Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dezumflarea și umflarea pernelor de aer spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dezumflarea și umflarea pernelor de aer spate

    Salutare!
    Va rog sa mă ajutați cu câteva sfaturi. Am un E class t-model w211 motor 2.2 cei din 2004 cu perne de aer doarbpe spate. A fost necesară înlocuirea amortizoarelor și a brațului care tine suspensia dreapta spate. Vă rog să îmi spuneti cum pot fi golite și reumplute pernele de aer fara Star. Am citit mai multe topicuri pe net dar nu îmi chiar clar. Unii spun că poati goli perne daca deconectezi conducta de aer și dacă pui 12v pe solenoidul din perna. Daca golești perna de aer trebuie făcută o recalibrare a pernelor? Se mai umfla singura daca o golești de aer?
    P.S. Deocamdată am pus un cric că sa tina perna in tensiune(am citit în WIS că nu e bine sa o las fara sarcina pt ca se poate strica)
    Vă mulțumesc anticipat!

  • #2
    Nu ar trebui nimic sa faci. In momentul cand pornesti masina senzorul de pe axa spate trebuie sa dea un semnal iar compresorul o sa porneasca.

    Comment


    • #3
      1. Mulțumesc pt răspuns Metheod

      Comment


      • #4
        Bună seara!
        Am reușit să dezumflu perna demontând conducta de aer și am alimentat perna cu 12V că sa activez valva. NU dezumflați perna de tot și NU lăsați mașină cu toată greutatea pe perna dezumflată. După cecam montatmtoate componentele am pornit motorul și am lăsat cricul încet până s-a umflat singura perna. După ce se umfla scoateți cricul de tot.
        NU știu dacă trebuie recalibrat sau făcute alte proceduri cu STAR-ul dar la prima vedere totul pare ok.
        Vă mulțumesc! Seara buna!
        P.S. Am reușit să îmi instalez WIS/EPC, daca cineva are nevoie îl ajut cu mare drag.

        Comment


        • #5
          Salve, nu am reusit sa ma prind pt ce ai alimentat perna? Nu s-a dezumflat cand ai scos conducta?
          Eu am dezumflat si umflat pernele cu ajutorul unui coleg cu Star-ul. Sa zicem ca e ca un fel de resetare, nu stiu daca e chiar asa. Le-am dus jos si dupa aia am lasat masina sa le ridice.
          Am vazut pe undeva pe net ca ar exista chiar un test in Star, prin care se masoara timpul de umplere a pernelor. Asa poti testa daca compresorul baga intr-un timp predefinit aerul necesar si daca dupa un timp, pt ca ai perne intzepate, e nevoie sa compenseze.
          Eu vreau sa-mi iau un kit de reconditionare a compresorului. Este ieftin si usor de instalat. Am mai facut pe vremuri la Range Rover P38. Si ma gandeam la decuplarea compresorului daca nu se lasa pe spate. La P38 exista un bloc de valve care tinea presiunea pe fiecare roata si avea intrare de la compresor. Daca umblai la compresor, nu pierdeai presiunea in roti. Nu stiu daca e asa si aici.
          Si imi mai trece o idee creatza prin cap: sa bag in perne Slime impotriva porilor care pot aparea. O fac unii utilizatori de allroad preventiv, pe langa blocarea in timpul iernii pe o anumita pozitie a pernelor (frig, cauciuc inghetat, crapaturi pe perna, etc). M-am uitat la pernele Mertz, au intrarea pe sus, unde nu ar ajunge niciodata Slime-ul. Insa e complicat de scos conductele de pe perna si introdus slime-ul cu presiune. Mai ales daca nu ai rampa.

          Comment


          • #6
            Salut!
            Procedura " cinstită" de golire/umplere a pernelor este cu STAR, dar eu nu am așa ceva. Degeaba scoți conducta că nu iese aerul din perna. Eu am alimentat cu 12V de la baterie că sa o golesc. Treabă asta am citit pe un forum străin . De desfăcut am desfăcut cu un patent cu spitz lung sau poți despica cu flexul o tubulara lunga. Despre Slime nu știu ce să zic pt că nici nu știu ce este și nu știu ce se întâmplă dacă intră pe tubulatura/compresor/bloc valve.
            O zi faina!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF