Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caraiala AC w211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caraiala AC w211

    Dragi colegi,

    cer ajutorul in alta problema si anume caraiala care o face AC-ul de cand am luat masina (w211).
    Cand clima e pusa pe AC off apare o caraiala, suspectez din zona compresorului.
    Daca e sa o opresc de tot (butonul zero) caraiala dispare instantaneu.
    Daca e sa pun clima pe auto/ac on iar compresorul cupleaza de tot (se simte clar pe motor asta) caraiala dispare.

    Cand AC e off, apasat dupa ce inainte era on, dupa o vreme apare caraiala si dureaza minute bune.

    Pe testerul delphi sau pe star nu apare nici un fel de eroare.
    In schimb am corelat asta cu control of AC compressor si compressor current. Cand sunt in valori intermediare caraie.
    Cand pun pe 0 sare la 0%, deci tace instant, compresorul sigur e decuplat (dupa valorile MAP, inj time, MAF sigur e decuplat ca motorul merge mai liber)
    Cand pun pe AC si dau la maxim si acele valori sunt mari, gen 70% si 700mA.

    In rest clima raceste, face frig bine in masina. Ca presiune urca de la 11 la 16 bar in ture multe. Nu stiu daca e mult sau putin.
    Pot urmari din bord si alte valori, daca imi spuneti care vreti sa le urmaresc.
    Din ce am inteles din 2011 incoace sigur nu s-a incarcat sistemul, posibil sa nu fi fost incarcat niciodata, cine stie.
    Dar atunci nu inteleg de ce nu caraie in sarcina maxima.

    Eu am dedus urmatoarele:
    - rulmentul din cuplaj sigur nu e dus, altfel ar fi carait tot timpul, asadar pot circula fara stres ca nu raman in drum
    - joc in fulie nu am
    - cu stetoscopul nu aud nicmi ciudat dinspre compresor, desi am acces mai greu la carcasa lui, poate nu reusesc sa il ascult cum trebuie.
    - in mod sigur nu e ventilatorul de clima, caraiala e proportionala cu turatia motorului, indiferent de cat de tare bate ventilatorul intern

    Ce poate fi?
    Comrpesorul are cumva 2 trepte de functionare? Una racire puternica si alta racire mai domoala?
    Cupaljul presupun ca e on-off, nu patineaza ca s-ar incalzi si s-ar defecta rapid.

    Poate e cineva pe aici care s-a izbit de problema, am fost la un service, au dat din umeri au spus ca putem incerca sa schimbam compresorul si mai vedem.
    Wrong answer, am plecat de acolo. Cum a mers masina asa de multa vreme, sigur mai merge, nu ii las pe altii sa invete pe banii mei.




    compresor oprit:

    IMG_20190704_2324574.jpg

    compresor cuplat maxim:
    IMG_20190704_2324384.jpg

    cuplat partial (masina a decis asta, dupa ce sta o vreme in AC off, scade de la 70 la 25% apoi la 0 cand inceteaza caraitul)
    IMG_20190704_2324521.jpg
    Last edited by Sharky; 07-06-2019, 00:13 AM.

  • #2
    Cureaua de accesorii , kit-ul de role e ok ?
    Cand porneste compresorul este un stres in plus pt toata zona aia de acolo .
    Pune o surubelnita pe compresor si asculta daca zgomotul vine din compresor.

    Comment


    • #3
      Nu se aplica niciuna, iar stetoscopul a fost pus deja.
      e de la ac sigur. Dar nu ma pricep incat sa intru in detalii.

      Comment


      • #4
        Probabil din compresor sau fulia. La mine deodata a inceput sa nu mai bage rece butonul AC clipind de cateva ori dupa apasare. Dupa ce am resetat toata masina din tester vad ca functioneaza. Am observat ca desi nu apas butonul AC compresorul tot e cuplat si baga rece daca apas pe OFF simt cum se decupleaza. La fel cand ini baga cece si apas pe AC simt ca cupleaza inca o data.

        Comment


        • #5
          Se poate sa fiu în eroare, dar din ce m-am mai documentat, compresorul la W211, nu este unul cu ambreiaj și rulment de cuplare. El este cuplat permanent, iar în momentul în care este nevoie de frig sunt închise niște supape de bypass, 3 la numar, astfel se creează presiune în tot sistemul, în funcție de nevoia de frig: 1 pentru dezumidificare (iarna spre exemplu) și 2-3 pentru răcire.
          Cum spunea un coleg, mai sus, când este nevoie de frig, iar 1-3 supape sunt închise, fulia compresorului opune rezistență, de aceea trebuie luat în calcul tot traseul curelei de accesorii.
          Nu am înțeles prea bine simptomele, dar sper că prezentarea mea să te ajute sa mergi și pe alte piste.

          Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Pai zi ce n ai intes sa explic.

            ftraseul am mai spus ca n are nimic. Fulia nu e simpla ca la servo sau ca la pompa de apa.
            ceva are din ce se vede. In gol, fara curea se invarte prea usor ca sa fie cuplata direct.
            nu cred ca aia patineaza ca s ar incalzi in draci.

            Problema e ca nu stiu de ce caraie cand e cuplat treptat.
            se pricepe cineva la compresoare si clime?
            Merita sa incerc o incarcare?
            ​​​​​​au ce strica oamenii?

            E din compresor, sau ceva adiacent, problema e ca nu stiu cum sa rezolv.
            Inlocuirea nu e o solutie, n are decat sa haraie, oricum se opreste si rece face.
            Ma rog, sa imi fac timp ca asta a ramas next on the list. Pana atunci adun idei. Ca de ma iau dupa meseriasi gen schimba compresoru si mai vedem asa mai bine merg pana crapa.
            Last edited by Sharky; 07-06-2019, 17:33 PM.

            Comment


            • #7
              Sunt cativa pe Olx care zic ca repara compresoare , poti incerca sa vb cu ei.

              Comment


              • #8
                Am mers la meserias. Omul spune ca la cum raceste sa nu bag freon. La freon umblu cand nu mai merge. El spune ca mersul cu freon mai putin e oricum mai usor pt compresor decat mersul cu freon la nivelul normal.
                la cat de frig imi face nu are sens sa schimb ceva.


                Caraiala el spune ca e de la ambreaj, dar el recomanda sa merg pana crapa. Fulia nu sare, rulmentii sunt buni, doar ca raman fara ac, deci nu e mare avaria cat sa ma lase in drum. O fulie e 300 lei.
                Nu stiu cat e de bune sunt sfaturile omului.

                Bineinteles, bonusul din service au fost alte stampile pe tapiterie.
                Last edited by Sharky; 08-15-2019, 07:17 AM.

                Comment


                • #9
                  Salut,

                  Aceeasi problema o am si eu: (am sunet asemanator cand e clima pornita si e de la compresor probat: sunetul se aude de la ambreaj... nu il schimb pana nu crapa daca face servici si credema te inteleg ca si eu sunt prea addict cand vine vorba de auto ) daca am un bec care nu imi merge nu mai dorm. Am cumparat compresor deja si o sa l schimb cu totul cand o sa schimb si filtru uscator cu freon.)

                  O seara minunata!

                  Comment


                  • #10
                    Dar face in sarcina? Ca la mine cat timp raceste nu face deloc, face in perioada dupa care dai ac off, dupa o vreme il baga la semicuplaj si acolo caraie.
                    Eu nu stiu cat de mult sa pun pret pe spusele meseriasilor.

                    E vreun coleg care lucreaza cu clime?
                    Merita sa fac o verificare nivel freon preventiva? Stiu sigur ca din 2011 nu a umblat nimeni la clima. Are sens sa verific eventual sa reumplu?
                    Mentionez ca instalATIA merge perfect!
                    Sau asa e cum zice meseriasul, cat timp merge sa nu ma ating de el?

                    Comment


                    • #11
                      La mine se aude doar cand e clima pornita intre turatiile: 1200/1800 RPM, dupa ce am inchis clima nu se mai aude nimic....

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF