Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Scartait la rece la bracarea rotilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scartait la rece la bracarea rotilor

    Buna Seara! De curand am achizitionat un W212,iar de cand am trecut in sezonul rece, la plecarea de dimineata se aude un scartait la virarea rotilor stanga dreapta. De asemenea, am mai observat un zgomot infundat tot la directie, in momentul bracarii roti inspre stanga total + franare.
    Am fost in service, mi s -au verificat articulatiile pe fata, dar tot ce s-a putut constata a fost o imbatranire a bucselor pe bratele anterioare si a celor de pe bara stabilizatoare.
    Doresc doar a parere,daca se poate, daca aceste sunete pot proveni de la acele bucse sau pot exista si alte surse.
    Mentionez ca nu s-au verificat amortizoarele si flansele + rulmentii acestora, dar dupa tinuta de drum a masinii, le -as cam exclude in acest moment.

    Multumesc frumos! Stima!

  • #2
    In prima faza schimba bielete antiruliu si brate inferioare ( astea daca au crapaturi , troznesc la viraj pe loc).
    Dupa care te indrepti spre flanse daca zgomotul este prezent.

    Bieletele sunt ieftine , bratele incearca pe aftermarket , lemforder , sunt ok la pret .
    La fel si la flanse , mergi pe lemforder .

    Comment


    • #3
      La w212 nu prea cred ca troznesc flansele. Roata sta in pivoti, nu in rulmentul din flanse.
      La 204 mai degraba.

      In pivoti se baga ulei daca scartaie, vor tacea.
      Nu cumva scartaie bucsa cand se freaca intern?
      Le poti unge si pe astea sa te lamuresti care e sursa.

      Comment


      • #4
        E corect ce spui , de aia am zis sa inlocuiasca bieletele antiruliu,alea sigur sunt duse . De verificat bratele , daca au crapaturi in ele , trebuie inlocuite . Dupa aceea daca zgomotul persista mers mai departe spre flanse .

        Comment


        • #5
          Ce am uitat sa spun , se inlocuiesc in pereche .

          Comment


          • #6
            Buna seara, va multumesc pentru pareri ! O sa incerc sa introduc niste ulei cu seringa sa vedem daca tac. Ce observ este ca doar la rece se intampla, astazi s a mai incalzit putin afara si nu s-a mai auzit nimic.
            Vom vedea! Multumesc, seara buna!

            Comment


            • #7
              Dat fiind ca am trecut si eu curand prin asa ceva, iti recomand sa injectezi ulei sau vaselina topita intr-un singur element si sa mergi 1-2 zile. Depinde foarte mult daca poti sa replici fenomenul imediat dupa injectare.
              Daca poti sa faci asta e parfum, iei intai pivot bieleta si-l injectezi, pui roata si incerci. Dupa aia pivot bascula inferioara, apoi superioara si tot asa. Munca de negru cu dat jos roata si pusa sus dar sigur descoperi de unde este. Daca si stii partea pe care scartaie e si mai bine. Cumpara seringa cat mai subtire, d-aia de diabetici. Au acul fin, nu lasa gaura mare. Le poti incarca pe sus, scoti pistonul si pui ulei, apoi impingi pistonul, nu tragi prin ea ca te vei chinui.
              Daca nu descoperi la pivoti, treci la bucse. Acolo merge WD40, patrunde mai bine in zonele ascunse. Spor!

              Comment


              • #8
                asta imi suna a “bitter suedez “ ,iei o lingurita pe stomacul gol in fiecare zi si nici nu stii cand treci de 100 ani .

                Scuze de off topic dar cand aud de seringi si ace ....

                Comment


                • #9
                  Daca ne-a pus draq sa luam Mertz...Fiabilitatea intruchipata!
                  Nu zic, ca si noi gasim niste solutii la problemele care apar de numai-numai!

                  Comment


                  • #10
                    Nu dai jos nici o roata. Pui pe cineva sa invarta de volan si vezi de unde vine sunetul.
                    Pe bucsa sufli cu ceva spray, ca sa le ungi, in caz ca le suspectezi.

                    Daca erau pivoti eu zic ca ar fi scartait si la gropi, denivelari. Eu nu as strica burduful sa injectez in ei doar ca ultima solutie.
                    Pana la urma nu cred ca e sunetul asa enervant ca sa iti faci de lucru.

                    Comment


                    • #11
                      La W211 acel scartait pe loc la bracare apare de regula de la pivotul de pe fuzeta in care vine fixata bascula inferioara. Sau intre coloana de directie si caseta, cica ar fi acolo un punct care genereaza zgomot ciudat.
                      Daca puntile sunt la fel la 212 ca la 211, poti cauta pe net w211 squeaky steering sau w211 squeaky suspension. Spor!

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara! Va multumesc inca o data pentru sfaturi, le voi lua in considerare si imediat cum aflu provenienta sunetului, voi posta. Stima!
                        Last edited by Zeus; 12-07-2018, 23:38 PM.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF