Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intercooler Spart

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intercooler Spart

    Un idiot de bursuc mia spart intercoolerul.
    Vehicul: Mercedes W210 CDI E200 transformat in E220, motor 4 cylindrii.

    Veneam de la o chermeza, noaptea, aveam intre 100 si 120km/h. Drumul era liber si mergeam cu faza lunga. La un moment dat am vazut o aratare cu 4 picioare si ci o coada mare vargata, care deja trecuse soseaua si se oprise dincolo de marginea drumului, linga niste tufe.
    Din viteza, nu am remarcat decit ca era de forma unei pisici mai mare.
    Cind am ajuns in drepul ei, acesta deodata sa intors sa treaca inpoi drumul.

    Pina sa calc frina, am auzit o bubuitura si deja l-am simtit cum l-am tavalit pe sub masina, exact pe linga cardan.

    Am oprit imediat, sa vad ce sa intimplat. M-am uitat la bara sa vad daca sa spart. M-am uitat, dar farurile imi bateau in fata, si era intuneric. Nu se vedea bara sparta vreun fel, m-am bucurat eu dar degeaba.
    Initial am crezut ca era Vulpe.
    Asa ca am intors masina si m-am dus inapoi, sa-mi recuperez trofeul.
    Dar nici urma de animal nicaieri. As fi vrut sai tai coada si so agat la antena radio.
    Cind m-am intors am observat ca deja pe unde mai trecusem deja era o dira de ulei. Am crezut ca in urma impactului mia rupt o conducta de ulei de la cutie sau mia spart racitorul de ulei de la cutie. ( am cutie automata)

    Pe drum am observat ca masina mea nu mai tragea. Desi are puterea marita de la 115CP la 145CP, masina nu se tura mai mult de 1900Rot/min iar viteza maxima era de 60km/h cu pedala la fund. Se auzea totodata un zgomot infundat specific galeriei de aspiratie. Imediat mi-am dat seama ca aveam spart intercoolerul, desi la bord nu se aprindea nici un bec.
    Cind am ajuns la garaj am pus lumina si m-am uitat sub bara.
    Deja tot ce era ornament plastic aerisire zburase de acolo si se vedea intercoolerul turtit.
    M-am intors la fata locului sa recuperez ornamentele de plastic sau macar Vulpea. Dar desi am cautat tot drumul nu am gasit nici o urma de nici una.
    Parca nici nu se intimplase.
    A doua zi m-am apucat de reparat. Am tras la rampa si am inceput sa demontez. Am gasit senzorul care vine pe caroserie la traverasa cu caseta de directie sucit si avea agatat un pic pe un colt de tabla niste par de bursuc. Deci de fapt era un bursuc.
    Interculerul era in doua bucati din care era desprins exact de la garnitura, si are 2 fisuri pe plastic + o celula in fagure plesnita. (Dupa cum arata ar merge facut)
    Astea sint niste defectiuni preliminare pe care le-am constatat dar posibil sa mai fie si altceva. Bara in partea de jos este fisurata in 4 locuri iar ornamentele de aerisire de jos nu le mai are. Am sa revin eventual cu niste imagini. Sper sa gasesc un aprat de pozat.

    Intrebare: cu ce as putea sa lipesc pasticul la intercooler astfel sa reziste pina la 2,5 bari. Iar celula rupta nu as vrea sa o sudez in aluminiu fiindca ar putea sa-mi arda garnitura si palsticul?

  • #2
    Salut, celula rupta potzi sa o sudezi in aluminiul (tig) binenteles care stie sa sudeze si sa protejeze dar eu nu imi dau seama de unde stiai ca e par de bursuc )))

    Comment


    • #3
      Caz rezolvat

      Nene, crezi ca nu am priceput apropoul " (Tig)"
      Am trait si eu niste luni bune prin Norvegia si cunosc naravul celor de acolo.
      Chiar daca nivelul vostru este cel mai bun din lume crezi ca va da dreptul sa ne considerati mai inferiori? Chiar ai uitat de unde ai plecat? Daca Romania se gaseste la marginea girlei plina de gropi crezi ca toata lumea este idioata?
      Daca imi vei spune ca ai devenit unul de al lor si ai avut de aface cu celebra institutie U.D.I atunci te inteleg.
      Ei bine afla ca in romania exista meseriasi mai in toate zonele care lucreaza cu scule de ultima ora si fac reparatii tip reconditionari. La voi in Norvegia, meseriasii care lucreaza individiual nici nu miros astfel de reparatii, ei merg pe inlocuiri de 100%. I-am intilnit si pe alte forumuri.
      Asa fratica ca Norvegienii nu mi-au lasat o impresie buna. Daca vrei schimb de replici la vorbe ne auzim pe private.
      Cit priveste bursucu, nu as fi vrut sal lovesc, el sa intors ca prostu. Dupa lovitura care a avuto masina nu cred ca ar mai fi trait mai mult de citeva zile oriunde s-ar fi dus.

      A doua zi am tras masina la rampa si m-am uitat destul de atent pe dedesupt.
      Am lucrat la remedierea ei de marti pina simbata la prinz. Nu am gasit apart foto sa va arat. Dar oricum nu mai arata ca inainte.

      Deci am avut interculerul desprins si fisurat in mai multe locuri. Lam prins la loc. Cineva mia recomandat solutia Epoxy Metal firma Bison facut in ungaria.
      Este o pasta in siringa dubla pe baza de intaritor. Ma costat 30Roni numai cutia cu seringa, dar mia salvat intercoolerul. Am dat inclusiv unde era celula plesnita si am asteptat 24h sa se usuce. Pe cutie scrie ca rezista pina la 180kg pe cm/2 (acuma nu stiu cit de adevarat este) dar tine. Nu a mai fost nevoie de sudura. Norocul meu a fost ca nu am avut bucata lipsa din intercooler.
      Bara unde era fisurata am reparato cu platband de aluminiu si cu pocnituri (era doar la partea de jos) Iar ca ornament am gasit o plasa metalica, am croito si am pus-o in locul celuilalt ornament de plastic.
      Totul sa potrivit multumesc lui DUMNEZEU.
      Caz rezolvat/ topicul se poate inchide.

      Originally posted by dinescuionut View Post
      Salut, celula rupta potzi sa o sudezi in aluminiul (tig) binenteles care stie sa sudeze si sa protejeze dar eu nu imi dau seama de unde stiai ca e par de bursuc )))

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF