Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme esp - dezactivare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme esp - dezactivare

    Masina mea e 220 ,2007, 82000km - pe care nu regret banii pe care i-am dat

    Credeti ca are legatura senzorul de pe axul volanului cu nefunctionarea senzorilor din roti de presiune si dezactivarea esp-ului?
    Se pare ca da dupa cum mi-a spus un mecanic foarte tare din constanta.
    Mi-a dat mesaj pe computer ca : run flat tires inoperative + esp inactive see owneer,s manual for detail . Cum nu am manualul m-am dus la un mecanic foarte tare din constanta a pus testerul si senzorul de pe axul volanului nu-l mai citea nu mai functiona - nu a reusit sa-mi explice prea bine si din cauza lui mesazele din bord, dupa ce a reinnitializat senzorul erorile s-au sters singure din memorie si masina functioneaza bine.
    Concluzie daca stiti mecanici foarte buni ducetiva la ei si nu la restul.
    Va spun ca cel la care am fost vin toti cei care nu pot rezolva problemele pe la reprezentante sau schimba multe piese si problemele nu l-e sunt rezolvate de niste incompetenti care sunt si platiti.

  • #2
    Originally posted by dorut View Post
    Masina mea e 220 ,2007, 82000km - pe care nu regret banii pe care i-am dat

    Credeti ca are legatura senzorul de pe axul volanului cu nefunctionarea senzorilor din roti de presiune si dezactivarea esp-ului?
    Se pare ca da dupa cum mi-a spus un mecanic foarte tare din constanta.
    Mi-a dat mesaj pe computer ca : run flat tires inoperative + esp inactive see owneer,s manual for detail . Cum nu am manualul m-am dus la un mecanic foarte tare din constanta a pus testerul si senzorul de pe axul volanului nu-l mai citea nu mai functiona - nu a reusit sa-mi explice prea bine si din cauza lui mesazele din bord, dupa ce a reinnitializat senzorul erorile s-au sters singure din memorie si masina functioneaza bine.
    Concluzie daca stiti mecanici foarte buni ducetiva la ei si nu la restul.
    Va spun ca cel la care am fost vin toti cei care nu pot rezolva problemele pe la reprezentante sau schimba multe piese si problemele nu l-e sunt rezolvate de niste incompetenti care sunt si platiti.
    Conteaza foarte mult si interpretarea erorilor care sunt descoperite de tester.Daca nu interpretezi calumea normal ca nu iese decat dupa o chletuiala mai mare.

    Comment


    • #3
      Si eu am avut mesaj pe bord despre nefunctionarea ESP si sistemului de monitorizare a presiunii in roti. Sansa mea a fost ca stiam ca eu am provocat defectiunea scurtcircuitand bornele de la unul din stopurile (frana) spate. Am luat harta de sigurante si am verificat toate sigurantele legate de frane si chiar prima era arsa. De acea siguranta depindeau si alte sisteme - cele de mai sus. Acum sper sa fie si la tine la fel de simplu asa ca merita sa faci o verificare a tuturor siguranteler relevante.
      Unless I'm very much mistaken...

      Comment


      • #4
        Originally posted by pianosso View Post
        Si eu am avut mesaj pe bord despre nefunctionarea ESP si sistemului de monitorizare a presiunii in roti. Sansa mea a fost ca stiam ca eu am provocat defectiunea scurtcircuitand bornele de la unul din stopurile (frana) spate. Am luat harta de sigurante si am verificat toate sigurantele legate de frane si chiar prima era arsa. De acea siguranta depindeau si alte sisteme - cele de mai sus. Acum sper sa fie si la tine la fel de simplu asa ca merita sa faci o verificare a tuturor siguranteler relevante.
        Siguranta arsa inseamna ca un sistem sau consumator nu functioneaza datorita sigurantei arse - dar la mine functioneaza tot - asa constat.

        Comment


        • #5
          Originally posted by dorut View Post
          Masina mea e 220 ,2007, 82000km - pe care nu regret banii pe care i-am dat

          Credeti ca are legatura senzorul de pe axul volanului cu nefunctionarea senzorilor din roti de presiune si dezactivarea esp-ului?
          Se pare ca da dupa cum mi-a spus un mecanic foarte tare din constanta.
          Mi-a dat mesaj pe computer ca : run flat tires inoperative + esp inactive see owneer,s manual for detail . Cum nu am manualul m-am dus la un mecanic foarte tare din constanta a pus testerul si senzorul de pe axul volanului nu-l mai citea nu mai functiona - nu a reusit sa-mi explice prea bine si din cauza lui mesazele din bord, dupa ce a reinnitializat senzorul erorile s-au sters singure din memorie si masina functioneaza bine.
          Concluzie daca stiti mecanici foarte buni ducetiva la ei si nu la restul.
          Va spun ca cel la care am fost vin toti cei care nu pot rezolva problemele pe la reprezentante sau schimba multe piese si problemele nu l-e sunt rezolvate de niste incompetenti care sunt si platiti.
          Se pare ca eroarea o pot provoca in clipa cand bruschez masina, intr-un loc strimt in care a trebuit sa intorc din mai multe manevre inainte inapoi.
          Dupa 3 porniri si opriri a motorului eroare se sterge singura.
          Se pare ca am un joc in caseta + joc la rulmenti(care s-a rezolvat).
          Jocul am inteles ca ar fi normal la 83000km - la caseta.
          Ar putea influenta jocul din caseta + rulmenti aceasta problema cu dezactivarea esp-ului si a run flat-ului?

          Comment


          • #6
            Originally posted by pianosso View Post
            Si eu am avut mesaj pe bord despre nefunctionarea ESP si sistemului de monitorizare a presiunii in roti. Sansa mea a fost ca stiam ca eu am provocat defectiunea scurtcircuitand bornele de la unul din stopurile (frana) spate. Am luat harta de sigurante si am verificat toate sigurantele legate de frane si chiar prima era arsa. De acea siguranta depindeau si alte sisteme - cele de mai sus. Acum sper sa fie si la tine la fel de simplu asa ca merita sa faci o verificare a tuturor siguranteler relevante.
            Sigur nu sunt sigurantele pentru ca dupa 3 porniri eroarea dispare.
            Am scris mai sus mai am cateva probleme care ar putea avea legatura cu dezactivarea sistemelor.

            Comment


            • #7
              Salut si eu ma chinui cu problema asta! Diferenta e ca la mine se aprinde la pornire si se opreste in mers. Un numar de telefon al mecanicului din Constanta se poate? Mersi

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF