Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Releu/regulator tensiune alternator w211 150A

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Releu/regulator tensiune alternator w211 150A

    A incercat cineva sa inlocuiasca alternatorul sau regulatorul de tensiune la alternator la w211?
    Alternatorul merge inlocuit cu orice tip de alternator bosch care se gaseste in comert?

    Detalii tehnice cine vrea poate sa le ignore:
    Conform documentatiei codul original de regulator este: A0031545406 dar e minim 700 lei, la bani de alternator complet RK.
    Bosch F 00M 145 382 ar fi codul de pe releu, dar nu il gasesc in stoc niciunde.
    Am gasit diverse piese compatibile, hitachi, huco.
    Alternatorul pare sa nu fie prea destept, nu pare sa comunice cu ECU.
    Ce mi se parea mie ca incarca mai putin dupa o vreme era doar o conexiune slaba pe circuitul 15.

    Masina merge ok, totul incarca, dar stiti cum e cu drobul de sare.
    Periile actuale clar nu mai arata ca noi.

    Care este experienta dvs?
    Ce merita incercat si ce nu?

    Merci!

  • #2
    Care este circutul 15? Intreb pentru ca si mie imi incar a 13.6 la relanti si 14.2 peste 1000 rpm

    Comment


    • #3
      Ala de il vezi cu bordu e c15.
      contactu prost nu stiu unde era dar umbland s a rezolvat.
      Mie doar un pic imi creste tensiunea cu turele gen 0.1v. Si poate e de la turatia in sine, scade riplu din moment ce fr creste.
      Dar e doar speculatia, nu scot osciloscopu din casa pt atat.

      Comment


      • #4
        Cand nu incarca ca lumea sau deloc luati in calcul si cablul care asigura masa la caroserie. Am inteles ca e undeva pe sub motor, pe partea soferului si cica se mai arde/intrerupe. Eu am patit sa nu mai incarce, am verificat direct pe alternator si scotea cat trebuie. Am pus un cablu suplimentar pt masa intre caroserie si motor. Altfel nu ajungea curent in bateria din portbagaj si nici in bord nu arata ca ar incarca.

        Comment


        • #5
          Si eu am vazut la a mea ca pare arsa si am mai pus un cablu de masa insa nu am vazut schimbare in comportamentul de incarcare.
          In mers am 14.2 ~ iar la ralenti 13.6 indiferent de consumatori, am dedus ca bateria este full si o tine in float ori la ralanti incarca mai putin ca sa economiseasca ceva combustibil.

          Comment


          • #6
            Asa am crezut si tu pana cand am pus un voltmetru pe borne si am masurat 14.2V, indiferent de sarcina (de la mai nimic la toate pornite varia cu max 0.15V).
            Bordul era total derutat, aveam si 13V. Deci circutitul 15 nu era corect, acolo era hiba. Vezi la tine ce zice voltmetru, ca bordu se mai zapaceste.
            Iar de float nu se pune problema, desi ar fi fain, cel putin la mine.

            Dar intrebarea ramane, a inlocuit careva releul? Merge de ori de care?
            La a meu periile sunt pe terminate, desi mai duc, n-as vrea sa raman fara curent ca m-am zgarcit la 150-200lei, dar nici sa ii dau degeaba.
            Last edited by Sharky; 08-08-2019, 11:22 AM.

            Comment


            • #7
              Referitor la tensiunea de incarcare,al meu alternator incarca 13.5 cu toti consumatorii posibili porniti iar fara consumatori tensiunea e si mai mica,aceiasi valoare fiind indicata si in bord si pe voltmetru masurat la baterie. Asta iarna daca statea masina 2-3 zile pe dreapta la pornire ma avertiza ca bateria e slaba.
              Dupa calculele mele in cel mai bun caz regulatorul de pe alternatorul meu e bulit,13.5 zic eu ca e putin iarna tinand cont ca in putinele minute cat circul am incalzire scaune pornita,caldura,faruri,dezghetare parbriz si oglinzi,muzica,consumatori motor etc.
              Last edited by ioonak88; 08-10-2019, 22:47 PM.

              Comment


              • #8
                Chiar dupa pornire tot atat arata?
                poate la tine la fl chiar face treaba cu float charge.

                Daca era releul defect nu cred ca iti tinea constanta tensiunea.

                Tensiunea e mica sau mare dupa starea de incarcare a bateriei. Daca e plina 13.5v e ok. Daca e goala incarcarea va fi fff lenta.

                Comment


                • #9
                  Am montat o chinezarie (o fi hitachi, dar tot a chinezarie arata) Huco 130611 - 160lei. Dupa codul original gasit pe releu: A0031545406 sau codul bosch F 00M 145 382 . Ambele scrise pe releul actual.
                  Se vede clar diferenta de lucratura.
                  Ca si comportament asta da 14.4V in loc de 14.2V la relanti, stabili in orice turatie. De pornesc tot ce se poate porni pe masina tensiunea scade la 13.5V, dar cum turez un pic urca la 14.1-14.2.
                  Asa ca treaba si-o face. L-am lasat cu toate pornite sa mearga la relanti 30 minute, n-a crapat. Deci sa speram ca merge, vedem zielle urmatoare.

                  Unu original e 780, deci aberant de scump. Pe ebay un bosch e cam 300lei. Poate ala ar fi fost o alegere mai buna.

                  Cu ocazia asta am comparat periile, am masurat distanta la colector si am concluzionat ca releul original mai are inca vreo 50-100k viata in perii. Asa ca la momentul schimbarii bateriei il pun la loc pe cel original. Iar asta daca m-am convins ca merge de bine de rau il tin la mine de rezerva, sa il pot schimba pe marginea drumului, cand va fi momentul.
                  Momentan merg cu huco pana crapa de tot bateria actuala, deocamdata e pe moarte.
                  Ce nu mi se pare ok la huco e ca 14.4V e cam mult pt o baterie daca te duci la drum lung, o cam obosesti in timp, cu 14.2V viata e mai lunga.

                  Asa ca problema e lamurita, merge sa pui orice releu.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Dupa o verificare mai ampla am observat la al meu E270 ca la relanti sau in turatie imi incarca 13.8 ba 13.9. Daca pornesc toti consumatorii tensiunea scade la 13.2 si ramane asa nu urca daca maresc turatia,am masurat si cu aparatul de masura si arata aceleasi valori. Dupa parerea mea odata ce intra consumatorii nu ar trebui sa se mareasca tensiunea de incarcare?

                    Comment


                    • #11
                      La mine bordul imi indica anapoda pana nu am dibuit niste contacte proaste. Acu in sfarsit indica fix tensiunea de pe baterie.

                      Deci prima data verifica ambele cazuri daca bordul coincide cu ce masori direct pe borne.
                      Asta ca e mai usor sa masori din bord si sa apesi pe butoane decat din portbagaj si sa faci dute vino pana la butoane, sau sa iti scoti borne de masura pana in fata.

                      In rest, ce descrii tu imi suna a contact prost pe undeva.
                      Masoara caderile de tensiune pe fire ca sa ajungi mai repde la hiba.

                      Astea toate le am scris in maniera in care alternatorul e unu simplu nu unu destept, deci tensiunea ar trebui sa ramana constanta cata vreme curentul de iesire nu e peste limita.

                      Comment


                      • #12
                        Eu as spune chiar sa masori direct pe alternator. Asa esti sigur cat scoate. Daca masori pe borne si ai o masa proasta cum aveam eu te cam incurca, ca nu stii sursa defectiunii.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF