Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Helllppp! Martor EPC aprins

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Helllppp! Martor EPC aprins

    Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva?Am un E220d si de 2 zile,in special dimineata cand e motorul mai rece si ma dau la ea se aude un zgomot la motor,(ca un vibrat de tabla,ma rog...!?),urmat de aprindera martorului EPC,dispare zgomotul de la motor dar nu o mai pot accelera peste 2000 de rot.Daca opresc motorul si-l pornesc imediat se sting EPC-ul si functioneaza ok.

  • #2
    am avut si eu o problema asemanatoare la 400 CDI la fel statea EPC-ul aprins si m-am dus la service au zis ca este sincronizatorul de la turbine.Am avut noroc ca era in garantie ca altfel era vreo 2000 de RON.

    Comment


    • #3
      si eu am pati cu un vito, nu se accelereaza mai mult de 3500 ture imediat dupa ce o pornesc da mecanicul o zis ca are protectie sa nu se accelereze mai mult.Si eu am fost foarte suparat (s-o stricat ) si am luato la talpa si i-am dat vre-o 80 prin oras si am platit si o amenda, degaba am incercat sa-i spun politistului ca am testato .Cred ca este normal sa nu se accelereze mai mult de 2000 al meu nu se accelereaza mai mult de 3500 dar dupa ce pornesc la drum se tureaza normal.

      Comment


      • #4
        Originally posted by valentin View Post
        si eu am pati cu un vito, nu se accelereaza mai mult de 3500 ture imediat dupa ce o pornesc da mecanicul o zis ca are protectie sa nu se accelereze mai mult.Si eu am fost foarte suparat (s-o stricat ) si am luato la talpa si i-am dat vre-o 80 prin oras si am platit si o amenda, degaba am incercat sa-i spun politistului ca am testato .Cred ca este normal sa nu se accelereze mai mult de 2000 al meu nu se accelereaza mai mult de 3500 dar dupa ce pornesc la drum se tureaza normal.
        Mi se pare cea mai mare prostie sa demarezi puternic cu motorul rece.E si normal sa nu treaca de o anumita turatie pana cand ajunge apa la temperatura optima de functionare a motorului.Nici macar nu trebuie incercat sa demarzi brusc cand e motorul pornit de putin timp.
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #5
          se poate tura ...nu are legatura cu motorul rece
          eu in 1 o ajung cu turatia la 6500

          Comment


          • #6
            Originally posted by antonyo69 View Post
            se poate tura ...nu are legatura cu motorul rece
            eu in 1 o ajung cu turatia la 6500
            Dupa cum vezi,eu,dar si ceilalti ne referam la diesel,dar sa stii ca nici la motorul pe benzina nu este indicata turatia brusca cu motorul rece.
            Mercedes-Benz.The technology of seduction.

            Comment


            • #7
              si mie mi se pare corect sa nu se tureze da sant alte masini (inafara de mercedes)care nu au acesta limitare, e un lucru bun deoarece nu lasa masina sa ii faci rau . bine au gandit cei ce au proiectat asta.

              Comment


              • #8
                pe langa problema cu turatia omu a mai intrebat si de ce sta martorul EPC aprins

                Comment


                • #9
                  in primul rand nu are ce rau sa i se intample la o masina daca o turezi ....eu am avut o D.1310 care ajungeam in prima viteza la 80km/h
                  astea sunt niste gandiri care le are fiecare ...acum depinde si de masina si de ce rabla este..atunci de ce nu au facut turatiile pana la 2500 sau 3000?de ce au fost facute cu turatii mari ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by antonyo69 View Post
                    in primul rand nu are ce rau sa i se intample la o masina daca o turezi ....eu am avut o D.1310 care ajungeam in prima viteza la 80km/h
                    astea sunt niste gandiri care le are fiecare ...acum depinde si de masina si de ce rabla este..atunci de ce nu au facut turatiile pana la 2500 sau 3000?de ce au fost facute cu turatii mari ?
                    vad ca nu esti atent la subiectul discutiei aici.. masina in cauza se poate tura mai mult de 2500, dar dupa ce este motorul incalzit ,aceasta fiind o protectie electronica la motorul diesel pentru a-i prelungi durata de viata, atat a lui cat si a turbinei..
                    si nici la benzinar nu face bine sa il tii in ture inca de cand ai pornit motorul..asteapta cateva minute sa se incalzeasca

                    Comment


                    • #11
                      Sa ne intelegem.Eu am spus ca ma dau la ea cand e motorul ma rece,nu cum am pornit-o fac raliu cu ea.Oricum nu mai are importanta,am rezolvat problema(intre filtrul de motorina si pompa exista o conducta/furtun transparent cu niste mufe,la unul din capete garnitura nu mai etansa bine si prindea aer fals la pompa,motorul nu func. bine,probabil calculatorul vedea si transmitea la EPC,EPC-ul isi vedea de treaba lui,asa zisele probleme aparute la masina.Scuze daca nu m-am exprimat bine,dar sunt foarte bucuros ca nu a fost mai rau).Acum masina merge f.bine.Oricum va multumesc de ajutor!
                      Last edited by dani_p; 12-05-2007, 15:57 PM.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF