Salut,
Am un E 200 Kompressor pe benzina, din 2001.
Ieri, in timpul drumului parca, pe autostrada, s-a aprins un martor galben in bord, in dreapta, arata ca cel pt uleiul de motor.
Am ajuns cu ea acasa insa am mai mers cu ea vreo 2 ore, avand treaba prin oras. Speram sa se stinga, am facut schimbul de ulei acum 4.000 de km doar, la cineva priceput, recomandat de pe forum.
Azi am mai mers foarte putin cu ea si aceeasi problema.
In manualul pe care il am de pe net spune ca ar trebui sa imi apara un mesaj de atentionare in bord, de genul verifica presiunea la ulei. Mie calculatorul imi spune "No malfunction detected" , ca si cum ignora martorul ala.
Am verificat nivelul de ulei cu sonda si pare sa fie putin peste maxim.
Apoi am desfacut capacul pe unde se baga ulei si cu lanterna nu reusesc sa vad nici un pic de lichid, o fi mult mai jos cine stie.
Capacul unde scrie Kompressor e incins rau, inca mai e caldut la 3 ore dupa ce am oprit motorul. Si azi doar am facut o plimbare usoara, cativa kilometri.
E ciudat ca apare acum - de ex daca ar fi fost ulei peste maxim ar fi trebuit sa imi apara de acum o luna, cand a fost schimbul de ulei.
Ceva mai deosebit care s-a intamplat ieri - am mers cu vreo 40 km/h pe niste strazi cu limitatoare de viteza - ridicaturi cu pante mai pronuntate. Sa fi dat atunci uleiul pe afara sau ceva anume?
A, ceva important, nu am vazut nici o pata/ dara de ulei sub masina.
La relanti, motorul are uneori niste trepidatii, parca are tahicardie, asta insa parca era si inainte.
In prezent sunt in strainatate, o sa sun maine dimineata mecanicul, apreciez orice sfat imi puteti da.
Am un E 200 Kompressor pe benzina, din 2001.
Ieri, in timpul drumului parca, pe autostrada, s-a aprins un martor galben in bord, in dreapta, arata ca cel pt uleiul de motor.
Am ajuns cu ea acasa insa am mai mers cu ea vreo 2 ore, avand treaba prin oras. Speram sa se stinga, am facut schimbul de ulei acum 4.000 de km doar, la cineva priceput, recomandat de pe forum.
Azi am mai mers foarte putin cu ea si aceeasi problema.
In manualul pe care il am de pe net spune ca ar trebui sa imi apara un mesaj de atentionare in bord, de genul verifica presiunea la ulei. Mie calculatorul imi spune "No malfunction detected" , ca si cum ignora martorul ala.
Am verificat nivelul de ulei cu sonda si pare sa fie putin peste maxim.
Apoi am desfacut capacul pe unde se baga ulei si cu lanterna nu reusesc sa vad nici un pic de lichid, o fi mult mai jos cine stie.
Capacul unde scrie Kompressor e incins rau, inca mai e caldut la 3 ore dupa ce am oprit motorul. Si azi doar am facut o plimbare usoara, cativa kilometri.
E ciudat ca apare acum - de ex daca ar fi fost ulei peste maxim ar fi trebuit sa imi apara de acum o luna, cand a fost schimbul de ulei.
Ceva mai deosebit care s-a intamplat ieri - am mers cu vreo 40 km/h pe niste strazi cu limitatoare de viteza - ridicaturi cu pante mai pronuntate. Sa fi dat atunci uleiul pe afara sau ceva anume?
A, ceva important, nu am vazut nici o pata/ dara de ulei sub masina.
La relanti, motorul are uneori niste trepidatii, parca are tahicardie, asta insa parca era si inainte.
In prezent sunt in strainatate, o sa sun maine dimineata mecanicul, apreciez orice sfat imi puteti da.
Comment