Am tras lantul si cred ca din cauza uzurii sau ca nu am pus patina pe a doua cama (manualul nu cere), lantul a sarit cu 2 dinti.
Cum pot remedia simplu problema?
AS putea sa il desfac iar, sa invart cama cu cheia si apoi sa il inchid.
Problema e in cazul asta e ca trebuie sa il ancorez.
Am gasit deja un punct in care daca intinzatorul e slabit tensiunea pe lant de ambele capete ale camei e mica.
Dar tot ma tem sa nu se intample ceva sa mi-l traga in motor ca apoi trebuie desfacut tot si n-am chef de asta.
As mai putea lungi lantul cu niste zale asa incat si daca il scap sa nu se duca niciunde, dar nu mi se pare ca e ceva in plus.
Lantul e dublu, deci alungirea e oarecum lesne deoarece prind lantul de adaos pe jumatate de lant, apoi scot cealalta parte, asadar la nici un moment lantul nu e liber.
DAca desfac intinzatorul lantul nou nu face destula burta cat sa il provoc sa sara.
PRoblema cea mare e ca toti arborii, camele, vibrochenu, cel de contrabalans sunt bine pe pozitie, doar cama din stanga e decalata cu 2 dinti.
LAntul nu as vrea sa il las liber ca ma tem ca arborele de contrabalans sau vibrochenul s-ar putea decala.
Nu am acces la ele si nu cred ca le voi putea sincroniza prea usor.
Desfacutul motorului e exclus, prea mult de lucru.
Cama pare sa fie cu pana, nu merge sa mut pinionul in alta pozitie.
Totodata e cam riscant, nu as vrea sa ma bag la asa ceva.
Ce alte variante mai sunt?
Pinioanele arata bine?
ASta a fost procedeul aplicat cu patine pe ambele parti ale camei.
Asa arata desfacut
Cum pot remedia simplu problema?
AS putea sa il desfac iar, sa invart cama cu cheia si apoi sa il inchid.
Problema e in cazul asta e ca trebuie sa il ancorez.
Am gasit deja un punct in care daca intinzatorul e slabit tensiunea pe lant de ambele capete ale camei e mica.
Dar tot ma tem sa nu se intample ceva sa mi-l traga in motor ca apoi trebuie desfacut tot si n-am chef de asta.
As mai putea lungi lantul cu niste zale asa incat si daca il scap sa nu se duca niciunde, dar nu mi se pare ca e ceva in plus.
Lantul e dublu, deci alungirea e oarecum lesne deoarece prind lantul de adaos pe jumatate de lant, apoi scot cealalta parte, asadar la nici un moment lantul nu e liber.
DAca desfac intinzatorul lantul nou nu face destula burta cat sa il provoc sa sara.
PRoblema cea mare e ca toti arborii, camele, vibrochenu, cel de contrabalans sunt bine pe pozitie, doar cama din stanga e decalata cu 2 dinti.
LAntul nu as vrea sa il las liber ca ma tem ca arborele de contrabalans sau vibrochenul s-ar putea decala.
Nu am acces la ele si nu cred ca le voi putea sincroniza prea usor.
Desfacutul motorului e exclus, prea mult de lucru.
Cama pare sa fie cu pana, nu merge sa mut pinionul in alta pozitie.
Totodata e cam riscant, nu as vrea sa ma bag la asa ceva.
Ce alte variante mai sunt?
Pinioanele arata bine?
ASta a fost procedeul aplicat cu patine pe ambele parti ale camei.
Asa arata desfacut
Comment