Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martorul ulei motor ramane aprins. Motorul e inca cald dupa 3 ore..

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martorul ulei motor ramane aprins. Motorul e inca cald dupa 3 ore..

    Salut,

    Am un E 200 Kompressor pe benzina, din 2001.

    Ieri, in timpul drumului parca, pe autostrada, s-a aprins un martor galben in bord, in dreapta, arata ca cel pt uleiul de motor.

    Am ajuns cu ea acasa insa am mai mers cu ea vreo 2 ore, avand treaba prin oras. Speram sa se stinga, am facut schimbul de ulei acum 4.000 de km doar, la cineva priceput, recomandat de pe forum.

    Azi am mai mers foarte putin cu ea si aceeasi problema.
    In manualul pe care il am de pe net spune ca ar trebui sa imi apara un mesaj de atentionare in bord, de genul verifica presiunea la ulei. Mie calculatorul imi spune "No malfunction detected" , ca si cum ignora martorul ala.

    Am verificat nivelul de ulei cu sonda si pare sa fie putin peste maxim.
    Apoi am desfacut capacul pe unde se baga ulei si cu lanterna nu reusesc sa vad nici un pic de lichid, o fi mult mai jos cine stie.

    Capacul unde scrie Kompressor e incins rau, inca mai e caldut la 3 ore dupa ce am oprit motorul. Si azi doar am facut o plimbare usoara, cativa kilometri.

    E ciudat ca apare acum - de ex daca ar fi fost ulei peste maxim ar fi trebuit sa imi apara de acum o luna, cand a fost schimbul de ulei.
    Ceva mai deosebit care s-a intamplat ieri - am mers cu vreo 40 km/h pe niste strazi cu limitatoare de viteza - ridicaturi cu pante mai pronuntate. Sa fi dat atunci uleiul pe afara sau ceva anume?

    A, ceva important, nu am vazut nici o pata/ dara de ulei sub masina.

    La relanti, motorul are uneori niste trepidatii, parca are tahicardie, asta insa parca era si inainte.

    In prezent sunt in strainatate, o sa sun maine dimineata mecanicul, apreciez orice sfat imi puteti da.
    Last edited by andreyon; 09-27-2009, 19:51 PM.

  • #2
    Daca la sonda de ulei ai verificat pe loc drept dupa ce masina a stat cateva ore sa se scurga uleiul in baie e OK.. Daca calculatorul zici ca nu vede nimic defect poate sa aiba el o eroare ceva. Trebuie pusa pe un tester si vezi mai bine ce are. Important e sa vezi ca are ulei si restul parametrilor sa fie buni (apa, presiune ulei...)
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #3
      Am sunat mecanicul, sa pare ca becul ala nu era despre ulei ci despre motor.

      M-a intrebat daca am spalat de curand motorul si ca in principiu nu e grav, pot sa merg cu ea asa.

      Se pare ca poate fi nevoie de un set nou de bujii sau nu-stiu-ce-de-aer - am notat acasa, am uitat cum se cheama.

      Acum imi ramane sa caut aici un tester de mercedes sa vad exact ce are.
      Oricum, se pare ca am gresit titlul topicului, nu e despre ulei.

      Comment


      • #4
        Update - Am facut diagnoza computerizata, cod eroare P0420 - catalizator - inlocuire.
        Code P0420 means "Catalyst System Efficency Below Threshold (Bank 1)" P0420 is actually Catalyst System Efficiency Below ThresholdCatalyst System Efficiency Below Threshold. This means that the secondary O2 sensor detects that the catalytic converter isn't working as efficiently as it should. This engine code can be triggered by any one of the following:1.) The catalyst in the catalytic converter is cracked, clogged, or otherwise damaged.2.) The secondary O2 sensor is malfunctioning.3.) There is an exhaust leak.4.) The computer unit is faulty.Trouble code P0420 means: Catalyst Efficiency Below Normal (Bank 1)


        Cel care a facut diagnoza a si resetat eroarea si a zis ca nu e grav, pot sa merg asa cu masina fara sa schimb ala. Catalizatorul se pare ca e o chestie care ajuta masina sa emita mai putine noxe in exterior.

        Maine aflu un pret exact - se pare ca va fi undeva pe la 80 Euro.

        Cred ca se poate inchide topicul asta.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andreyon View Post
          Update - Am facut diagnoza computerizata, cod eroare P0420 - catalizator - inlocuire.
          Code P0420 means "Catalyst System Efficency Below Threshold (Bank 1)" P0420 is actually Catalyst System Efficiency Below ThresholdCatalyst System Efficiency Below Threshold. This means that the secondary O2 sensor detects that the catalytic converter isn't working as efficiently as it should. This engine code can be triggered by any one of the following:1.) The catalyst in the catalytic converter is cracked, clogged, or otherwise damaged.2.) The secondary O2 sensor is malfunctioning.3.) There is an exhaust leak.4.) The computer unit is faulty.Trouble code P0420 means: Catalyst Efficiency Below Normal (Bank 1)


          Cel care a facut diagnoza a si resetat eroarea si a zis ca nu e grav, pot sa merg asa cu masina fara sa schimb ala. Catalizatorul se pare ca e o chestie care ajuta masina sa emita mai putine noxe in exterior.

          Maine aflu un pret exact - se pare ca va fi undeva pe la 80 Euro.
          UPDATE - se pare ca un catalizator e 800 si nu 80 de euro...

          Am sunat mecanicul din RO, a spus ca daca schimb bujiile de la motor se rezolva problema - ce parere aveti?

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF