Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Alarma nivel ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alarma nivel ulei

    Va salut domnilor !

    Vreau sa va semnalez un defect si poate gasesc vreun sfat la dvs. in legatura cu simptomele pe care am sa incerc sa le descriu.
    Cam pe la 140km/h mi se aprinde rosu pe bord cu mesajul "Engine oil level , Reduce oil level ! " , am verificat nivelul si este la nivel normal , la schimbul pe care l-am facut recent am pus 6,5 litri dupa sfaturile mecanicului.
    Credeti ca spumeaza uleiul la turatie mai mare sau sgmentii sunt f. uzati si se creeaza presiune in carter facand uleiul sa sara peste nivel?

    Multumesc !

  • #2
    Daca nu ne specifici capacitatea motorului si modelul masinii nu putem sa-ti spunem,dar cred ca e mult,sigur iti trebuiau doar 6 litri la schimb.

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul1983 View Post
      Daca nu ne specifici capacitatea motorului si modelul masinii nu putem sa-ti spunem,dar cred ca e mult,sigur iti trebuiau doar 6 litri la schimb.
      De exemplu la W203 :
      Model C 200 CDI
      Engine 611962 30 386329 , cantitatea de ulei necesara in motor este 6.5 litri
      W203 - 2001

      Comment


      • #4
        Ce prostie,la mine la E220 CDI intra exact 6 litri.
        La C200 CDI intra 6,5 litri, ca i mai mic un pic sau de ce?
        Oricum Reduce oil level apare in momentul cand ai mai mult decat trebuie.

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru interes. Motorul are 2148cmc 90Kw iar masina este E200 CDI.
          Dupa ce mi-a dat prima alarma am scos cam 1/2 litru de ulei si am masurat nivelul cu ajutorul comp. de bord (nu are joja) si imi zicea ca mai trebuie 1 litru sa ajung la nivel maxim , eu am lasat-o asa fara sa mai adaug si alarma pare dupa cum v-am zis la viteze mai mari,daca reduc viteza cam pe la 100/h pentru un minut doua dispare.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sorin64sun View Post
            Va salut domnilor !

            Vreau sa va semnalez un defect si poate gasesc vreun sfat la dvs. in legatura cu simptomele pe care am sa incerc sa le descriu.
            Cam pe la 140km/h mi se aprinde rosu pe bord cu mesajul "Engine oil level , Reduce oil level ! " , am verificat nivelul si este la nivel normal , la schimbul pe care l-am facut recent am pus 6,5 litri dupa sfaturile mecanicului.
            Credeti ca spumeaza uleiul la turatie mai mare sau sgmentii sunt f. uzati si se creeaza presiune in carter facand uleiul sa sara peste nivel?

            Multumesc !
            In cartea tehnica cantitatea de ulei prevazuta este de 6,5 l. Am facut schimbul de ulei de 4 ori pana acum si intotdeauna au intrat numai 6 litri. Nivelul era la maxim. Este clar ca un surplus de 0,5 l poate sa te atentionaze ca este prea mult ulei si sa produca efecte negative. Cu toate astea poate ai alte probleme legate de ulei.

            Comment


            • #7
              Originally posted by balicagigi View Post
              In cartea tehnica cantitatea de ulei prevazuta este de 6,5 l. Am facut schimbul de ulei de 4 ori pana acum si intotdeauna au intrat numai 6 litri. Nivelul era la maxim. Este clar ca un surplus de 0,5 l poate sa te atentionaze ca este prea mult ulei si sa produca efecte negative. Cu toate astea poate ai alte probleme legate de ulei.
              Eu am facut doar doua schimburi, dar in ambele cazuri am bagat fix 6.5L si nu am avut nici o eroare. In plus nu cred ca neamtu' scria 6.5 ca sa incapa doar 6L. Mentionez ca nu am joja si dupa schimb acea sonda imi arata la masuratoare 6.2L-6.3L, cu rezerva ca evident nu s-a asezat tot uleiul.

              Repet: Cred ca daca in carte scrie 6.5 cam atata ar trebui pus. Nu vad dece 6.5, adica exact conform cerintelor din manual, ar scoate eroare de nivel mare.
              W203 - 2001

              Comment


              • #8
                Exact acelasi motor il am si eu 2148 si in autodata scrie clar 6 litri,daca la voi scrie 6,5 litri atunci atata bagati

                Comment


                • #9
                  Originally posted by nickbal View Post
                  Eu am facut doar doua schimburi, dar in ambele cazuri am bagat fix 6.5L si nu am avut nici o eroare. In plus nu cred ca neamtu' scria 6.5 ca sa incapa doar 6L. Mentionez ca nu am joja si dupa schimb acea sonda imi arata la masuratoare 6.2L-6.3L, cu rezerva ca evident nu s-a asezat tot uleiul.
                  Vezi ca vreo 200-300 de ml. din cate stiam sunt trasi de filtru de ulei.

                  In cazul lui sorin64sun cred ca problema este ori de la vreun senzor, ori de la pompa de ulei sau a mecanismelor in care este angrenata.
                  Last edited by Emilliano; 01-12-2010, 17:25 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Emilliano View Post
                    Vezi ca vreo 200-300 de ml. din cate stiam sunt trasi de filtru de ulei.

                    In cazul lui sorin64sun cred ca problema este ori de la vreun senzor, ori de la pompa de ulei sau a mecanismelor in care este angrenata.
                    Multumesc , stiam ca mai intra si ceva in filtru , eu m-as duce spre senzor ca daca ar fi pompa cred ca nu as avea presiune de ulei sau ceva de genul asta , nu mi-ar creste nivelul in carter.Sa fi atins mecanicul ceva cand a demontat scutul ? se poate? ca nu stiu pe unde este asezat senzorul sau senzorii de nivel.

                    Comment


                    • #11
                      Senzorul nivelului de ulei este undeva pe baia de ulei, daca dai scutul jos vezi sigur sonda ca tre sa se duca fire la ea. din cate stiu w210 nu are senzor ptr presiune ulei.

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Originally posted by sorin64sun View Post
                        Va salut domnilor !

                        Vreau sa va semnalez un defect si poate gasesc vreun sfat la dvs. in legatura cu simptomele pe care am sa incerc sa le descriu.
                        Cam pe la 140km/h mi se aprinde rosu pe bord cu mesajul "Engine oil level , Reduce oil level ! " , am verificat nivelul si este la nivel normal , la schimbul pe care l-am facut recent am pus 6,5 litri dupa sfaturile mecanicului.
                        Credeti ca spumeaza uleiul la turatie mai mare sau sgmentii sunt f. uzati si se creeaza presiune in carter facand uleiul sa sara peste nivel?

                        Multumesc !
                        Aceeasi problema si la mine. La primul schimb la 2000km am pus 6.5 l ulei. Am pus contactul si am verificat nivelul. Mi.a dat Ok. A doua zi am plecat la Bucuresti. Pe A1 pe la 160 imi da eroarea cu Remove 1litru ulei. Va dati seama ca n.ai unde sa scoti un litru de ulei pe autostrada. Am continuat drumul cu 120 si n.a mai aparut eroarea. Cand am ajuns inapoi in Valcea am scos un litru de ulei. Dupa vreo 10000 km imi apare eroarea sa mai completez 1 litru. Bun, azi am schimbat uleiul. Am pus 5litrii. Am verificat in meniul secret, dupa ce am dat o cheie si dupa ce am asteptat 20minute sa se aseze uleiul. In meniu imi spune 6.2 litrii. Nu gasesc decat 2explicatii posibile, una senzorul are defectul stricat, doi- mai ramane ulei in motor inainte de a.l pune pe cel nou, trei- intra mai putin de 6.5 litrii, sau o alta explicatie. Cu meniul secret activ in display am observat ca nivelul uleiului fluctueaza f.mult gen de la 2litrii pe frana la 6.5 pe demaraj sustinut. Explicatia cu eroarea la viteza mare am gasit.o pt restul chiar nu stiu. Are cineva vreo idee?

                        Comment


                        • #13
                          Teoretic trebuie sa lasi sa se scurga uleiul vreo juma de ora, daca nu mai bine (multi mecanici se grabesc si trec peste acest aspect). Nu cred ca poate sa iti ramana in baie un litru de ulei. Or ramane "poate" 200-300 de grame.

                          Comment


                          • #14
                            Salut

                            Originally posted by Emilliano View Post
                            Teoretic trebuie sa lasi sa se scurga uleiul vreo juma de ora, daca nu mai bine (multi mecanici se grabesc si trec peste acest aspect). Nu cred ca poate sa iti ramana in baie un litru de ulei. Or ramane "poate" 200-300 de grame.
                            Am si specificat, dupa ce s.a scurs tot uleiul, s.a montat filtrul nou, s.a pus 5litrii ulei, s.a dat o cheie, a mers motorul un minut, doua, s.a oprit motorul. Dupa 5minute arata 5.5, dupa 10 5.8, dupa 20 6.2. Urasc electronica asta- de ce oare nu au lasat si o joja acolo nu stiu?!

                            Comment


                            • #15
                              1. Trebuie lasat mai mult motorul ca sa se scurga cu totul in baia de ulei. Din acest motiv aveati la intervale diferite masuratori diferite. Cel mai bine masurati nivelul dimineata inainte sa plecati.
                              2. Motorul de w203 200cdi (OM 611.962) are locas pentru a introduce joja. S-ar putea ca si motorul dvs sa aibe acel locas, care e acoperit cu un dop mic rosu (in partea dinspre stergatoare, usor dreapta, sub capacul de la motor).
                              Last edited by Emilliano; 09-20-2010, 18:32 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF