Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alternator picat.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternator picat.

    Buna ziua,inainte de toate va zic ca este vb de un E230 din 1996 automat.Zilele astea dupa noptile reci a inceput sa faca figuri la pornire asa ca am zis ca e de vina bateria, dar ieri a inceput sa faca un zanganit metalic la motor urat de tot.Prima data m-am speriat am zis ca o fi lantul sau pompa de apa, ulterior tot ieri masina a ajuns la mecanicul unde ii fac reviziile de cand o avem(plus celelalte masini din familie, un baiat ok si foarte bun meserias), acesta o asculta un pic ii da cureaua de accesorii jos, o pornesc din nou fara curea si mergea masina iar frumos, de unde a rezultat alternator busit(s-au spart rulmentii in el de aceea si bateria facea figuri si mi-a ars si becurile pe faza scurta ieri in drum spre service).Ca urmare masina a ramas in service pt schimbarea alternatorului si pe langa asta a mai urmat si schimb de ulei+filtre ca era cazul si un pivot inferior pe stanga care din nefericire vine cu tot cu bascula, si inca cateva maruntisuri.

    Costul operatiilor+manopera :
    alternator nou-950
    ulei+filtre- 250
    pivot inferior+bascula-nu sunt sigur cat ca am vb cu el la telefon si mi-a zis doar totalul
    sonda litometrica parca asa se numeste
    2 becuri de faza scurta
    etansat toba intre catalizator si finala
    TOTAL piese 1550(el mi-a zis pretul fara tva)+300 manopera, o sa duca undeva la 2150 am calculat eu.
    Vi se pare ok pretul sau cam mare.
    Multumesc.
    Last edited by gabita; 01-06-2010, 15:22 PM.

  • #2
    Pretul manoperii e chiar ok,alternatorul atata e,uleiul+filtrul chiar ieftine(acuma depinde si ce ulei bagi tu in ea,dar cu un ulei bun e bun pretul),cam astea sunt preturile in ziua de azi,alti te-ar jupuii de bani la o asemenea operatie.

    Comment


    • #3
      Nu mergea sa schimbi rulmentii la alternator? Ieseai mai ieftin, dupa parerea mea.

      Comment


      • #4
        Gata am luat masina de la mecanic, pretul atata a fost in total 2150 lei, s-a schimbat cap bara(125 lei), bratul(363 lei), alternator(950 lei), curea accesorii(90 lei),ulei aral hightronic 5W-40 6 litri(190 lei)+filtru aer si ulei si 2 becuri faza scurta Philips.
        Nu mergea reconditionat alternatorul deoarece cand s-au spart rulmentii au mai afectat si altceva zicea mecanicul si nu se merita pt ca si piesele costau ceva si nu se stia cat mai tine, iar unul din dezmembrari am gasit la vreo 500 de lei si iar nici o garantie cat mai merge, acum asa a fost sa fie, oricum la pretul asta mi se pare rezonabila manopera si timpul cat a stat masina la el deasemenea foarte scurt, pt cei din zona bucurestiului si a ploiestiului il recomand pt ca e un om cu mare raspundere care nu cauta sa te jecmaneasca chiar e rezonabil si e si bun ca meserias.

        Comment


        • #5
          Apropos de alternatoare si electromotoare, eu am reparat un alternator ieri de bmw 320 ( carbuni + colector ) 170 ron la un service langa electroaparataj in baicului, super profi baietii de acolo, numai asta fac.

          Comment


          • #6
            Asa e se repara, dar eu am mai fost patit la un Audi 90 tot asa a fost reparat electromotorul a costat vreo 200 si ceva de lei si dupa 2 luni de zile a inceput iar sa faca figuri,acum depinde de meseriasi si poate si de noroc ca poate sa mai tina 1 luna sau 3 de ani.Oricum se merita nou pentru ca masina ramane in familie nu se vinde, si nu avea rost sa risti si te lasa cand ti-e lumea mai draga.

            Comment


            • #7
              Felicitari pentru reusita interventiei. Atentie cu uleiul 5W40, care este foarte bun pentru un motor in parametrii foarte buni. Daca ai multi Km.la bord, sau motorul are ceva uzura, risti sa-l "pape" mai repede. Noroc si sanatate!.

              Comment


              • #8
                Asa e cu uleiul, de cand e masina in familie a papat decat acest ulei aral si crede-ma ii fac schimbul la 15000km si nu papa mai deloc ulei ca doar il verific destul de des(masina are in bord 175000km), pana acum s-a comportat normal si nu a papat deloc ulei.Eu sunt in dubii cu uleiul de la cutie(automata) deoarece mecanicul a zis ca daca nu face figuri si chiar nu face schimba foarte frumos si usor , nu ar fi cazul sa umblam la el.Acum am zis sa mai asteptam cu uleiul la cutie, o fi bine?

                Comment


                • #9
                  Daca nu face probleme si schimba fara sa smunceasca lasa uleiul care il ai acum.Nu are rost sa il schimbi.Plus ca daca schimbul nu este facut cum trebuie apar problemele legate de schimbat treptele in socuri s.a.m.d.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gabita View Post
                    Asa e cu uleiul, de cand e masina in familie a papat decat acest ulei aral si crede-ma ii fac schimbul la 15000km si nu papa mai deloc ulei ca doar il verific destul de des(masina are in bord 175000km), pana acum s-a comportat normal si nu a papat deloc ulei.Eu sunt in dubii cu uleiul de la cutie(automata) deoarece mecanicul a zis ca daca nu face figuri si chiar nu face schimba foarte frumos si usor , nu ar fi cazul sa umblam la el.Acum am zis sa mai asteptam cu uleiul la cutie, o fi bine?
                    Este posibil ca treba cu "papatul uleiului" sa apara de la 3-400.000 de km.
                    Intereseazate totusi la cati km. se schimba uleiul la cutie. O merge ea bine dar si fabricantul a zis ceva despre acest lucru.

                    Comment


                    • #11
                      Ori gaseai pe careva sa masoare ce este ars in el,adica puntea diode,infasurarea-bobinajul sau releul de incarcare,ori il luai ca mine sh,ori ai facut cum ai stiut....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by gabita View Post
                        ... a inceput sa faca un zanganit metalic la motor urat de tot.Prima data m-am speriat am zis ca o fi lantul sau pompa de apa...
                        Exact asa am patit si eu si la fel am crezut, dar in urma demontarii curelei de la alternator si pornirea masinii zgomotul a disparut si am fost 100% sigur ca erau de vina rulmentii de la alternator!

                        L-am demontat si m-am dus cu ea la service. S-au schimbat rulmenti si colectorul (diodele si periile au fost OK, BOSCH, nu avea rost sa le schimb). Cost total 100 de lei , din care 20 de lei manopera. Timpul de executie a fost sub 30 min.
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 500SE Lapis Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF