Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme sistem de injectie E270CDi W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutare, am citit cu sufletul la gura acest topic, pentru ca as dori sa cumpar si eu un model W211 dar cu motor de 2,2.
    Ce spuneti despre acest tip de motorizare, este pacatos sau nu?
    Presupun ca buba ar fi iarasi galeria e admisie, sau exista si ale minunatii?
    Multumesc.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      W211 cu motor 2,2 este alegerea perfecta. Dar si mai perfect ar fi W210 cu motor 2,2 fiindca intretinerea este pe jumatatea sfertului lui W211. Practic este masina saracului dar unii habar nu au.
      Faptul ca se mai strica din cind in cind este normal fiindca sint masini extrem de exploatate la maxim cu mii de ore de functionare. Dar unii le cumpara de vechi, le matrasesc, si le vind romanului de rind ca masini aproape noi, iar omul de rind care nu are o experienta Mercedes chiar crede ca aceste modele ar fi proaste.

      Nu exista Mercedes prost. In schimb poate nimerii pe miini proaste atit la reparat cit si la propietari.
      Poti avea masina la reparat in cel mai dotat service cu TV plasma, gresie si faianta pe pereti, cu 5-6 elevatoare, sau alte chestii care iau ochii clientilor.
      Nu mai vorbesc de ciolofane care se pun pe volan sau scaun. Dar cind pleci cu masina de acolo...........parca nui mare lucru.........

      Sau poti nimerii peste un meserias cu niste salopete jegoase care practic tio repara pe orice bordura. Daca stii secretul Mercedes cu o invirtitura de surub poti face zeci de mii de KM.

      Pentru un om normal care stie sa aprecieze cei bun, si nu a facut saltul direct de la Dacia1300 la Mercedes va cumpara piese originale.
      Ceilalti vor lega cu sirma iar reparatiile ti le vor pune la socotela.

      Exista o vorba in lume.
      Pentru cei ce au fost cel putin 2000 de km propietari Mercedes si simnt cu adevarat o masina, vor fi DEPENDENTI DE MERCEDES.
      Chiar daca vor vinde masina si isi vor lua alta, nu poate fi decit tot MERCEDES. Altfel cica nu ai fi in regula cu capul.
      Asa mia tinut si mie teoria asta cineva in tema, in urma cu multi ani si acum ii dau dreptate.

      Originally posted by Jacob View Post
      Salutare, am citit cu sufletul la gura acest topic, pentru ca as dori sa cumpar si eu un model W211 dar cu motor de 2,2.
      Ce spuneti despre acest tip de motorizare, este pacatos sau nu?
      Presupun ca buba ar fi iarasi galeria e admisie, sau exista si ale minunatii?
      Multumesc.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        W211 cu motor 2,2 este alegerea perfecta. Dar si mai perfect ar fi W210 cu motor 2,2 fiindca intretinerea este pe jumatatea sfertului lui W211. Practic este masina saracului dar unii habar nu au.
        Faptul ca se mai strica din cind in cind este normal fiindca sint masini extrem de exploatate la maxim cu mii de ore de functionare. Dar unii le cumpara de vechi, le matrasesc, si le vind romanului de rind ca masini aproape noi, iar omul de rind care nu are o experienta Mercedes chiar crede ca aceste modele ar fi proaste.

        Nu exista Mercedes prost. In schimb poate nimerii pe miini proaste atit la reparat cit si la propietari.
        Poti avea masina la reparat in cel mai dotat service cu TV plasma, gresie si faianta pe pereti, cu 5-6 elevatoare, sau alte chestii care iau ochii clientilor.
        Nu mai vorbesc de ciolofane care se pun pe volan sau scaun. Dar cind pleci cu masina de acolo...........parca nui mare lucru.........

        Sau poti nimerii peste un meserias cu niste salopete jegoase care practic tio repara pe orice bordura. Daca stii secretul Mercedes cu o invirtitura de surub poti face zeci de mii de KM.

        Pentru un om normal care stie sa aprecieze cei bun, si nu a facut saltul direct de la Dacia1300 la Mercedes va cumpara piese originale.
        Ceilalti vor lega cu sirma iar reparatiile ti le vor pune la socotela.

        Exista o vorba in lume.
        Pentru cei ce au fost cel putin 2000 de km propietari Mercedes si simnt cu adevarat o masina, vor fi DEPENDENTI DE MERCEDES.
        Chiar daca vor vinde masina si isi vor lua alta, nu poate fi decit tot MERCEDES. Altfel cica nu ai fi in regula cu capul.
        Asa mia tinut si mie teoria asta cineva in tema, in urma cu multi ani si acum ii dau dreptate.
        Maamaa da cata dreptate ai. Asa-i !

        Comment


        • #19
          Multumesc pentru raspuns.
          Sincer va spun eu de la Dacie 1300 am trecut la actualul W202 din 95, dar nu sunt omul care nu ii pasa de masina, ba din contra si dacia am intretinut-o cum se cuvine.
          Asa sunt si cu actualul mercan, problema e ca este cam veche si lumea avanseaza si de aceea imi doresc sa cumpar un model mai nou, daca ma intelegeti.
          Imi place foarte mult modelul W211, de aceea optez pentru el cu motorizare de 2,2 diesel.
          Numai bine.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #20
            Consumul la W211 este ceva mai mic fata de W210. In schimb daca iti va pica ceva, costurile la piese sint scumpe. (dar exista si remedii pentru a evita costurile)
            Originally posted by Jacob View Post
            Multumesc pentru raspuns.
            Sincer va spun eu de la Dacie 1300 am trecut la actualul W202 din 95, dar nu sunt omul care nu ii pasa de masina, ba din contra si dacia am intretinut-o cum se cuvine.
            Asa sunt si cu actualul mercan, problema e ca este cam veche si lumea avanseaza si de aceea imi doresc sa cumpar un model mai nou, daca ma intelegeti.
            Imi place foarte mult modelul W211, de aceea optez pentru el cu motorizare de 2,2 diesel.
            Numai bine.

            Comment


            • #21
              Originally posted by flavius89 View Post
              Asa cum spune si titlul, w211-ul din semnatura a avut toata viata lui probleme cu injectoarele, modelul fiind printre primele modele aparute ( mai 2002), a avut boala copilariei cu injectoarele.

              Masina cand am achizitonat-o in ianuarie 2007 avea deja 3 din 5 injectoare schimbate ( cu fabricatie 05 05 si 04) iar celelalte 2 erau originale. Mi-am dat seama inca de la achizitie ca este un motor ce se aude cam nasol, dar ma gandeam ca o fii uleiul de vina, dar si in prezent se aude tare si scortos din cauza injectoarelor.

              Any way, in vara anului 2007 in timpul unui concediu, motorul mi-a scos peri albi, intra in regim de avarie intr-o veselie, vinovate au fost cele 2 injectoare originale care clampaneau de atata uzura....au fost schimbate imediat , nota de plata fiind de 33mil.

              Din vara lui 2007 pana anul trecut motorul nu a mai intrat in regim de avarie, dar de anul acesta incepe sa intre din ce in ce mai des, la mers in afara in medie imi cade de 2 ori la 100km in prezent, deci jale mare...

              Am fost la firma acum 3 luni, iar baietii de la reprezentanta mi-au spus ca ar trebuii schimbat calcultorul de la injectie ( el cica ar fii capul rautatilor).
              De curand am fost si la un tester , iar 2 din injectoare sunt bolnave rau de tot, unul din ele fiind chiar cel schimbat acum 2 ani, deci injectorul respectiv ar trebuii sa se afle la a 3-a schimbare.

              Dupa atatea mii de euro investite in masina, incepe sa mi se acreasca de e-klasse, si numai stiu ce sa fac, oricum cele 2 injectoare se pare ca ar trebuii sa le inlocuiesc din nou, nu cred ca le voi mai lua de la firma ca sa dau pe ele 15mil/buc. Dar acuma cu, calculatorul de injectie chiar nu stiu ce sa fac, o fii o caruta de bani si ala, daca il schimb depinde numai de ei, si iar ma rup la bani, iar problema nimeni nu mi-o garanteaza ca ar fii rezolvata.

              Sincer numai stiu ce sa fac cu motorul acesta, poate aveti ceva experienta in remedierea acestei probleme, astept opiniile voastre.
              Multumesc

              PS: specific ca am bagat in ea numai motorina de calitate ( cel putin oficial), euro 5 de la rompetrol/omv.

              Cauta-l pe Cristian C pe forum si vezi ca el se pricepe foarte foarte bine la w211 si suna-l. Baiatul este din Iasi si este foarte serios, ti-l recomand din inima, mai ales ca este destul de aproape Iasiul de Botosani. Cu respect!

              Comment


              • #22
                Pentru Flavius ca sa nu te mai chinui mult ;iti dau E-ul meu W210 din 2001 la variante , si accept orice test cu mertul meu .

                Comment


                • #23
                  Helloooooo !!!!!!!

                  Despre ce vorbiti ??????

                  Flavius si-a vandut masina acum juma de an !

                  Iar masina a mai schimbat cativa proprietari in timpul asta de cateva luni .
                  Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                  Comment


                  • #24
                    Salutare!!!

                    Exact ce spuneai u de mercedes. Am avut un C220 CDI model w203 pentru prima data in primavara acestui an. Pana cum am avut "n" masini diferite marci printre care si un BMW 320d din 2000 care am fost FOARTE MULTUMIT DE EL.
                    DAR DE CAND AM ACHIZITIONAT ACEST MERCEDES C220 CDI MODEL W203 DIN 2000 AM RAMAS INDRAGOSTIT DE MARCA. ACUM A VENIT VREMEA SA VAND ACEST C220 SI GHICI CE MASINA AM LUAT .....

                    TOT UN MERCEDES DAR W211 270CDI....NU AS MAI PUTEA AVEA ALTA MASINA SI FALVIUS STIE ACEST LUCRU. SE PARE CA AM AJUNS PROPIETAR LA MERCEDESUL LUI.

                    SUNT MASINI FOARTE BUNE DEPINDE CUM STIM SA AVEM GRIJA DE ELE.
                    DACA LA MOTOR NU BAGI LUCRU ORIGINAL MB ATUNCI SA STII CA NICI MASINA TA NU O SA AIBE GRIJA DE TINE SI TE COSTA POATE DE 2-3 ORI MAI MULT DECAT LUCRU ORIGINAL.

                    SALUTARE!



                    Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                    W211 cu motor 2,2 este alegerea perfecta. Dar si mai perfect ar fi W210 cu motor 2,2 fiindca intretinerea este pe jumatatea sfertului lui W211. Practic este masina saracului dar unii habar nu au.
                    Faptul ca se mai strica din cind in cind este normal fiindca sint masini extrem de exploatate la maxim cu mii de ore de functionare. Dar unii le cumpara de vechi, le matrasesc, si le vind romanului de rind ca masini aproape noi, iar omul de rind care nu are o experienta Mercedes chiar crede ca aceste modele ar fi proaste.

                    Nu exista Mercedes prost. In schimb poate nimerii pe miini proaste atit la reparat cit si la propietari.
                    Poti avea masina la reparat in cel mai dotat service cu TV plasma, gresie si faianta pe pereti, cu 5-6 elevatoare, sau alte chestii care iau ochii clientilor.
                    Nu mai vorbesc de ciolofane care se pun pe volan sau scaun. Dar cind pleci cu masina de acolo...........parca nui mare lucru.........

                    Sau poti nimerii peste un meserias cu niste salopete jegoase care practic tio repara pe orice bordura. Daca stii secretul Mercedes cu o invirtitura de surub poti face zeci de mii de KM.

                    Pentru un om normal care stie sa aprecieze cei bun, si nu a facut saltul direct de la Dacia1300 la Mercedes va cumpara piese originale.
                    Ceilalti vor lega cu sirma iar reparatiile ti le vor pune la socotela.

                    Exista o vorba in lume.
                    Pentru cei ce au fost cel putin 2000 de km propietari Mercedes si simnt cu adevarat o masina, vor fi DEPENDENTI DE MERCEDES.
                    Chiar daca vor vinde masina si isi vor lua alta, nu poate fi decit tot MERCEDES. Altfel cica nu ai fi in regula cu capul.
                    Asa mia tinut si mie teoria asta cineva in tema, in urma cu multi ani si acum ii dau dreptate.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF