Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 - Roata rămâne ușor înfrânată

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    S- ar putea sa fie adevarat dar in general tu nu pui frana cat sa rupi aderenta. Cum sa stie sbc ca roata nu stiu care e mai slaba? Si tot timpul sa fie fix aceeasi axa mai slaba?
    ar fi aiurea.
    De tinut minte e exclus pt ca intr o zona pe drum poate prinde mai bine dreapta, in alta zona stanga.
    Deci ar trebui sa fie in continua adaptare, nu te poti baza ca dreapta e tot timpul fara aderenta.

    Pana la urma daca esti mega zgarcit si vrei sa eficientizezi, cand ajunge la sfert faci rocada intre rotile de pe aceeasi punte. Sau schimbi cu aceleasi placute pana la urma dintr un set stanga e identica cu dreapta, folosesti aceeasi marca/ model.
    dar daca discul e decolorat tot nu e ok. Plus caldura aia care ajunge catre rulmenti.

    Poate reusesti sa reproduci fenomenul utilizand mai des frana intr un anumit fel pana te prins ce faci de apare.
    Bafta!

    Comment


    • #17
      SBC-ul poate vedea diferenta dintre roti prin senzorii ABS. Ca veni vorba de frane si SBC la masina mea mi se pare ca nu prea ar tine franele cum ar trebui,adica pedala e un pic moale si ca sa franez agresiv trebuie apasata lung,adica se lasa in jos mai mult decat se lasa la alta masina ce are pedala tare.Chiar si la o franare lina pedala nu prinde de sus,se apasa usor dar coboara mai mult decat ar fi normal.Mentionez ca masina a venit cu placute noi fata,spate respectiv discuri noi fata si se comporta asa de cand o am.Sa trebuiasca schimbat lichidul?sau sa aiba aer pe instalatie??sau SBC-ul o fi obosit?erori in bord pe tema asta nimic.

      Comment


      • #18
        O vede, la fel ca orice alt sistem. In momentul in care pierzi aderenta din diverse motive. Pana atunci toate sunt pe pamant se invart la fel. Sbc nu e ghicitoare sa stie care si cand va incepe sa patineze. Dar dupa ce patineaza fie si un pic se sesizeaza imediat.

        Legat de a doua nelamurire la sbc tu apesi pe un "arc" , nu actionezi asupra franelor direct.
        tot din acest motiv nu simti abs ul in pedala.
        sbc preia cererea si actioneaza asupra franelor.

        Reactia instanta e pe derivata, deci de bruschezi frana sbc ul e mai zelos decat daca apesi relaxat.
        E functia de asistare la franarea de urgenta, prezenta pana si pe logan.
        Last edited by Sharky; 06-15-2019, 19:05 PM.

        Comment


        • #19
          Poate m-am exprimat gresit eu,dar oricum...nu am pomenit nimic de ABS ca nu intra sau nu il simt etc. Am incercat franare mai agresiva dar cu apasare progresiva,sa bruschez pedala chiar nu am incercat,habar nu am cum reactioneaza. Zic doar ca pedala sa lasa apasata mult. Nu o simt ca la fostele masini sa franeze doar daca ii arat piciorul. De asta ma intreb e normal asa sa fie datorita SBC-ului sau e vreo problema. Masina se comporta bine doar ca alta senzatie de control ai de ex.la 150-160 la ora cand doar atingi pedala si masina incetineste fata de cum se comporta a mea ca se duce pedala bine de tot in jos si in acea secunda iti vine in gand vai nu am frane.
          Last edited by ioonak88; 06-15-2019, 19:29 PM.

          Comment


          • #20
            Te obisnuiesti cu ideea si gata cat timp poti apasa si palpaie becu frana prinde mult peste ce duc gumele, deci e buna.
            sau luneca rau pe jos.

            ai sa vezi ca daca te misti f repede reactia e mai alerta.
            E brake by wire nu ai ce feedback sa simti.
            mie imi place asa.

            Comment


            • #21
              Originally posted by ioonak88 View Post
              Poate m-am exprimat gresit eu,dar oricum...nu am pomenit nimic de ABS ca nu intra sau nu il simt etc. Am incercat franare mai agresiva dar cu apasare progresiva,sa bruschez pedala chiar nu am incercat,habar nu am cum reactioneaza. Zic doar ca pedala sa lasa apasata mult. Nu o simt ca la fostele masini sa franeze doar daca ii arat piciorul. De asta ma intreb e normal asa sa fie datorita SBC-ului sau e vreo problema. Masina se comporta bine doar ca alta senzatie de control ai de ex.la 150-160 la ora cand doar atingi pedala si masina incetineste fata de cum se comporta a mea ca se duce pedala bine de tot in jos si in acea secunda iti vine in gand vai nu am frane.
              Nu cred că este în regulă. Acum diferă și sistemul de frânare...eu am etrieri de la Brembo, varianta ca pe E500 sau CLS350, etc etc. Tu dacă ai varianta Bosch, care sunt mai mici, vei simți diferit (am condus eu mașini cu acel sistem de frânare și tot SBC), deci și asta contează. Pentru siguranță mergi la un service ce face testare la frâne, iar dacă ești în parametri dormi liniștit!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Sharky View Post
                S- ar putea sa fie adevarat dar in general tu nu pui frana cat sa rupi aderenta. Cum sa stie sbc ca roata nu stiu care e mai slaba? Si tot timpul sa fie fix aceeasi axa mai slaba?
                ar fi aiurea.
                De tinut minte e exclus pt ca intr o zona pe drum poate prinde mai bine dreapta, in alta zona stanga.
                Deci ar trebui sa fie in continua adaptare, nu te poti baza ca dreapta e tot timpul fara aderenta.

                Pana la urma daca esti mega zgarcit si vrei sa eficientizezi, cand ajunge la sfert faci rocada intre rotile de pe aceeasi punte. Sau schimbi cu aceleasi placute pana la urma dintr un set stanga e identica cu dreapta, folosesti aceeasi marca/ model.
                dar daca discul e decolorat tot nu e ok. Plus caldura aia care ajunge catre rulmenti.

                Poate reusesti sa reproduci fenomenul utilizand mai des frana intr un anumit fel pana te prins ce faci de apare.
                Bafta!
                Slavă Domnului, după 6 luni de la identificarea problemei, toate plăcuțele, toate discurile și toate cauciucrile par să aibă o uzură aproape identică, deci nu mă pot plânge din cauza acestui aspect. Diferența de temperatură este mică, din moment ce poți pune mâna fără să te frigi (nu vara, că acum orice frige! )

                Comment


                • #23
                  Nu am ce teste sa fac. Odata ce a trecut ITP-ul zic ca totusi sunt in parametri. Problema ce m-a pus pe ganduri e pedala moale. In rest totul ok.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by ioonak88
                    Nu am ce teste sa fac. Odata ce a trecut ITP-ul zic ca totusi sunt in parametri. Problema ce m-a pus pe ganduri e pedala moale. In rest totul ok.
                    Atunci bine. Mai schimbă doar lichidul de frână dacă nu ai făcut-o recent și las-o așa.

                    Comment


                    • #25
                      Problema s a mutat la mine dupa schimbare placute spate tot pe stanga.
                      etrieru l am presat in timp ce tineam aerisitoru deschis ca sa nu presez in sbc presiune.
                      dupa ce apas pedala roata ramane intepenita, misca greu, nici vb sa o mai rotesti libera.
                      Disc nou placute noi.
                      Chiar daca desfac aerisitoru roata tot blocata ramane deci nu e vb de presiune pe furtun.
                      Suspectez jeg pe piston, desi burdufu era intact, dar pe fata cu burduf intact tot am gasit ceva jeg intrat dupa.
                      si eu probabil acu l am impins inauntru.

                      Il desfac eu zilele astea si ii fac un rk.

                      Comment


                      • #26
                        Bun, era etrieru de vina la mine, l-am testat cu aer comprimat si impins inapoi.
                        Pistonu se bloca in cilindru. Am rezolvat blocajul pus garnituri noi, acu pistonu merge mult mai usor, testat fara garnitura in prima faza nu se blocheaza.
                        Cu garnitura pusa evident ca merge mai greu.
                        Uns treaba cu vaselina pt cilindru de frane de la ATE.
                        Testat cu aer comprimat se vede clar, cum lasi presiunea pistonul revine 1-2mm, deci totul e perfect!

                        Schimbat si furtunu de frana, preventiv, ca oricum aveam piesa, ala vechi nu avea nici pe dracu.
                        Clema de etrier am pus-o noua, deci nu e deformata.
                        Bucsele de glisare sunt noi, unse, etc.

                        Rezultatul, tot se incalzeste roata dar nu m-am gandit sa ma uit in diagonala la dreapta fata sa vad ceva.
                        Ridicata pe cric roata merge liber nicidecum nu agata etrierul cum agata inainte.
                        Dar dupa o tura de mers apa sfaraie pe roata in timp ce dincolo apa se evaporeaza lent.

                        E drept ca pe o parte am disc si placute noi si dincolo am placutele vechi. Poate santurile din discul nou cresc eficienta la franarea partiala, cine stie.
                        Cu abs-ul dezactivat las 4 urme pe jos de toata frumusetea, deci nu se pune problema ca nu ar prinde frana.

                        Mai vedem.

                        Comment


                        • #27
                          Am mers drum lung, discul asta se incalzeste la fel ca cele de pe fata.
                          Roata spate dreapta, cea care inca ruleaza pe placutele vechi e sensibil mai rece.

                          Consumul tot cam ala e, masina merge libera, nu se simte ca ar fi franata.
                          Mai merg asa o saptamana-doua si apoi fac si cealalta parte, dupa ce ma conving ca totul e ok si ca asta e solutia.
                          MAi astept sa se aseaze bine placutele sa vedem ce iese, sa nu cumva sa lucrez degeaba dincolo.

                          Comment


                          • #28
                            Weekend-ul asta pe timpul unui drum de 1000 km am observat si la mine ca discurile fata se incalzesc in conditiile in care chiar nu sunt genul ce franeaza agresiv sau mai bine zis folosesc frana cand chiar este nevoie avand din reflex un stil de condus axat pe anticiparea traficului etc. Ca dovada ca,totusi ceva nu ar fi in regula a doua zi jantele de pe fata erau complet numai praf de ferodo de ziceai ca sunt vopsite gri spre negru nu cromate. Ma gandesc ca sigur imi trebuie un kit reparatie etrieri fata.Cand circul pe distante scurte nu am treaba,nu se incalzesc incat sa ceara reparatie si nici praf de pe placute nu da asa deranjant pe jante.
                            Si referitor la sensibilitatea pedalei de frana sistem SBC Sharky ai avut dreptate,frana prinde in functie de viteza si de cum te dai la ea. Am apasat la 180/h mai speriat frana crezand ca e radar si am fost mirat de cum a raspuns,deci ai dreptate e ok.
                            Last edited by ioonak88; 10-23-2019, 19:45 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Cat de mult se incalzesc? Si cat de usor se invarte roata cand e ridicata pe cric?
                              La mine fata face o tura, daca o invart energic, hai maxim 1.5ture. Ceva frecare e normal sa ai.
                              Dar spatele abia misca un sfert de tura, asta schimbatul, celalalt nu am timp sa il verific acu. Ori e de la diferential, ori de la frana.

                              Deocamdata schimb suspensia dreapta fata, dar va urma sa ma ocup si de frana dreapta spate.

                              Nu uita o chestie E=m*v*v/2, deci o frana de la 130 la 100, e cat o frana de la 80 la 0 !
                              Sau una de la 150 la 100 e cat una de la 100 la zero, si asa mai departe.
                              E drept ca te mai ajuta aerul si frana de motor la viteze mari, dar tot frana face 90% din treaba.

                              Vezi pe topicu meu pe la inceput ca am reparat franele. Kit ai nevoie doar daca ai burdufu rupt sau placute uzate inegal.
                              Si bolturile ar fi bine sa fie curate la fel si suportu de etrier, in care intra bolturile (pe puntea fata).
                              La mine s-a simtit ca etrierul merge mai usor la mana, dar pe roata deloc. L-am RK doar ca aveam kitu si etrierul dat jos.
                              Furtunul tot asa, preventiv, dar daca nu are crapaturi ti-as recomanda sa nu umbli la el.
                              Pt ca eu l-am taiat pe a meu dupa schimbare si inauntru era ca nou, nici vorba sa fie copt.
                              Dar asa e cand te manca...si prinzi piese la promotie...
                              Last edited by Sharky; 10-23-2019, 22:20 PM.

                              Comment


                              • #30
                                LEgat de problema, frana s-a aseazat bine dupa cateva sute de km, am mers fara sa pun frana, am oprit din frana de motor, discurile erau reci bocna.
                                Asa ca problema la mine s-a rezolvat, era de la pistonul/cilindrul de etrier care se deformase usor si pistonul ramanea agatat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF