Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fluctuatie turatie relanti, E W212 OM651

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatie turatie relanti, E W212 OM651

    Salutare,
    Am observat de curand ca in relanti motorul are mici fluctuatii de turatie, imi puteti spune care ar fi o posibila cauza?
    Nu stiu daca are vre o relevanta, dar mai am aproximatv 4000km pana la revizie motor si tot cam atat pana la revizia cutiei.
    Multumesc anticipat

  • #2
    Din cate zic colegii de pe forum principala cauza ar putea fi convertizorul,dupa aia pot fi ceva suporti motor,incarcare cu probleme si nu mai stiu altceva

    Comment


    • #3
      Detaliaza un pic , fluctueaza la relanti sau in mers ?
      In D cand tii piciorul pe frana face ?

      Comment


      • #4
        Salut, doar la relanti, face si in D cand sunt cu piciorul pe frana (asa am observat prima data). Dar am mai constatat ca nu face tot timpul, are momente.

        Comment


        • #5
          Mda , asa facea si la mine “când si când “. Regulator pompa de inalte , cam asta ar fi .
          Un tester Star , sa vada cum are pompa de inalte debitul .

          Comment


          • #6
            Urmeaza sa ma intalnesc maine cu un mechanic de la Mercedes care "are un" tester "original". Revin cu mai multe detalii maine.
            Multumesc frumos de ajutor!

            Comment


            • #7
              b97dmt imi poti spune cum s-a rezolvat problema? Si cat a costat?

              Comment


              • #8
                Costurile au fost destul de mari .
                Poate ca totusi nu ai problema asta .

                La mine facea rar , dupa care a inceput din ce in ce mai des sa faca . Facea in D , cu piciorul pe frana . Daca o scoteam in N si o puneam din nou in D nu mai oscila turometrul.

                Simteam dimineata cu motorul rece un miros ca atunci cand isi face regenerarea .
                Parca si consumul se marise.

                Alte zgomote nu am observat ....am avut norocul sa faca oscilatii cand ma aflam la service .


                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF