Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare Antigel si...

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare Antigel si...

    1) Nu am mai completat de iarna trecuta. M-am uitat azi sa vad si parca ar mai merge ceva, culoare e un galben, portocaliu, ceva de genu'.
    Conteaza ce culoare bag in w210 din 98' ? Recomandati-mi o marca de antigel si de unde poate fi luat. ( Ex. peco sau comanda net)
    Multumesc anticipat.

    2) Imi mai intrerupe cand accelerez treptat, cel putin pana se incalzeste motorul bine. Are cineva vreo idee de ce ? Nu tot timpul dar destul de enervant. Si de pe loc si in mers.

    P.S. Scuze daca mai sunt thread-uri de acest gen, la cautare nu am gasit asemanatoare.

  • #2
    Eu am aflat ca la Mercedes se gasesc trei culori la antigel: rosu, verde si albastru. E complet contraindicat a se amesteca o culoare cu alta. Eu am cumparat un litru de antigel de aceeasi culoare ca cea pe care o vedeam in vasul de expansiune. Pentru comanda, presupun ca trebuie sa cauti antigel rosu. De oriunde. Cand completezi, completeaza 50% apa + 50% antigel sau cel mult 65% antigel + rest de apa.
    Last edited by pianosso; 12-16-2009, 17:55 PM.
    Unless I'm very much mistaken...

    Comment


    • #3
      Chestia e ca nu retin ce antigel am pus.. Si de ce e de culoare galbuie. Ar putea fi din cauza diluarii cu apa sa isi schimbe culoare spre galben ? Ma refer la cel rosu.
      La 200de ml banuiesc ca nu trebuie sa bag si apa. Sau da?

      Comment


      • #4
        Hehe, e amuzanta intr-un fel faza cu culoarea. Spre exemplu eu nu stiam ce culoare am eu, vasul de expansiune fiind negru si gaura de umplere miiiica. Asa ca am chemat un consultant de service care sa ma ajute sa disting culorile: albastru sau verde??? Mi-a zis ca verde asa ca am cumparat verde. Dar la fel de bine puteam sa cred ca e albastru... Dar parca totusi era mai mult verde decat albastru.

        Cat despre ala rosu, cred ca da, se poate deschide la culoare din cauza apei la fel cum albastru poate deveni verde iar verde poate deveni verde deschis... hihi.

        Bineinteles ca pentru 200 ml nu trebuie sa mai pui si apa. Nu face nici un rau ci dimpotriva, vei cobori pragul de inghet cu juma' de grad celsius.
        Unless I'm very much mistaken...

        Comment


        • #5
          De regula cel rosu/roz e fara silicati , celelalte cu silicati.
          S-ar parea ca nu ar trebui amestecate.

          Comment


          • #6
            Deci sa inteleg ca am avut rosu/roz si ar fi bine tot culoare asta sa bag.
            Mersi de ajutor. Cine ma poate ajuta cu o parere legata de cealalta problema a mea, raman recunoscator. Nu stiu daca e un inceput de ceva sau doar ceva ce trebuie schimbat.

            Comment


            • #7
              Salut!. Nu ai specificat ce vechime are antigelul. Spun asta deoarece se schimba la doi ani odata. Pentru completare este bine sa folosesti acelasi tip de antigel.

              Comment


              • #8
                Acum face 2 ierni, am mai completat putin, am luat unul rosu, Made in Germany pt Mercedes anul meu. Omul de la piese auto a fost OK si mi-a recomandat asta.
                O sa il schimb oricum in vara.
                Problema la pornire persista, ca si cum ar da sa se opreasca imediat ce o pornesc.
                Precizez ca am Alpine Diesel. Ar putea fi de la filtru de motorina ? Dupa ce accelerez putin si se incalzeste e OK.
                Am pus azi antigelul, sa vad maine daca persista problema, cer ajutor expertilor de pe forum

                Comment


                • #9
                  Densitate antigel.

                  Referitor la antigel, care este un amestec din alcool si glicerina, trebuie sa aiba densitatea corecta iarna si nu vara. Exista densimetre pentru asa ceva la mag. de instrumente medicale sau la cele de piese auto. Sau scoti putin antigel din radiator, intr-un capacel de plastic, si il pui in congelator Nu stiu daca acolo o sa ai -25 grade C, cum am gasit odata pe la Sibiu, de a inghetat motorina in rezervor.
                  Daca il vei schimba pe tot,atunci nu mai ai treaba cu nici o masuratoare.
                  Last edited by nstoe; 12-17-2009, 21:31 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Puteti pune antigel de toate culorile pamantului ca nu are nici o importanta , puteti deasemeni sa amestecati toate culorile caci iar nu are nici o importanta . Antigelul este compus din glicol si apa distilata ( amandoua sunt incolore ) cea mai importanta caracteristica este PH-ul care trebuie sa fie neutru sau bazic (sa nu corodeze interiorul instalatiei de racire ) iar controlul se face cu hartie de PH (se coloreaza in diferite culori functie de valoarea PH-ului ).
                    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by king kong View Post
                      Puteti pune antigel de toate culorile pamantului ca nu are nici o importanta , puteti deasemeni sa amestecati toate culorile caci iar nu are nici o importanta . Antigelul este compus din glicol si apa distilata ( amandoua sunt incolore ) cea mai importanta caracteristica este PH-ul care trebuie sa fie neutru sau bazic (sa nu corodeze interiorul instalatiei de racire ) iar controlul se face cu hartie de PH (se coloreaza in diferite culori functie de valoarea PH-ului ).
                      Esti intr-o mare eroare. Culoarea este data de prezenta silicatilor. Verde contine silicati. Portocaliu (sau rosu) nu contine silicati.
                      Unless I'm very much mistaken...

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pianosso View Post
                        Esti intr-o mare eroare. Culoarea este data de prezenta silicatilor. Verde contine silicati. Portocaliu (sau rosu) nu contine silicati.
                        Atunci sa-mi spui si mie albastru si galben ce contine si ce se intampla rau daca amesteci unul cu silicati cu unul fara silicati Iti spun eu ai sa ai unul de alta culoare cu silicati .Daca ai fi invatat ceva chimie in liceu ai fi aflat ca antigelul (glicol plus apa distilata in procente diferite ) este incolor.Mai mult decat atat e parerea mea si am si ceva experienta de mecanic (vreo 23 ani )si asa ca sa pun punct discutiei , tatal meu a fost inginer chimist cercetator

                        Apropos , nici macar nu am contestat ca vreunul din ele are sau nu silicati.
                        Last edited by VLADD; 12-18-2009, 15:04 PM.
                        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                        Comment


                        • #13
                          Eu nu am experienta ta sau a tatalui tau ci am scris doar ce scrie in manualul de service al autoturismului meu. Detaliez.

                          Antigelul verde este mai traditional si se foloseste pentru 2 - 3 ani sau cel mult 45.000 km. Contine silicati, fosfati sau borati cu rol de inhibitori ai efectului coroziv (mare pentru antigelul pur).

                          Antigelul portocaliu e de tip long-life. Poate fi folosit pentru 150k - 200k km sau 5 ani. Diferenta fata de cel verde este prezenta altui tip de inhibitor si anume acizi organici. Nu se amesteca cu cel verde.

                          Mai exista cel "rosu" si "galben"... care sunt de fapt tot de tip long-life iar culoarea este data de un simplu colorant, dupa cum a vrut producatorul. Mai au o caracteristica: sunt environmentally friendly.

                          Cel albastru are aceleasi proprietati ca cel verde.

                          Probabil ca acum se creeaza si mai multa confuzie. De-aia am evitat sa detaliez de prima data. Mai multe nu stiu sa spun. Poate am scris prostii, poate experienta ta e mai completa, nu stiu - doar am reprodus ce scrie producatorul auto.
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment


                          • #14
                            Omul cat traieste invata. Asta sunt eu,si citez din manualul "Automobile, Cunoastere, Intretinere si Reparatii", urmatoarele:
                            -antigelul in stare pura este compus din alcool si glicerina.
                            Numai cand se formeaza amestecul de pus in radiator,se adauga apa distilata, in proportiile scrise pe eticheta produsului.
                            Acuma ca se vor fi inventat alte compozitii, numai D-zeu stie ce o fi cu adevarat in sticlele alea.
                            La culori nu ma bag.Mi-a ajuns aia de dinainte de 1989.
                            Last edited by nstoe; 12-19-2009, 00:13 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Deci cum va spuneam nu se intampla absolut nimic daca amestecati un antigel de o culoare cu antigel de alta culoare . Culorile sunt date de coloranti si nu de reactii chimice cu fosfati , silicati , borax , sau alti inhibitotori de coroziune . Normal ca e bine sa pui un antigel cat mai bun in masina (cel recomandat de producator ) dar nu e nici o nenorocire daca le amestecati intre ele . Trust me.
                              P.S. mai este si antigel violet (cine poate sa-mi spuna ce contine ala in el ) )
                              Last edited by king kong; 12-21-2009, 09:08 AM.
                              Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF