Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierde putere si "fluiera"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde putere si "fluiera"

    E 200 CDI / 2000, de o vreme incoace nu mai trage motorul in special in panta, nu pot tura mai mult de 2500-3000 rot/min, daca apas mai tare acceleratia scoate un suierat. Va rog sa ma sfatuiti ce-i de facut si daca stiti cumva un mecanic bun in Cluj (in afara de reprezentanta).
    Va multumesc.

  • #2
    verifica supapa EGR
    mercedes e classe 220cdi w211

    Comment


    • #3
      Cred ca ti-a sarit vreun furtun de la turbo. Verifica si sigurantele de la motor in fata la volan. Salutari!
      Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

      Comment


      • #4
        In ce stare este filtrul de aer si cel de combustibil?
        - in special filtrul de aer trebuie sa fie curat tot timpul,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • #5
          Ai turbina pe ea ???? Problema e sigur daca fluiera de la turbina....ori e picata de tot ori abia se mai tine...stiu ca am crapat o turbina, supra solicitata....chip tuning peste masura...la un megan dar regula si principiul sunt aceleasi....stii ce frumos a facut....masina nu mai avea putere, decat normal pana la turatia fara turbina....deci ferifica turbo.....
          Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

          Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

          + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
          si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
          si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

          Comment


          • #6
            De verificat si furtunele de la turbo si furtunele de la intercooler.

            Comment


            • #7
              Filtrele au fost schimbate de vreo 2 luni si nu am turbina pe ea. Fluieratul il scoate doar daca forjez (turez) motorul. Iar in rest scoate fum mai ales in panta nu trage deloc sau in depasiri cind e nevoie de o zvicnire. Va multumesc penbtru pareri si astept in continuare si alte sugestii ce as mai putea verifica.

              Comment


              • #8
                Originally posted by marhaba View Post
                Filtrele au fost schimbate de vreo 2 luni si nu am turbina pe ea. Fluieratul il scoate doar daca forjez (turez) motorul. Iar in rest scoate fum mai ales in panta nu trage deloc sau in depasiri cind e nevoie de o zvicnire. Va multumesc penbtru pareri si astept in continuare si alte sugestii ce as mai putea verifica.
                Sincer nu mai stiu, daca spui ca nu ai turbina...altceva nu stiu de la ce ar mai putea fi...imi pare rau...
                Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marhaba View Post
                  Filtrele au fost schimbate de vreo 2 luni si nu am turbina pe ea.
                  Cum sa nu ai turbo daca este CDI?

                  Comment


                  • #10
                    Din cate stiu eu, motoarele CDi sunt motoare cu turbo
                    1. Daca scoate mult fum, e posibil sa fie si injectori dusi.
                    2. Verifica furtunele de la turbosuflanta si cam tot circuitul de admisie (sa nu iti traga aer fals - de obicei asta suiera)
                    3. Verifica EGR-ul (poate fi cauza pentru fum si chiar pentru limitare de turatie)
                    5. Verifica debitmetru de aer (lipsa de putere)

                    Cel mai bun lucru pe care il poti face e sa mergi cu ea la cineva cu tester, si vezi ce alte probleme ai. Fara teste nu prea poti face mare lucru. Din descrierea ta, e foarte probabil sa fie mai multe lucruri care nu functioneaza cum trebuie, testerul te va ajuta sa-ti dai seama ce anume ai de facut mai departe.

                    O diagnoza completa pe partea de motor are preturi de la 70 lei pana la 150lei, in functie de complexitatea problemei. Consider ca nu e foarte mult, si ca isi merita pe deplin banii.
                    Last edited by Luxian; 01-28-2010, 15:10 PM.
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by marhaba View Post
                      Filtrele au fost schimbate de vreo 2 luni si nu am turbina pe ea. Fluieratul il scoate doar daca forjez (turez) motorul. Iar in rest scoate fum mai ales in panta nu trage deloc sau in depasiri cind e nevoie de o zvicnire. Va multumesc penbtru pareri si astept in continuare si alte sugestii ce as mai putea verifica.
                      Daca nu sti macar taci nu mai vorbi prostii mai mari decat tine,ai turbo si vezi ca s-ar putea sa ai spart sau iesit futunul ce intra in turbina daca zici ca ai un suierat si scoate si fum,cum deschizi capota in stanga jos este un furtun cat mana de gros si chestia aia dintre furtunul respectiv si motor e turbo.
                      Last edited by paul1983; 01-28-2010, 15:25 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Am patit aceeasi chestie la un Mondeo turbo diesel. Exact aceleasi simptome! Masina ta sigur are turbina. Tragea aer fals, cum zicea un coleg...nu se mai tura mai tare de 2500rpm in mers si suiera ...fum la fel Fie ti-a iesit un furtun de undeva , fie e crapat . Bafta!
                        1988 Mercedes-Benz 300E 4matic

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc colegi...am crezut ca am luat-o razna chiar ma gandeam cu naiba sa nu aiba turbo...deci mai stiu cate ceva.
                          Facebook Club Galati: https://www.facebook.com/pages/Merce...49454748669225

                          Mercedes Benz C180 (W202), 1.8 benzina, 122 cp, 1995 A.K.A. FURIA ROSIE

                          + Dacie 1310 din 1971 stare originala made by Renault
                          si o fosta Dacie 1410 1995 prastie...
                          si ultimul venit UN OU ALBASTRU Audi A2 , 1.4 benzina, 2000

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marhaba View Post
                            E 200 CDI / 2000, de o vreme incoace nu mai trage motorul in special in panta, nu pot tura mai mult de 2500-3000 rot/min, daca apas mai tare acceleratia scoate un suierat. Va rog sa ma sfatuiti ce-i de facut si daca stiti cumva un mecanic bun in Cluj (in afara de reprezentanta).
                            Va multumesc.
                            daca ai nevoie de mecanic in cluj specialist in mercedes-uri cauta-ma pe tanta_099@yahoo.com

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by papi View Post
                              daca ai nevoie de mecanic in cluj specialist in mercedes-uri cauta-ma pe tanta_099@yahoo.com
                              Am si eu o problema aproape similarala masina, am incercat sa iau legatura cu tine pe adresa de yahoo, dar am primit refuz adresa mea este sestry59. Spre deosebire de masina colegului a mea nu scoate fum si nu suiera, dar nu are putere. Iar asa se intampla doar uneori. Am pus un tester pe ea si imi indica defect la pedala de acceleratie. As vrea sa iau legaura cu un mecanic priceput la mercedes, dar care sa nu lucreze la reprezentanta. Cei de acolo mi-au zis ca e defecta partea electronica care comanda turbina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF