Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Helllppp! Martor EPC aprins

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Helllppp! Martor EPC aprins

    Daca poate sa ma ajute si pe mine cineva?Am un E220d si de 2 zile,in special dimineata cand e motorul mai rece si ma dau la ea se aude un zgomot la motor,(ca un vibrat de tabla,ma rog...!?),urmat de aprindera martorului EPC,dispare zgomotul de la motor dar nu o mai pot accelera peste 2000 de rot.Daca opresc motorul si-l pornesc imediat se sting EPC-ul si functioneaza ok.

  • #2
    am avut si eu o problema asemanatoare la 400 CDI la fel statea EPC-ul aprins si m-am dus la service au zis ca este sincronizatorul de la turbine.Am avut noroc ca era in garantie ca altfel era vreo 2000 de RON.

    Comment


    • #3
      si eu am pati cu un vito, nu se accelereaza mai mult de 3500 ture imediat dupa ce o pornesc da mecanicul o zis ca are protectie sa nu se accelereze mai mult.Si eu am fost foarte suparat (s-o stricat ) si am luato la talpa si i-am dat vre-o 80 prin oras si am platit si o amenda, degaba am incercat sa-i spun politistului ca am testato .Cred ca este normal sa nu se accelereze mai mult de 2000 al meu nu se accelereaza mai mult de 3500 dar dupa ce pornesc la drum se tureaza normal.

      Comment


      • #4
        Originally posted by valentin View Post
        si eu am pati cu un vito, nu se accelereaza mai mult de 3500 ture imediat dupa ce o pornesc da mecanicul o zis ca are protectie sa nu se accelereze mai mult.Si eu am fost foarte suparat (s-o stricat ) si am luato la talpa si i-am dat vre-o 80 prin oras si am platit si o amenda, degaba am incercat sa-i spun politistului ca am testato .Cred ca este normal sa nu se accelereze mai mult de 2000 al meu nu se accelereaza mai mult de 3500 dar dupa ce pornesc la drum se tureaza normal.
        Mi se pare cea mai mare prostie sa demarezi puternic cu motorul rece.E si normal sa nu treaca de o anumita turatie pana cand ajunge apa la temperatura optima de functionare a motorului.Nici macar nu trebuie incercat sa demarzi brusc cand e motorul pornit de putin timp.
        Mercedes-Benz.The technology of seduction.

        Comment


        • #5
          se poate tura ...nu are legatura cu motorul rece
          eu in 1 o ajung cu turatia la 6500

          Comment


          • #6
            Originally posted by antonyo69 View Post
            se poate tura ...nu are legatura cu motorul rece
            eu in 1 o ajung cu turatia la 6500
            Dupa cum vezi,eu,dar si ceilalti ne referam la diesel,dar sa stii ca nici la motorul pe benzina nu este indicata turatia brusca cu motorul rece.
            Mercedes-Benz.The technology of seduction.

            Comment


            • #7
              si mie mi se pare corect sa nu se tureze da sant alte masini (inafara de mercedes)care nu au acesta limitare, e un lucru bun deoarece nu lasa masina sa ii faci rau . bine au gandit cei ce au proiectat asta.

              Comment


              • #8
                pe langa problema cu turatia omu a mai intrebat si de ce sta martorul EPC aprins

                Comment


                • #9
                  in primul rand nu are ce rau sa i se intample la o masina daca o turezi ....eu am avut o D.1310 care ajungeam in prima viteza la 80km/h
                  astea sunt niste gandiri care le are fiecare ...acum depinde si de masina si de ce rabla este..atunci de ce nu au facut turatiile pana la 2500 sau 3000?de ce au fost facute cu turatii mari ?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by antonyo69 View Post
                    in primul rand nu are ce rau sa i se intample la o masina daca o turezi ....eu am avut o D.1310 care ajungeam in prima viteza la 80km/h
                    astea sunt niste gandiri care le are fiecare ...acum depinde si de masina si de ce rabla este..atunci de ce nu au facut turatiile pana la 2500 sau 3000?de ce au fost facute cu turatii mari ?
                    vad ca nu esti atent la subiectul discutiei aici.. masina in cauza se poate tura mai mult de 2500, dar dupa ce este motorul incalzit ,aceasta fiind o protectie electronica la motorul diesel pentru a-i prelungi durata de viata, atat a lui cat si a turbinei..
                    si nici la benzinar nu face bine sa il tii in ture inca de cand ai pornit motorul..asteapta cateva minute sa se incalzeasca

                    Comment


                    • #11
                      Sa ne intelegem.Eu am spus ca ma dau la ea cand e motorul ma rece,nu cum am pornit-o fac raliu cu ea.Oricum nu mai are importanta,am rezolvat problema(intre filtrul de motorina si pompa exista o conducta/furtun transparent cu niste mufe,la unul din capete garnitura nu mai etansa bine si prindea aer fals la pompa,motorul nu func. bine,probabil calculatorul vedea si transmitea la EPC,EPC-ul isi vedea de treaba lui,asa zisele probleme aparute la masina.Scuze daca nu m-am exprimat bine,dar sunt foarte bucuros ca nu a fost mai rau).Acum masina merge f.bine.Oricum va multumesc de ajutor!
                      Last edited by dani_p; 12-05-2007, 15:57 PM.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF