

                      Comment


                      • #12
                        Erau urme de ulei?
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Nope! Nu ma speria!
                          Erau ceva urme de negreala, ca un praf negru dizolvat in apa. As spune ca era curatel vasul si inainte de spalare. Acum, odata cu adaugarea de alcool si agitarea lui, auzeam plutitorul cum lovea in pereti. oi fi reusit sa misc ceva pe acolo si si-a dat drumul plutitorul.

                          Comment


                          • #14
                            A tinut o saptamana treaba cu spalatul, asa ca voi cumpara vasul nou cu tot cu senzor.
                            Macar am incercat...
                            Cod pe original A2115000049.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF