Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Telescoape Spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Telescoape Spate

    La controlul tehnic mi s-a atras atentia ca unul din telescoapele de pe spate este "plesnit" si sint ceva scurgeri.
    E vorba de E220 combi din 2000. As vrea sa intreb daca stie cineva cit de repede ar trebui schimbate (am inteles ca ar fi bine sa fie schimbate ambele pe spate deodata) daca mai pot merge un timp cu ele asa sau nu?

    Deasemenea cite ceva despre costuri.
    Multumesc antiucipat.

  • #2
    Dute si fa un test de amortizoare. Poti sa mergi la oricare service dacia din tara ca e ieftin la ei . Dupa aia poti sa vezi daca ai probleme cu ele si daca intradevar sa dovedeste ca nu fac fata suspensiei se inlocuiesc , dar amandoua.

    Comment


    • #3
      Originally posted by donrafael View Post
      Dute si fa un test de amortizoare. Poti sa mergi la oricare service dacia din tara ca e ieftin la ei . Dupa aia poti sa vezi daca ai probleme cu ele si daca intradevar sa dovedeste ca nu fac fata suspensiei se inlocuiesc , dar amandoua.
      Nu-i adevarat!
      La acest model combi toata amortizarea se face cu ajutorul unor celule cu nitrogen care se schimba intradevar amandoua in caz ca suspensia e prea tare sau sufera de sindromu "barca pe valuri".
      Aceste telescoape hidraulice de care zici tu, nu au un rol real in amortizarea puntii spate. Se defecteaza foarte greu si se poate schimba doar cel defect. Se schimba doar daca prezinta scurgeri, altfel nu are ce sa se strice la ele. Veste proasta e ca costa cam 375 euro/bucata ptr ca nimeni in afara de Sachs nu le fabrica.
      Last edited by aditzah; 12-15-2009, 20:41 PM.

      Comment


      • #4
        Da'mi toate datele ( inclusiv tip motor) si-ti dau maine un pret , poate mai bun.

        Comment


        • #5
          Originally posted by deniro290td View Post
          Da'mi toate datele ( inclusiv tip motor) si-ti dau maine un pret , poate mai bun.
          Nu pot sa transmit PM asa ca scriu direct aici:


          Nu am mai deschis de mult forumul asa ca nu am observat ca au mai venit raspunsuri, de aici si raspunsul meu foarte tirziu.

          Nu stiu daca pot atasa aici talonul mare, eventual daca imi pui la dispozitie un mail.

          Tip 210

          Vin: WD82102061B113597

          E 220 CDI
          varianta combi, 105 kw;

          daca mai e nevoie si de alte date te rog sa imi spui.

          Pretul de mai sus mi se pare o gluma, eu am auzit de aprox 100 de euro.
          Daca te pricepi -eu nu sint tocmai specialst- te-as intreba daca faptul ca are scurgeri insemna ca trebuie sa il schimb imediat sau mai pot merge asa un timp?

          Multumesc

          Comment


          • #6
            @ adithah

            Originally posted by aditzah View Post
            Nu-i adevarat!
            La acest model combi toata amortizarea se face cu ajutorul unor celule cu nitrogen care se schimba intradevar amandoua in caz ca suspensia e prea tare sau sufera de sindromu "barca pe valuri".
            Aceste telescoape hidraulice de care zici tu, nu au un rol real in amortizarea puntii spate. Se defecteaza foarte greu si se poate schimba doar cel defect. Se schimba doar daca prezinta scurgeri, altfel nu are ce sa se strice la ele. Veste proasta e ca costa cam 375 euro/bucata ptr ca nimeni in afara de Sachs nu le fabrica.
            Inteleg ca ai avut aceeasi problema? Te-as intreba daca faptul ca unul dintre telescoape are scurgeri inseamna ca trebuie schimbat imediat sau mai pot merge un timp asa? Cum ai procedat.
            pretul pentru telescop mi se pare insa imens, eu am primit oferta de aprox. 100 euro.

            Comment


            • #7
              Eu am avut aceeasi problema, insa pe un coupe - povestea s-ar putea sa fie alta. Am umblat o vreme asa, ca erau doar drumuri scurte si la viteza mica, in oras. Cand am stit ca trebuie sa fac un drum lung prin tara (multe luni dupa constatare), le-am schimbat pe ambele.

              M-a costat 100 EUR (amortizoare) si 70 lei manopera.

              Le pastrez, vad eu daca gasesc un meserias intr-ale reconditionarii, pentru cel "avariat", nu se stie niciodata cui sau cand (ii) vor fi bune.

              P.S.: Mint prin uitare, am facut si un drum de Iasi, cu masina incarcata full, cu amortizoarele vechi (deci unul din ele cu scurgeri), a mers foarte bine insa am observat totusi mici deficiente la suspensie spate, adica auzeam cateodata scurte scartaieli din spate stanga, unde era problema. Asadar, acum iarna cand m-am dus acasa (mai departe de Iasi), m-am ocupat de problema. Incepuse si masina sa ia o tenta de aplecare spre stanga, in spate.
              Last edited by 200ce_marius; 01-15-2010, 12:17 PM.
              1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
              1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
              dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

              Comment


              • #8
                Salut!
                Doar cel defect se schimba. Explicatia de mai sus si poate fi probata pe forumurile de specialitate din Anglia si Germania.
                Eu am cumparat unul nou cu aproape 300 de euro iar la mana a doua te-ar costa vreo 100 de euro.
                Eram pe noua centura a Ploiestiului si la o imbinare intre doua covoare de asfalt am auzit o bocanitura puternica in spate. Nu aveam mai mult de 60 la ora si inca amortiza foarte bine la gropi dar la denivelari mari se auzea din nou la balans. Am mers ce-am mers inca 150 de km dar drumul fiind bun n-am mai dat importanta. Mi-am zis ca e un tampon sau ceva s-a rasturnat in portbagaj.
                Am ajuns acasa si a doua zi m-am dus la service sa rezolv problema. Cand au ridicat-o sus, partea stanga statea mai jos decat cea dreapta cu vreo 30 de cm si nu mai eram in stare nici sa leg doua vorbe cand am vazut telescopul rupt la propriu. Am mers asa 150 de km cu sotia si copiii in masina.

                Concluzii:
                1. La berline nu-i la fel ca la combi
                2. Se poate schimba doar cel cu probleme
                3. daca ai probleme cu amortizarea pe spate, se schimba celulele cu nitrogen (amandoua)
                4. Drumurile noastre toate....

                Comment


                • #9
                  Aditzah,sa nu dezinformam-niveauregulierung este o optionala la berline,si de serie la kombi,deci o poti gasi si pe berline...Sistemul este complicat si costa scump,din pacate....

                  Comment


                  • #10
                    "niveauregulierung" mentionat mai jos ce este ? celula de nitrogen pomenita mai sus de aditzah? deci ar trebui sa inteleg ca se poate schimba un singur telescop sau nu?






                    Originally posted by DMIHNEA View Post
                    Aditzah,sa nu dezinformam-niveauregulierung este o optionala la berline,si de serie la kombi,deci o poti gasi si pe berline...Sistemul este complicat si costa scump,din pacate....

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF