Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

vas servodirectie plin de ulei!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vas servodirectie plin de ulei!

    Salut,

    de curand am descoperit ca unul din tuburile borcanului de servodirectie era rupt;mi-a fost lipit de cineva dar acum am constatat ca e plin de ulei pe tot vasul!Inainte era NUMAI sub vas.
    Mi s-a spus ca trebuie schimbat vasul.Am sa mai incerc o noua lipitura in cazul in care iese tot pe acolo ,daca nu cumpar altul,asta e.
    Intrebarea mea este daca e posbil sa piarda si pe la capac?Cum pot testa vasul daca functioneaza corect sau nu?
    Ar putea fi implicata cu ceva pompa servo?Mentionez ca pe pompa nu este ulei si servo merge ff bine imediat ce completez cu ulei.

    A,si inca ceva:vasul e sub presiune?Ma gandeam sa fi ramas o gaurica ff mica si pe acolo sa improste si pe borcan?....

    Multumesc!

  • #2
    Vasul nu e sub presiune din ce stiu eu. Insa furtunul poate sa improste in momentul in care actionezi servo...adica ori de cate ori tragi de volan. Incearca asa cum ai spus o lipitura. Avand in vedere ca habar nu avem ce masina ai mai multe nu o sa iti prea spuna nimeni.

    Off-topic: cand am citit prima data titlul m-am gandit "si care-o fi problema"...in general asta e rolul vasului sa fie plin de ulei (pana la semn). Dat fiind ca uleiul e la exterior m-am prins si eu
    Last edited by adidc; 04-10-2009, 14:26 PM.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Presimt eu ca stiu ce masina e... de fapt sun 100% sigur ca e un Mercedes
      Ce tub e rupt?Sau furtun?Nu prea cred ca tine cu ceva lipitura.Daca e furtun cel mai bine rezolvi cu o banda de teflon(daca intradevar nu e sub presiune mare furtunul).Iei de la orice magazin de instalatii si dai de cateva ori imprejur.E 3 roni o banda(teflon,nu scoci).

      Comment


      • #4
        Originally posted by adibotormedias View Post
        Presimt eu ca stiu ce masina e... de fapt sun 100% sigur ca e un Mercedes
        Ce tub e rupt?Sau furtun?Nu prea cred ca tine cu ceva lipitura.Daca e furtun cel mai bine rezolvi cu o banda de teflon(daca intradevar nu e sub presiune mare furtunul).Iei de la orice magazin de instalatii si dai de cateva ori imprejur.E 3 roni o banda(teflon,nu scoci).
        scuze ca nu am precizat masina:E 220 CDI din 2003.Vasul tocmai l-am desfacut si trimis la lipit ,mai si zugravesc in casa,mai va intreb si pe voi de niste sfaturi ...Ati inteles cred idea.
        Vasul are 2 tuburi ce intra fiecare in cate un furtun de cauciuc.Mie mi-a fost rupt tubul cel de diametru mai redus.Furtunele par Ok.
        Tocmai ma gandeam daca pompa servo ar putea arunca uleiul inapoi in vas??Chiar nu ma pricep la mecanica dar sper ca nu am zis o prostie

        Comment


        • #5
          Mai sigur cauti si iei ceva second.E cam noua masina si pacat sa nu faci ceva mai rau.

          Spor la treaba si eu unul te inteleg cu lucrul. (acceasi situatie)

          Comment


          • #6
            Nu te mai obosi sa-l reconditionezi. Ia si tu unul nou daca nu de la SH si schimba-l si abia atunci poti sa ne spui daca mai arunca ulei

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF