Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu cheia

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu cheia

    Salut.Am un w211 2.2 cdi din 02.Toate necazurile au aparut cand am sclos borna + de la baterie,am pus porna la loc dar nu mai functiona cheia deloc(nici inchis nici deschis nici contact).Am schimbat bateriile (am pus bine bateriile)ledul se aprinde dar nu vrea cheia sa mai functioneze sau masina sa o mai "citeasca" cand e in contact.Au fost si de la un service si nu i-au dar de cap la mine acasa si vor sa o duc la ei dar e blocata(tiptronic).Stie cineva ce ar putea sa fie ???.Cheia a2a nu o am inca.

  • #2
    Poti sa iei legatura cu Mercedes-cdi de la Medgidia.Sigur iti poate rezolva problema.
    CL 99 BAN W211 E270cdi

    Comment


    • #3
      Originally posted by Vergilcl View Post
      Poti sa iei legatura cu Mercedes-cdi de la Medgidia.Sigur iti poate rezolva problema.
      Sau cu ''necunascator'',mie el mi-a rezolvat cheia,vorbeste cu ei si vezi ce zic.Bafta!!

      Comment


      • #4
        In caz ca faci rost de cheia a2a este destul de posbil ca aceasta sa nu functioneze mai mult de 2 saptamini.
        Daca tragi un fir si alimentezi un anume circuit poti da pe liber in pozitia "N" si poti avea contactul pus fara a mai fi nevoie de cheie. Insa volanul va fi tot in pozitia blocat si tot nu vei pute porni.
        Eu unul nuti recomand sa tragi firul daca nu ai ideela instalatie ( este posibil sa strici ceva daca nu sti exact unde/ apeleaza la un electrician care a mai umblat)
        Insa noi nici nu stim daca intradevar este de la cheie sau de la altceva pina nu o vezi pe tester.
        Apropo/ se poate vedea pe tester si fara a mai fi bagata cheia in contact dar testerul trebuie sa fie original mercedes (ST sau carSFT 7.4)
        vezi ce coduri DTCs sint active si comunicale.
        Originally posted by ionut_haisan View Post
        Salut.Am un w211 2.2 cdi din 02.Toate necazurile au aparut cand am sclos borna + de la baterie,am pus porna la loc dar nu mai functiona cheia deloc(nici inchis nici deschis nici contact).Am schimbat bateriile (am pus bine bateriile)ledul se aprinde dar nu vrea cheia sa mai functioneze sau masina sa o mai "citeasca" cand e in contact.Au fost si de la un service si nu i-au dar de cap la mine acasa si vor sa o duc la ei dar e blocata(tiptronic).Stie cineva ce ar putea sa fie ???.Cheia a2a nu o am inca.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ionut_haisan View Post
          Salut.Am un w211 2.2 cdi din 02.Toate necazurile au aparut cand am sclos borna + de la baterie,am pus porna la loc dar nu mai functiona cheia deloc(nici inchis nici deschis nici contact).Am schimbat bateriile (am pus bine bateriile)ledul se aprinde dar nu vrea cheia sa mai functioneze sau masina sa o mai "citeasca" cand e in contact.Au fost si de la un service si nu i-au dar de cap la mine acasa si vor sa o duc la ei dar e blocata(tiptronic).Stie cineva ce ar putea sa fie ???.Cheia a2a nu o am inca.
          Salut si un raspuns putin intarziat !Am vazut acelasi defect ca la tine dar functiona keylesgo-ul de pe schimbatorul de viteze si a putut pleca de pe loc cu cheia nebagata in contact si la tester au constatat ca este contactul .Cand a desfacut contactul a constatat ca bobina era scrum inauntru a schimbat bobina de deblocare din contactul de pe masina si a fost totul ok!
          Trebuie sa mergi la un tester!
          BATERIA DE PE MASINA ESTE OK??mai da-o afara inca o data las-o 10 min si PE CEA MICA DIN FATA ca aia tine logica de pe masina si punele la loc dupa 10 minute succes!

          numai bine!

          Comment


          • #6
            Va multumesc de ajutor!Dupa ce au fost si au pus masina pe tester,au verificat cheia s-a rezolvat!Toata treaba a fost o siguranta care nu facea contact bine.Siguranta e in panou din stanga fata a2a de jos dreapta.Multumesc inca o data .Se poate inchide

            Comment


            • #7
              Adica o siguranta albastra de 15A care se gaseste la modulul SAM stinga fata.
              Originally posted by ionut_haisan View Post
              Va multumesc de ajutor!Dupa ce au fost si au pus masina pe tester,au verificat cheia s-a rezolvat!Toata treaba a fost o siguranta care nu facea contact bine.Siguranta e in panou din stanga fata a2a de jos dreapta.Multumesc inca o data .Se poate inchide

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF