Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Am schimbat volanul cu unul de facelift si nu mai am comenzi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am schimbat volanul cu unul de facelift si nu mai am comenzi

    Scuzati ca deschid topic dar am dat search si nu am gasit nimic lamuritor.
    dupa cum am spus am incercat sa pun volan fl.si am vazut ca nu mai functioneaza comenzile nici claxonul. Din ce am citit pe forumurile straine trebuie schimbata si spira de la volan si inclusiv inversate unele fire. Stie cineva care sunt acele fire?

  • #2
    Ai reusit ceva?

    Si eu vreau sa fac aceeasi operatie .
    flaX1k : home

    Comment


    • #3
      Da am reusit. A fost simplu,cel mai mult mi-a luat sa conectez firele masinii la noua mufa pt.spira. Ma mir ca nu am postat cum am procedat,probabil am uitat sau am scris in alt topic. In primul rand conteaza anul de fabricatie,daca e din 2005 in sus trebuie sa schimbi doar volanul si daca nu ma insel trebuie inversate unele din firele de la mufa.,repet nu stiu sigur,dar daca nu functioneaza inseamna ca asa trebuie.
      Daca e sub 2005 pe langa volan iti mai trebuie si spira cu maneta de semnalizare. Daca schimbi spira iti trebuie si capatul de cablu cu mufa ce o alimenteaza fiindca mufa masinii tale nu va ntra in spira veche si nici pozitia de conectare a pinilor nu e aceiasi.Fa rost de ce ti-am zis si ne auzim.
      Last edited by ioonak88; 03-07-2019, 20:51 PM.

      Comment


      • #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • #5
          Salut, care sunt firele ce trebuiesc inversate? Si eu mi-am luat un volan in 3 spite si nu functioneaza claxonul si comenzile. Multumesc

          Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

          Comment


          • #6
            O data ce nu stiu despre ce masina si ce volan e vorba habar nu am ce trebuie de facut. Pt.volan facelift e vorba de firele mufei ce intra in spira volanului.

            Comment


            • #7
              Scuze, W203 din 2005, am 3 fire din spira, 3 pini in volan, le-am conectat dupa ce am modificat putin mufa si nu functioneaza comenzile si claxonul

              Sent from my ASUS_X00ID using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Aici e vorba de w211. Probabil la w203 e vorba de acelasi lucru,adica daca pui un volan mai nou trebuie si spira. Tu degeaba ai pus mufele de la spira la volan,e vorba de firele de la masina la spira ce le trebuie modificata pozitia o data cu noua spira.

                Comment


                • #9
                  Eu am schimbat MRM-ul, spira, cablul cu conectorul care intra in MRM si tot nu merge.
                  Mai precis, dupa ce am facut toate schimbarile mai sus amintite, cand pun cheia pe prima pozitie, imi suna claxonul.
                  Inclin sa cred ca, airbagul volanului este defect, mai precis electronica de la comenzile de pe volan si claxon.
                  Din pacate nu stiu cum sa verific partea aia.
                  flaX1k : home

                  Comment


                  • #10
                    Nicidecum. Precis ai pus firele gresit. Despre ce masina e vorba???

                    Comment


                    • #11
                      Daca e vorba de w 211 sub 2005 pe langa volan iti trebuie piesa din foto cu tot cu mafa ce intra in ea de pe masina de la care e luata. La montat unele fire vin inversate si dupa trebuie sa fie ok.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Da, stiu.
                        Chestia aia din poza de mai sus este un ansamblu: MRM + spira +manete. Toate chestiile alea le-am inlocuit.
                        Am inlocuit si conectorul de pe coloana de directie (in poza de mai jos se vad conectorul vechi de pe coloana si ansamblul amintit de tine)


                        Dar de schimbat fire, n-am schimbat, pastrand culorile firelor, pentru ca am schimbat conectorul de pe coloana de directie in sine.

                        Asta-i conectorul de pe coloana de directie pentru masinile dupa 2005:
                        s-l1600.jpg

                        La conectorul vechi:
                        1 - 4 = airbaguri
                        5 - 6 = incalzire volan
                        7 = liber
                        8 = maro, masa/ground
                        9 = rosu cu galben, 12V
                        10-11 = CANBUS1
                        12-13 = CANBUS2
                        14 = liber

                        La conectorul nou:
                        1 - 2 = incalzire volan
                        3 - 6 = airbaguri
                        7 = liber
                        8 = maro, masa/ground
                        9 = rosu cu galben, 12V
                        10-11 = CANBUS1
                        12-13 = CANBUS2
                        14 = liber

                        Adica singura diferenta este pozitia pinilor de airbaguri din conectorul de pe coloana de directie.

                        Ce fire ai schimbat/inversat tu??
                        Am gresit undeva?
                        flaX1k : home

                        Comment


                        • #13
                          Imi cer scuze pentru exprimarea gresita fiind in graba m-am exprimat gresit si am si repetat unele lucruri de mai multe ori.
                          Cand am spus de inversarea firelor de fapt ma refeream exact la ce ai facut tu cu firele de la airbag. Eu am facut exact ce ai facut tu si totul a functionat din prima si functioneaza si in ziua de azi. Dupa parerea mea airbag-ul sau comenzile nu ar avea cum sa fie defecte dar e posibil orice pana la urma. Sa fiu in locul tau as mai verifica totul inca o data sa nu fi gresit un fir ceva,asta daca nu ai facut-o deja.
                          Last edited by ioonak88; 04-03-2019, 20:23 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Oricum e prea de tot sa fie defect si airbag-ul si comenzile volanului. Banuiesc ca acel modul de conectare la airbag din volan sau cum s-o numi il ai nu??
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Da, am si acel modul din volan:

                              IMG_20190330_183409.jpg

                              Eu banuiesc 2 lucruri care s-ar putea sa-mi faca probleme:
                              • modulul din volan (care am inteles ca este in mai multe variante)
                              • ceva scurt in comenzile de pe volan, buton defect, claxon aiurea, etc
                              La mine, volanul este de pe un CLS w219 si s-ar putea ca asta sa fie alta parte naspa, dar este un volan simplu fara padele.

                              Orice sugestie este bine venita.
                              Deja am cam ramas fara optiuni. Mai ramane sa schimb oarecum orbeste airbagul si modulul din volan, toate astea platite si apoi incercate, ca nimeni nu vinde piese SH cu garantie.
                              flaX1k : home

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF