Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Semnul motor (portocaliu) aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Semnul motor (portocaliu) aprins

    Buna ziua,
    Am la masina (E220 CDI, 2004, 185.000km, W211) aprins semnul portocaliu ce arata un motor.

    Istoric: am mai avut problema asta acum un an si la tester a iesit nivel ridicat de depuneri in filtru de particule. Dupa derularea unui program cu temperatura ridicata in filtru semnul portocaliu a disparut.
    Dupa o luna semnul portocaliu a ramas iar aprins si dupa un drum lung pe autostrada a disparut.

    In prezent: a aparut acceeasi problema dar care nu a mai disparut dupa un drum lung. In rest, masina functioneaza bine.

    Am povestit toate cele de mai sus in ideea de a da informatii celor cee stiu ce se intampla cu masina si ma pot ajuta.
    Ce ma sfatuiti sa fac?
    Multumesc,
    Viorel Andrei

  • #2
    Probleme la filtrul de particule? Poate ca nu ai lasat-o sa-si faca regenerarea? Poate ca e timpul ca sa-l inlocuiesti?Sunt multe dileme, dar dute prima data si fa-i verificare la un service si dupa aia poti vorbii.Conform mercedes se inlocuieste la 160.000 km.

    Comment


    • #3
      Originally posted by donrafael View Post
      Probleme la filtrul de particule? Poate ca nu ai lasat-o sa-si faca regenerarea? Poate ca e timpul ca sa-l inlocuiesti?Sunt multe dileme, dar dute prima data si fa-i verificare la un service si dupa aia poti vorbii.Conform mercedes se inlocuieste la 160.000 km.
      Am sa merg sa-i fac o verificare.

      Ce inseamna ca nu am lasat-o sa-si faca regenerarea?
      Aceasta regenerare se face automat sau trebuie initiata cumva?
      E ceva ce as putea face eu si nu am facut?

      Merci

      Comment


      • #4
        Se face automat ,dar poate tu ai oprit de vreo cateva ori motorul in momentul in care ea isi incepea procesul de regenerare.Cine stie? Dute si fa o diagnoza si dupa aia mai vurbim. Mult succes!

        Comment


        • #5
          Originally posted by donrafael View Post
          Se face automat ,dar poate tu ai oprit de vreo cateva ori motorul in momentul in care ea isi incepea procesul de regenerare.Cine stie? Dute si fa o diagnoza si dupa aia mai vurbim. Mult succes!
          donrafael,

          Multumesc pentru pentru raspunsuri.

          Inteleg deasemeni ca trebuie sa ii fac o diagnoza.

          Pana ii fac diagnoza ma framanta ceva: daca procesul de regenerare este declansat automat cum pot sti eu ca e in derulare ca sa nu fac ceva sa-l intrerup?
          Daca nu pot sti cand este declansat procesul de regenerare sau care sunt actiunile mele care intrerup procesul de regenerare poate exista o modalitate se a pune masina (viteza, temperatura, turatie, etc) sa inceapa procesul de regenerare si eu sa nu il intrerup o perioada de timp.
          Stiu ca pun intrebarea inainte de a face diagnoza (si imi cer scuze pentru asta), dar raspunsul ar fi bun pentru altii care pot ajunge in situatia mea.

          Multumesc inca o data,
          Viorel Andrei

          Comment


          • #6
            Eu am aceeasi problema....cu filtru de particule adik asta mi-au spus-o cei de la reprezentanta ,dar cand am fost la alt tester mi sa spus ca ar fi sonda lambda inainte de catalizator (de fapt asta este in catalizator si costa cam 10mil) asa ca o sa incerc sa schimb sonda asta....PS si masina mea merge normal numai consumul este cam mare fata de ce scrie pe calculator....

            Comment


            • #7
              Daca ne intilnim se rezolva.
              Originally posted by kentabros View Post
              Eu am aceeasi problema....cu filtru de particule adik asta mi-au spus-o cei de la reprezentanta ,dar cand am fost la alt tester mi sa spus ca ar fi sonda lambda inainte de catalizator (de fapt asta este in catalizator si costa cam 10mil) asa ca o sa incerc sa schimb sonda asta....PS si masina mea merge normal numai consumul este cam mare fata de ce scrie pe calculator....

              Comment


              • #8
                Originally posted by donrafael View Post
                Se face automat ,dar poate tu ai oprit de vreo cateva ori motorul in momentul in care ea isi incepea procesul de regenerare.Cine stie? Dute si fa o diagnoza si dupa aia mai vurbim. Mult succes!
                Imi poti recomanda unde sa fac diagnoza, te rog?

                Comment


                • #9
                  Daca ajungi pe la constanta contacteaza-ma si o rezolvam cu Staru! 0766416357 valentin
                  Diagnoza STAR, INCARCARE FREON, REPARATII. 0769296544

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vizireanuv View Post
                    Daca ajungi pe la constanta contacteaza-ma si o rezolvam cu Staru! 0766416357 valentin
                    Am sa ajung pe la parinti (la Constanta) pentru o zi intre 21-29.12.2009. Imi poti spune cand ne putem intalni sa vad cum ne potrivim programul. Multumesc

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF