Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Climatizare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Climatizare

    la un 230 din 98;sistemul de climatizare imi da o dilema-nu inteleg si ma contrazic cu cineva - daca dau drumul pe cald cu butonul EC pus -aer conditionat inchis;daca iau EC-ul intra aerul conditionat?sau merge tot pe aer neconditionat?
    in februarie imi vand masina E320/224CP 4MATIC 2001 FULL -13000 EURO

  • #2
    Iarna dai drumul la caldura cu butonul EC (economic) pus (aer conditionat inchis), pentru a opri compresorul de clima, altfel el merge.
    Vara scoti EC (economic) ca sa porneasca compresorul de clima (rece).
    Butonul EC opreste/porneste compresorul de clima.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #3
      te intereseaza un schimb cu E 220 din 2001 , km putini? Vreau una mai puternica
      BM E 220 CDI 2001

      Comment


      • #4
        se merge cu compresorul on tot timpul,din cel putzin 2 motive-compresoarele se cam duc pe cursa daca nu le folosesti,si in al 2 lea si nu ultimul rind klima nu doar raceste,ci deumidifica si dezabureste...

        Comment


        • #5
          Cu butonul EC apasat stiam ca nu functioneaza compresorul. Asta am citit-o in cartea tehnica aunui Opel. La Mercedes nu stiu sigur desi m-as putea uita la compresor daca functioneaza sau nu cand butonul e apasat. Nu-i mare lucru.

          In cele ce urmeaza traducerea o poate asigura Mihnea daca vrea. Datele sunt din cartea tehnica a unui w202. La toate cred ca principiul e cam acelasi.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Cu placere dar pina deschide netul meu,ne culcam.....

            Comment


            • #7
              am si eu o problema la un E220 din 2000 CDi ...dau drumu la aer conditionat la maxim..si nu baga aer deloc....cand e prea cald afara baga aer cald..si e dat pe rece....unii mi`au zis k e posibil sa nu mai aibe freon....stie careva ceva? va multumesc

              Comment


              • #8
                E posibil sa ai scurgeri de freon pe undeva sau sa nu-ti mai functioneze compresorul. Verifica mai intai daca acesta functioneaza. Ar trebui ca sa se invarta numai fulia compresorului cand acesta e oprit si fulia impreuna cu rotorul compresorului cand acesta e pornit. Se vede si cu ochiul daca el functioneaza. Si daca da in mod normal ar trebui sa ai si freon. Compresorul oricum nu porneste daca nu are freon la presiunea de lucru in instalatie. Cei care se ocupa cu incarcarea instalatiilor cu freon, in mod normal mai intai iti baga o cantitate mica de freon in instalatie, apoi cu un dispozitiv special verifica daca ai pe undeva scurgeri si abia apoi iti umplu la maxim instalatia. Asa ca mergi la un astfel de centru de incarcare cu freon si vezi ce spun cei de acolo. Eventual mai intai roaga-i tu sa verifice daca ai pierderi pe undeva, ca sa nu platesti freonul degeaba, daca cumva ei nu urmaresc etapele descrise mai sus de mine.
                Last edited by florineasca; 05-01-2008, 22:12 PM.

                Comment


                • #9
                  aaa multumesc mult de tot...:* :* :*

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles de la ce vine "aaa". Am facut o mica corectura mai sus. Daca mai citesti o data cred ca ai sa iti dai seama ce anume am corectat si unde. Scuze. Din graba mi-a scapat de 2 ori cuvantul "pornit".

                    Comment


                    • #11
                      intelesesm...am zis aa..ceva gen op concluzie..) oricum merci mult

                      Comment


                      • #12
                        Ca tot a venit vorba de butonul EC, acesta are un bec rosu care se aprinde cand EC este ON si mai are inca un bec pe care nu l-am vazut niciodata aprins. Se aprinde cumva doar cand este o problema?
                        Merci

                        Comment


                        • #13
                          am inteles ca EC trebuie folosit mai mult iarna...

                          citeste de sus de tot ...k de acolo incepe cu butonul EC
                          Last edited by doktor4carz; 05-02-2008, 13:03 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Incepe, dar nu se specifica ceea ce intrebasem eu, in legatura cu al doilea bec de pe acel buton.

                            Comment


                            • #15
                              la mine nu e decat un singur bec.....:-?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF