Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme faza lunga

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme faza lunga

    buna seara, dupa cum spune si titlul threadului am o problema cu faza lunga, adica nu merge. cand imping de maneta de semnalizare sa pornesc faza lunga, nu porneste, daca e sa semnalizez cu faza lunga(adica sa trag de maneta de semnalizare) merge. imi puteti spune daca e de la vreo siguranta sau ceva sau trebuie sa schimb maneta de semnalizare.

  • #2
    daca era ceva electric nu mergea nici flash-ul,deci consider ca e o problema in manetutza de comutare......

    Comment


    • #3
      Inclin sa cred ca e maneta.
      Am avut o problema asemanatoare la un w 124, numai ca la mine se intrerupea faza scurta. Atingeam maneta si isi revenea. Cu toate ca faza scurta are alt bloc de comanda in stanga, pe bord. Am dat volanul jos si am curatat cu putin smirghel doua lamele cu contacte platinate care faceau comanda pe faza scurta. In momentul in care comutam pe faza lunga se decuplau aceste doua lamele pt a se alipi alte doua, care evident puneau contactul pe faza lunga. La tine s-ar putea ca astea 2 din urma sa-ti faca figuri. Daca contactele alea platinate sunt impuscate de tot atunci adio. Alta maneta. Daca se mai pot curata atunci s-ar putea sa-i mai prelungesti viata. Atentie ca tu ai si airbag (la cele din 96 ar trebui sa existe asa ceva pe volan). Desfaci si bornele de la baterie daca demontezi airbagul. Nu-ti garantez ca dupa aceea becul de la SRS nu-ti va sta aprins. N-am fost pus in aceasta situatie. Dar se rezolva cu o resetare de calculator dupa aceea pe un tester. Maneta se mai gaseste pe la dezmembrari. Oricum, inainte de toate verifica sigurante, fire, papuci, conectori etc. Desi ai spus ca iti merge cand tragi invers de ea.... Unele mai au un releu pt faza lunga care nu prea stiu sa-ti spun exact pe unde ar trebui sa-l cauti. Si el ar putea fi o cauza.
      Last edited by florineasca; 12-17-2007, 21:14 PM.

      Comment


      • #4
        pai mie cam asa sa ma apuc sa desfac volanul(si da am airbag in volan) ca sa ajung la maneta si sa ma uit pe acolo. speram ca poate o fi de pe la vreo siguranta sau ceva.cred ca ma apuc sa caut un electrician prin oras sa se uite(sper sa nu fie grav)

        Comment


        • #5
          daca dai volanul jos-cu cheia pe 0,scoti borna de +,scoti mufa rosie de sub preshul dreapta fatza(o gasesti sub un capacel de plastic)apoi scoti volanul.La remontaj,secventa invers...cel putin la ultimele w124 e asa....

          Comment


          • #6
            Originally posted by e 250 diesel 1996 View Post
            pai mie cam asa sa ma apuc sa desfac volanul(si da am airbag in volan) ca sa ajung la maneta si sa ma uit pe acolo. speram ca poate o fi de pe la vreo siguranta sau ceva.cred ca ma apuc sa caut un electrician prin oras sa se uite(sper sa nu fie grav)
            Mai bine renunti si gasesti alta solutie. Nu e treaba asa simpla cum pare la prima vedere. Si la ala al meu cu care am avut probleme blocul ala de lumini era capsulat iar de curatat cu smirghel l-am curatat printr-o fanta cam de 1 cm latime. Ca de desfacut nu l-am decapsat. Cel mai bine mergi la un bun electrician sau chiar la un tester ca sa fii sigur de cauza problemei tale. Nu sunt sigur dar cred ca testerul ar putea releva o posibila cauza. Si abia mai apoi vezi daca intradevar schimbarea manetei, implicit demontarea volanului e singura solutie.

            Comment


            • #7
              Aceeasi problema a avut-o un prieten la un w210. Nu ii mergea sa dea flash-uri dar mergea sa comute faza lunga impingand de maneta. Dupa nu ii mai mergea nici asa. Solutia a fost sa schimbe blocul de lumini. Din cate stiu nu se putea repara cel vechi.
              Legat de demontare DMIHNEA are dreptate. nu uita sa scoti borna. Din cate stiu dc nu o scoti cand pui la loc totul o sa iti dea o gramada de erori aiurea. Solutia pt resetarea erorilor este: pornesti volan maxim stanga volan maxim dreapta revii la normal cu volanul opresti. Asa am vazut la tipul de care vorbeam. Suna cam ciudat dar cand a pornit dupa nu a mai primit nici o eroare.
              http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF