sal! de cateva zile ma zbat cu o problema,am un e220d din 96 tiptronic mi s a ars garnitura de chiuloasa,am schimbat o iar la pornire imi apare martorul epc,mutam brusc pozitionarea cheii in contact(stop-pornire)din mers si mi se stingea pana la urmatoarea pornire..dupa 2 zile a inceput sa mi schimbe vitezele in trepte de turatie mari(peste3000-3500),am fost la un tester si mi a detectat (pozitionarea pompei de injectie incorecta)..am desfacut iar motorul urmand toti pasii de punere a motorului la punct dupa schema(linie,axe,pomp)la pornire aceiasi chestie numai k nu mai pot reseta epc ul din contact...am urmat aceiasi pasi cu testerul dar aceiasi chestie(pozitionarea pompei incorecta)..motorul porneste la sfert de cheie,nu scoate fum dar in schimb func in regim de avarie(epc aprins cu turatie max. 2000 si un mers neuniform)..daca a mai patit cineva asta sau are inf referitoare la problema mea rog sa ma ajute..ps. punerea pe un tester original mercedes nu am posibilitate momentan,tr dusa pe platforma
