Buna ziua,inainte de toate va zic ca este vb de un E230 din 1996 automat.Zilele astea dupa noptile reci a inceput sa faca figuri la pornire asa ca am zis ca e de vina bateria, dar ieri a inceput sa faca un zanganit metalic la motor urat de tot.Prima data m-am speriat am zis ca o fi lantul sau pompa de apa, ulterior tot ieri masina a ajuns la mecanicul unde ii fac reviziile de cand o avem(plus celelalte masini din familie, un baiat ok si foarte bun meserias), acesta o asculta un pic ii da cureaua de accesorii jos, o pornesc din nou fara curea si mergea masina iar frumos, de unde a rezultat alternator busit(s-au spart rulmentii in el de aceea si bateria facea figuri si mi-a ars si becurile pe faza scurta ieri in drum spre service).Ca urmare masina a ramas in service pt schimbarea alternatorului si pe langa asta a mai urmat si schimb de ulei+filtre ca era cazul si un pivot inferior pe stanga care din nefericire vine cu tot cu bascula, si inca cateva maruntisuri.
Costul operatiilor+manopera :
alternator nou-950
ulei+filtre- 250
pivot inferior+bascula-nu sunt sigur cat ca am vb cu el la telefon si mi-a zis doar totalul
sonda litometrica parca asa se numeste
2 becuri de faza scurta
etansat toba intre catalizator si finala
TOTAL piese 1550(el mi-a zis pretul fara tva)+300 manopera, o sa duca undeva la 2150 am calculat eu.
Vi se pare ok pretul sau cam mare.
Multumesc.
Costul operatiilor+manopera :
alternator nou-950
ulei+filtre- 250
pivot inferior+bascula-nu sunt sigur cat ca am vb cu el la telefon si mi-a zis doar totalul
sonda litometrica parca asa se numeste
2 becuri de faza scurta
etansat toba intre catalizator si finala
TOTAL piese 1550(el mi-a zis pretul fara tva)+300 manopera, o sa duca undeva la 2150 am calculat eu.
Vi se pare ok pretul sau cam mare.
Multumesc.
Comment