Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

S-a turat fara cheie in contact

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a turat fara cheie in contact

    Dupa ce am schimbat turbo la w210 300TD am pornit motorul si l-am lasat in relanti 2 minute sa is faca turbina ungerea.Motorul mergea bine si scote-a putin fum cum ardea uleiul adunat prin catalizator ... am inceput sa il tin turat la 2000 si a inceput sa tremure putin dupa care vad ca el incepe sa se tureze singur pana la 3000 dupa care dau sa il inchid dar motorul nimica ba chiar creste la 5000 de ture si scoate un fum marooo de numa si se opreste brusc.
    Motorul deja incepuse sa merga pe uleiul scuipat de turbine prin intercooler....
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    Ceva de genul http://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o numai ca la mine toata treaba a tinut 3-4 secunde si masina a fost intr-un garaj care l-a umplut cu fum in 2 secunde.Acuma am terminat de curatat intercoolerul si toata tubulatura de ulei.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Monteaza o turbina noua si salvezi motorul

      Treaba e de belea. Turbina de pe masina este de zarzavat. sa dat pe ulei.
      Este destul de posibil daca mai ai si cutie automata, sa se mai dea o data pe ulei, iar atunci motorul nu are sa se mai opreasca decit cind va scoate bielele prin bloc.
      Baga o turbina noua si salvezi motorul.

      Comment


      • #4
        Turbina ii noua , dar era ulei in intercooler de la vechea turbina care s-a dus.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Daca asa este, atunci totul ii bine.
          Originally posted by kriket View Post
          Turbina ii noua , dar era ulei in intercooler de la vechea turbina care s-a dus.

          Comment


          • #6
            Noua sau refacuta?
            Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

            Comment


            • #7
              Aproape noua 35 mii Km din germania de la un w210 lovit.
              Astazi am facut o tura cu ea si scoate putin fum albastru iar turbina intra mai tarziu ca cealalta cu 500 de ture.O sa merg sa mi-o regleze si sa o pun pe testar ca iara ma bag la un drum cu ea de vro 3000 Km.
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Am crezut chiar, ai turbina noua. Ma miram eu sa-ti faca figuri o turbina noua.
                Este destul de posibil sa fi luat plasa cu turbina, mai ales daca sa dat pe ulei.

                Vreau sa zic ca 35 mii de km la masina asta lovita de care vorbesti tu, ar fi avut, daca fostul propietar s-ar fi plinbat cu ea doar prin casa.
                Toate E300 tdi w210 pe care le-am vazut aveau km de la 300.000 in sus. Iar unele mai avea si km inapoi. Si inca nu se schimbase turbina.
                La o masina ca a ta, exploatata in conditiuni normale o turbina trebuie sa tina in jur de 400000km.
                Originally posted by kriket View Post
                Aproape noua 35 mii Km din germania de la un w210 lovit.
                Astazi am facut o tura cu ea si scoate putin fum albastru iar turbina intra mai tarziu ca cealalta cu 500 de ture.O sa merg sa mi-o regleze si sa o pun pe testar ca iara ma bag la un drum cu ea de vro 3000 Km.

                Comment


                • #9
                  Nu ai inteles nimica ... turbina asta nu face figurii ... o rams ulei pe instalatii de la turbina care s-a dat pe ulei.Acuma am venit cu ea de la tester si dupa ce s-au plimbat cu ea au spus ca intra upic mai tarziu turbina dar in rest nu are nimika.
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF