Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema E280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema E280cdi

    Salut! Mashina: E280cdi, 7g-tronic,an fab. 2005, 61000km (am cumparat-o cu 51000km). Problema: am dus mashina la reprezentantza (in Italia) pentru efectuarea reviziei (service C) shi cand am luat-o am observat ca schimba brusc (brutal chiar)treptele pana la 80km/h. Am dus-o inapoi, au probat-o shi ei shi mi-au spus ca e din cauza ca au facut un fel de update la nishte soft-uri shi nu mai comunica calculatorul cu cutia, sa o las shi sa revin dupa o ora. Am revenit, am probat-o, mai rau facea! Mi-au spus sa o las pana luni (era vineri) ca se rezolva, ca e vina lor...Luni ma suna shi imi spun ca au dat cutia jos shi se rezolva pana marti sau miercuri. Marti (ieri) nu m-au sunat. Mentzionez ca inainte de revizie, cu o luna (pe la 55000km), s-a blocat cutia in treapta a doua (in D). Am oprit motorul, am pornit iar shi a mers normal. Am spus problema asta shi celor de la reprezentantza shi ca s-a intamplat o singura data. Daca a fost cineva in situatzia asta sau daca stie cineva ceva, rog sa ma lamuresca shi pe mine: daca ma mint cei de la reprezentantza, daca este o problema comuna a MB-urilor cu acest tip de cutie, daca etc... Va multzumesc anticipat shi va salut!

  • #2
    Salut. Faza cu blocatul in viteza a doua este modul de avarie la cutia de viteza. Asa face cand nu-i convine ceva. Acum ce nu-i convine si de ce a intrat iar in normal dupa ce ai oprit motorul nu stiu sigur. Ar putea sa fie intr-adevar din cauza unui soft dar ca si un exercitiu de logica, daca fac un update la un software, se presupune ca pun varianta mai noua si mai buna, nu? Cam asta inseamna notiunea de update. Nu vad atunci cum se poate ca masina sa mearga mai prost, ea avand un "creier" mai bun. Se poate sa fi pus ei un soft nepotrivit si ala sa fi dat peste cap "treburili" prin cutie. Eu la asta ma gandesc. Totusi, zic sa te bucuri ca baietii iti tin masina si recunosc ca e din vina lor. In Romania plateai deja de-ti sareau ochii.
    Incearca sa afli tot ce au operat baietii asupra masinii si eventual mergi la sectiunea off topic/ date de contact ale mebrilor si cauta-l pe colegul Dmihnea. E si el de prin It si poate mai schimbati o parere.
    Numai bine si reparatie ieftina.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Salut shi mersi pentru raspuns. Am fost astazi sa iau masina shi mi-au spus ca au schimbat o piesa din cutie (scz nu stiu termenii tehnici in italiana) pentru ca se afla intr-o conditie precara (la 61000km ?) shi uleiul din cutie. Piesa respectiva fiind intr-o condite precara a cedat dupa efectuarea update-lui?! Problema este ca masina la fel merge shi maine trebuie sa o duc iar!

      Comment


      • #4
        Mda...daca ai mai si platit pentru piesa, devine interesant. Incearca sa afli ce ti-au manevrat acolo si ce "piesa" ti-au schimbat. Da-o-ncolo de italiana ca nu-i asa departe de romana (sau invers). Din cate am mai auzit si eu nici macar uleiul nu ar trebui sa aiba probleme in cutie dupa km aia. Poate gresesc dar am impresia ca aia au stricat ceva p-acolo si acum ti le pun tie in carca. Intre timp o repara in modul clasic: schimba piese pe rand ca sa vada care-i problema.
        Incearca sa-l contactezi pe Dmihnea. Poate te ajuta cu una alta.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          De ce nu dai o fuga pana in Germania si sa le explici acolo, ce ti-au facut cei din Italia, poate iti dau vre-o cutie noua, sau macar ti-o repara pe a ta cum trebuie.

          Comment


          • #6
            Sa nu cumva sa-ti fi schimbat uleiul de prima data si sa fi bagat alt tip de ulei, decat cel special pentru cutia ta. Intreaba, daca prima data cand ai dus-o la revizie, ti-au schimbat uleiul!!

            Comment


            • #7
              Am avut si eu probleme similare anul trecut. MB recomanda inlocuirea uleiului la fiecare 60.000 km si au schimbat si tipurile de ulei, asta de la inceputul anului trecut. In cazul in care nu ti-au golit convertizorul, ceea ce ar fi ciudat pt ca modelul tau are buson de golire, si s-au mixat uleiurile poti avea anomalii de functionare. Au incercat si la mine, calculator, bloc de valve, etc. si pana la urma au pus vechiul tip de ulei si merge perfect. Daca ajung la concluzia asta pune-i sa faca pe cheltuiala lor o spalare a cutiei ( 14 L ulei ) 7 o spala , 7 raman in ea. Bafta!
              Last edited by deniro290td; 05-18-2009, 22:30 PM.

              Comment


              • #8
                Salut! Am rezolvat-o in august( scuze pentru raspunsul cu intarziere). Mi-au schimbat calculatorul din cutie, totul pe cheltuiala lor. Multumesc pentru raspunsuri. Se poate inchide.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF