Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Scartait Clima

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cutaresku View Post
    Daca e un sunet gen "hissss", spre fluierat, din experienta proprie pot fi (si alte) doua cauze: blower regulator sau cantitate scazuta de agent frigorific (necesar 1000 grame R124 la W210).
    Salutare!
    Am scris aici deoarece am o problema similara la a mea balena W211 2006 cdi.
    Asta vara am constatat ca nu-mi baga aer rece pe stanga si am mers la service chitit sa schimb dualvalve, am schimbat si stupoare, aer rece la fel, mai mult pe dreapta, stanga doar prin influenta. Meseriasii lu' peste au bagat freon cu substanta de contrast ca sa vada pe unde scapa si nu s-a vazut aparent nimic. Concluzia lor: "lasa ca nu scapa mult, merge asa"(service SF Tex -reprezentanta Galati/ niste tamplari cu pretentii). Am avut clima toata vara, se pare ca nu scapa mult totusi.
    Vineri dupa un drum prin ploaie, mers pe auto la clima ca sa nu se abureasca geamurile m-a stresat tot drumul un "hisss" / fluierat care venea din comanda climei, am presupus ca scapa pe undeva drept pentru care am oprit a/c si s-a dus si fluieratul. Sambata, de curiozitate, am vrut sa dau iar drumul la a/c dar surpriza, a clipit de trei ori si a ramas stins, semn ca nu functioneaza(cert nu mai are freon deloc).
    Pasii ii cam stiu, voi merge la service sa vad pe unde scapa, sau ma rog care valva/oring/dracu s-o ia/ o fi cu problema, dar, pana atunci, tinand cont ca inca e iarna si nu prea ma apasa nevoia de aer rece, intreb: E VRE-O PROBLEMA DACA O MAI LAS O SAPTAMANA DOUA SAU SE STRICA SI COMPRESORUL DIN CAUZA LIPSEI FREONULUI?
    Multumesc anticipat pentru interventii in cunostiinta de cauza si la obiect!
    P.S. Ce dracu' e blower regulator? E de bine, e de rau, e scump, unde se gaseste?
    Last edited by babanu_ralu; 02-10-2013, 09:50 AM.

    Comment


    • #17
      Blower regulator este o piesa montata pe ventilatorul de clima, cu rol de coordonare, este diferita de la model la model, o sa-ti atasez 2 poze de la w202 si de la w210 sa vezi cum arata, locul unde pot fi gasite este sub torpedou pe partea pasagerului, unde se afla si filtrul de habitaclu la w202 si w210, la al tau w211 nu stiu exact unde se afla deci nu-mi dau cu parerea.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Originally posted by babanu_ralu View Post
        Salutare!
        Am scris aici deoarece am o problema similara la a mea balena W211 2006 cdi.
        Asta vara am constatat ca nu-mi baga aer rece pe stanga si am mers la service chitit sa schimb dualvalve, am schimbat si stupoare, aer rece la fel, mai mult pe dreapta, stanga doar prin influenta. Meseriasii lu' peste au bagat freon cu substanta de contrast ca sa vada pe unde scapa si nu s-a vazut aparent nimic. Concluzia lor: "lasa ca nu scapa mult, merge asa"(service SF Tex -reprezentanta Galati/ niste tamplari cu pretentii). Am avut clima toata vara, se pare ca nu scapa mult totusi.
        Vineri dupa un drum prin ploaie, mers pe auto la clima ca sa nu se abureasca geamurile m-a stresat tot drumul un "hisss" / fluierat care venea din comanda climei, am presupus ca scapa pe undeva drept pentru care am oprit a/c si s-a dus si fluieratul. Sambata, de curiozitate, am vrut sa dau iar drumul la a/c dar surpriza, a clipit de trei ori si a ramas stins, semn ca nu functioneaza(cert nu mai are freon deloc).
        Pasii ii cam stiu, voi merge la service sa vad pe unde scapa, sau ma rog care valva/oring/dracu s-o ia/ o fi cu problema, dar, pana atunci, tinand cont ca inca e iarna si nu prea ma apasa nevoia de aer rece, intreb: E VRE-O PROBLEMA DACA O MAI LAS O SAPTAMANA DOUA SAU SE STRICA SI COMPRESORUL DIN CAUZA LIPSEI FREONULUI?
        Multumesc anticipat pentru interventii in cunostiinta de cauza si la obiect!
        P.S. Ce dracu' e blower regulator? E de bine, e de rau, e scump, unde se gaseste?

        Poti sa circuli linistit cu masina , compresorul nu are cum sa se strice deoarece nu-ti cupleza daca sunt probleme .



        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by willy28zgz View Post
          Blower regulator este o piesa montata pe ventilatorul de clima, cu rol de coordonare, este diferita de la model la model, o sa-ti atasez 2 poze de la w202 si de la w210 sa vezi cum arata, locul unde pot fi gasite este sub torpedou pe partea pasagerului, unde se afla si filtrul de habitaclu la w202 si w210, la al tau w211 nu stiu exact unde se afla deci nu-mi dau cu parerea.
          Aha! M-am prins. Acela este de fapt ventilatorul despre care a postat si Djsky partea cu gresarea (pentru care ii sunt personal recunoscator/ de ajutor pentru toti membrii).
          La mine nu cred ca e problema acolo pentru ca aer cald baga fara probleme si zgomote ciudate. Totul e functinal afara de partea cu racirea. Clar lipsa freon. Nu prea inteleg eu cum de compresorul nu lucreaza chiar daca cureaua invarte fulia, dar probabil ca fiind un fel de ambreiaj fulia, totul are o explicatie vis-a-vis de ce a scris zavelk. Oricum, temerea mea era legata de lipsa freon, automat lipsa ulei compresor, compresor in fuctie fara ungere, compresor defect repede. Aici aveam ceva temeri, dar daca e adevarat ca nu mai lucreaza deloc, atunci, voi mai sta o vreme pana ajung la service.

          Comment


          • #20
            Chiar daca tu vezi fulia ca se invarte asta nu inseamna ca este si cuplat (cupleaza electric) In fulie exista o bobina care iti cupleaza sau deculpeaza compresorul .
            vara de exemplu compresorul nu sta cuplat permanent chiar daca ai clima pe automat , cand temperatura ajunge la cat este setat din panou, iti decupleaza compresorul, cand temperatuta creste cupleaza iar si tot asa, ciclul se repeta.
            Eu am stat fara freion 6 luni jumate ca aeam o conducta crapata si a durat ceva pana mi-am facut timp sa o schimb si dupa ce am remediat problema am incarcat cu freion si nu a fost nici o problema.



            stima
            Last edited by zavelk; 02-10-2013, 11:23 AM.
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #21
              Am si eu aceasi problema cu scartaitul la aer, era pe aici un baiat care explica ce trebuie sa faci sa nu mai scartaie si arata si poze....e de la motorasul de la clima care se afla sub torpedou trebuie demontat pe acolo scos si uns si nu va mai scartai, am sa fac si eu asta dar cand o sa vina caldura ca mi-e frica sa umblu cu plasticul acum..

              Am w211 nu stiu daca motorasul de la clima e la fel si la w210 ..

              Comment


              • #22
                Marean89, colegul nostru, Babanu_Ralu nu are probleme cu ventilatorul, in general problema cu scartaitul la ventilaror apare la frig (aer rece de afara).
                El are o problema in sensul ca nu ii mai functioneaza instalatia de aer conditionat, iar scaderea presiunii in instalatie se lasa cu "zgomote, scartaieli" pe conducte de fiecare data cand compresorul nu mai recircula freonul.
                Eu recomand verificarea instalatiei de aer conditionat la o firma care se ocupa doar cu partea aceasta, ridicand presiunea peste limite, in acest caz cedand instalatia in punctul pe unde scapa freon. In Tg Mures cunosc firma care se ocupa cu asa ceva, dar distanta e prea mare pentru a-l putea ajuta pe colegul Babanu_Ralu.

                Comment


                • #23
                  Azi am aflat de ce a fugit freonul din masina Condensator freon spart, mai pe romaneste, s-a spart radiatorul de clima. Nasol, pret piesa OEM 2200 ron. Stie cineva cine este producatorul care echipeaza masina in fabrica?? Cred ca pot gasi mai ieftin la producator.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by babanu_ralu View Post
                    Salutare!
                    Am scris aici deoarece am o problema similara la a mea balena W211 2006 cdi.
                    Asta vara am constatat ca nu-mi baga aer rece pe stanga si am mers la service chitit sa schimb dualvalve, am schimbat si stupoare, aer rece la fel, mai mult pe dreapta, stanga doar prin influenta. Meseriasii lu' peste au bagat freon cu substanta de contrast ca sa vada pe unde scapa si nu s-a vazut aparent nimic. Concluzia lor: "lasa ca nu scapa mult, merge asa"(service SF Tex -reprezentanta Galati/ niste tamplari cu pretentii). Am avut clima toata vara, se pare ca nu scapa mult totusi.
                    Vineri dupa un drum prin ploaie, mers pe auto la clima ca sa nu se abureasca geamurile m-a stresat tot drumul un "hisss" / fluierat care venea din comanda climei, am presupus ca scapa pe undeva drept pentru care am oprit a/c si s-a dus si fluieratul. Sambata, de curiozitate, am vrut sa dau iar drumul la a/c dar surpriza, a clipit de trei ori si a ramas stins, semn ca nu functioneaza(cert nu mai are freon deloc).
                    Pasii ii cam stiu, voi merge la service sa vad pe unde scapa, sau ma rog care valva/oring/dracu s-o ia/ o fi cu problema, dar, pana atunci, tinand cont ca inca e iarna si nu prea ma apasa nevoia de aer rece, intreb: E VRE-O PROBLEMA DACA O MAI LAS O SAPTAMANA DOUA SAU SE STRICA SI COMPRESORUL DIN CAUZA LIPSEI FREONULUI?
                    Multumesc anticipat pentru interventii in cunostiinta de cauza si la obiect!
                    P.S. Ce dracu' e blower regulator? E de bine, e de rau, e scump, unde se gaseste?
                    Nu e nici o problema pentru ca deconecteaza automat compresorul presostatul de joasa presiune.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by babanu_ralu View Post
                      Azi am aflat de ce a fugit freonul din masina Condensator freon spart, mai pe romaneste, s-a spart radiatorul de clima. Nasol, pret piesa OEM 2200 ron. Stie cineva cine este producatorul care echipeaza masina in fabrica?? Cred ca pot gasi mai ieftin la producator.
                      Nu, dar poate se poate suda in Argon.Vezi pe unde a pierdut (cu substanta de contrast pe care au bagat-o aia) si demonteaza-l. Mergi linistit chiar si cu clima pornita pentru ca senzorul de joasa presiune nu lasa compresorul sa porneasca.

                      Comment


                      • #26
                        Din cate stiu originalul e BEHR.

                        Comment


                        • #27
                          Problema mea s-a rezolvat. Schimbat condensor freon(radiator clima), spalat radiatoare antigel, intercooler, incarcat cu freon, revizie completa, ulei, filtre, test amortizoare, test frane, uzura placute, discuri , cost total 2400 ron, 610 radiatorul, 150 freonul, consumabilele ulei, filtre 850 , 800 manopera, 5 ore de munca.

                          Comment


                          • #28
                            Revin cu informatii noi si ceva lectii invatate:
                            1. Condensorul de freon original montat pe masina este Valeo(Made in France);
                            2. Avaria a survenit in urma impactului cu pietricelele de pe drumurile Romaniei, care le gasesti mai ales iarna cand, drumarii nostri iscusiti si fara creier , imprastie sare si nisip(zic ei) si bineinteles pietris pe drumurile patriei.
                            3. Lectia invatata si pe care o impartasesc membrilor forumului:
                            Trei ani la rand am pus la masina in spatele grilei frontale carton, la momentul acela crezand ca ajuta la incalzirea mai rapida a motorului. Constatand ca de fapt este frectie la piciorul de lemn, masina se incalzea in legea ei, ca inainte, anul acesta am hotarat sa nu-l mai pun. Ghici ce s-a intamplat? Radiatorul de freon ciuruit de pietricele, fisura-spartura, freon out, gaura mare la buzunar.
                            Concluzie:
                            Chiar daca acel carton arata ca dracu la masina si aduce aminte de raposata dacie, cu siguranta va va feri de pietricelele care apar iarna pe carosabil si care pot afecta grav buzunarul proprietarului de mercedes.
                            Eu unul am remontat cartonul in spatele grilei (care BTW era plin de urme de pietre) si voi trai in continuare cu senzatia de penibil dar, sper eu cu buzunarul mai fericit.

                            Comment


                            • #29
                              Imi pare bine ca ai rezolvat numai ca pretul platit ma sperie. Sunt extraordinar de scumpi astia de la noi... Si ai dreptate in legatura cu cartonul fiindca si eu de cateva ierni il folosesc. Chiar am pus o intrebare aici. Insa vreau sa iti spun sigur ca pe langa protectie pentru pietricele, ajuta si la incalzirea mai rapida a motorului/habitaclului. Aceeasi distanta de acasa pana la spalatorie o parcurg zilnic iar inainte se incalzea abia aproape de destinatie. Acum pe Cosbuc deja e cald si bine. Am radiatorul acoperit integral dar din exterior nu se vede nimic. Ca e Dacie sau Mercedes, principiul de functionare este acelasi.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare prieteni. Ma confrunt si eu cu acest scartait foarte enervant mai ales ca folosesc masina des. Am mai postat pe alt post stiu poate nu am nimerit bine cu intrebarea. Va rog spunetimi si mie cum demontez acest ventilator de habitaclu. Detin un w211 din 2005. As dori un site sau niste poze sau metoda de a demonta. Va multumesc si mult noroc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF