Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire/oprire motor keyless go

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire/oprire motor keyless go

    Salut tuturor

    Am vazut ca dezbateti aprins tot felul de probleme ptr masinile noastre, iar de cele mai multe ori sfaturile voastre, ale celor care va pricepeti, sunt chiar ultile.
    O sa va expun si eu o problema si astept cu interes parerile voastre. E vorba despre un w211 din 2005 dotat cu sistem keyless go, iar butonul de pornit/oprit motorul aflat pe schimbatorul de viteze incepe sa raspunda din cand in cand, avand simptome ca si cand contactul butonului ar fi imperfect. Ca si rezultat, butonul nu actioneaza tot timpul, fiind necesara utilizarea cheii. In mod normal as spune ca e chiar vorba de contactul butonului, pentru ca si atunci cand nu actioneaza de la prima apasare, daca insist, merge.
    Parerea voastra care e ?

  • #2
    Se prea poate sa fie din buton, sau din conectorii butonului la computerul masinii. Ma gandesc ca butonul este legat cu fire trase pe tija schimbatorului prin tunelul central pana la computerul masinii sau modulul lui separat, daca are. E posibil de la miscarile schimbatorului de viteze sa apara uzuri.
    Totusi ar fi bine sa specifici motorizarea, daca e automatica (atunci cum e conectat butonul de keyless) si alte aspecte tehnice care tin de masina, de genul: Cine a montat modulul keyless, de cat timp, daca are garantie, etc.
    Cu alte cuvinte daca nu dai date nu prea poti primi raspunsuri, totusi o recomandare ar fi ca pe viitor sa pui butonul de pornire/oprire pe o parte fixa nu una care se misca mai des (cutie manuala) sau mai rar (cutie automata).
    Daca vrei pune si poze ca nu strica sa vada colegii despre ce e vorba.

    Intrebare: daca se actioneaza butonul aiurea tot timpul, nu-ti opreste motorul in mers?
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Da, ai dreptate, nu am dat suficiente detalii...e vorba de un 2.2 CDi automatic, iar modulul keyless go este cel original, montat de fabrica. Cu alte cuvinte, nu se poate pune problema de cine l-a montat, de cat timp, etc...
      Cat despre functionarea aiurea, nu se pune problema ca se activeaza singur ci doar, cateodata, nu actioneaza atunci cand este apasat.

      Comment


      • #4
        Scuzele de rigoare. Am priceput eu gresit.
        Consider ca cea mai buna varianta ar fi sa mergi la tester. Daca e original atunci sigur se poate diagnostica, asa ca sunt de parere ca ar fi cel mai simplu. Masina e putin cam complexa ca sa ne dam cu parerea.
        Bafta!
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          keyless

          Originally posted by fls View Post
          Da, ai dreptate, nu am dat suficiente detalii...e vorba de un 2.2 CDi automatic, iar modulul keyless go este cel original, montat de fabrica. Cu alte cuvinte, nu se poate pune problema de cine l-a montat, de cat timp, etc...
          Cat despre functionarea aiurea, nu se pune problema ca se activeaza singur ci doar, cateodata, nu actioneaza atunci cand este apasat.
          Ce mesaj arata in bord, atunci cand nu 'merge' butonul?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Nu da niciun mesaj de eroare, asta e motivul ptr care ma gandeam ca ar fi vorba de un simplu contact imperfect...e ca si cum nu l-as apasa .
            Astazi ma voi duce cu ea la un test si va comunic ce am rezolvat. Merci de pareri si bafta !

            Comment


            • #7
              Salut, am si eu pe w211 din 2002 sistemul asta, si pot spune ca mercedesul nu a fost stralucit in realizarea contactelor de pe keylessGo, de exemplu la mine ambele manere de pe usile fata sau dus dorului acum 2 ani, doar cele spate functioneaza cum trebuie intotdeauna.

              Cand am cumparat masina acum 2.5ani cel de la sofer functinona cand avea el chef, unoeri deloc, alteori doar inchidere /deschiderea.
              Ca sa le schimbi te rup la bani baietii in reprezentanta , acum 1 an era 5 milionae/pe maner + vopsit in culoarea masinii. ( asa ca prefer sa utilizez cheia)

              Cat despre butonul de pe schimbator eu personal nu am avut prboleme cu el chiar deloc, oi fii prins eu butonul mai bun, dar dupa experienta cu manerele ai toate sansele ca butonul de pe levier sa nu faca contact cum trebuie. Recomand sa utilizez pe buton un spray pentru curatarea contactelor elecronice.
              MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

              Comment


              • #8
                Da, ai dreptate...si butoanele de pe usi sunt cu probleme...chiar nu a fost prea fiabil sistemul asta...ideea e buna, dar practica ne omoara

                Comment


                • #9
                  Da, ai dreptate. Keyless go este o mare zapaceala. lucreaza in 125Mhz.
                  Da chiar, cunuasteti pe cineva care se pricepe reparat Keyless go?
                  Itrebare: cheia la keyless go vine normala ca cealalta?
                  Originally posted by flavius89 View Post
                  Salut, am si eu pe w211 din 2002 sistemul asta, si pot spune ca mercedesul nu a fost stralucit in realizarea contactelor de pe keylessGo, de exemplu la mine ambele manere de pe usile fata sau dus dorului acum 2 ani, doar cele spate functioneaza cum trebuie intotdeauna.

                  Cand am cumparat masina acum 2.5ani cel de la sofer functinona cand avea el chef, unoeri deloc, alteori doar inchidere /deschiderea.
                  Ca sa le schimbi te rup la bani baietii in reprezentanta , acum 1 an era 5 milionae/pe maner + vopsit in culoarea masinii. ( asa ca prefer sa utilizez cheia)

                  Cat despre butonul de pe schimbator eu personal nu am avut prboleme cu el chiar deloc, oi fii prins eu butonul mai bun, dar dupa experienta cu manerele ai toate sansele ca butonul de pe levier sa nu faca contact cum trebuie. Recomand sa utilizez pe buton un spray pentru curatarea contactelor elecronice.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF