Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot ciudat

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat

    Am un E 220 CDI -W 212 , din XII -2004 dar cu multi km la bord ... si de cateva saptamani bune a inceput sa scoata un suierat ciudat atunci cand plec cu ea de pe loc avand mototul rece . Acest zgomot dispare dupa un nr de km . Am fost sfatuit sa chimb rola si intinzatorul curelei de agregate . Computerul masinii nu imi arata nimic pe bord si ma intreb daca testerul poate spune cu exactitate ce piesa trebuie sa inlocuiesc .
    Va rog sa va spuneti parerea daca ati patit ceva asemanator .
    Va multumesc .
    MB E220 W211

  • #2
    E posibil sa fie de la curea. O poti rezolva daca dai pe role cu un pic de vaselina si sa vezi daca a doua zi, la prima pornire, fenomenul dispare. Daca da inseamna ca e cureaua de vina si ar trebui inlocuita. Daca nu o alta cauza ar putea fi turbina sau vreun rulment de pe la agregate. Sper ca e doar cureaua. Am patit siu eu asa ceva iar zgomotul a disparut prin inlocuirea curelei. Daca tot umbli acolo recomand si inlocuirea rolei intinzatoare.

    Comment


    • #3
      Eu zic sa NU gresezi nici o rola !
      Dimineata cand o pornesti ridica-i capota si toarna apa pe curea ,daca ea e de vina ar trebui sa taca.
      Nu isi poate da nimeni seama dupa "suierat" aici pe forum decat daca mergi la un mecanic ,poate fi un por in intercooler sau rulmentii de la roti ,deci e greu sa-ti dai seama trebuie vazut unde suiera ,la motor la toba la roti ??
      Last edited by Mercedes-Benz; 04-08-2009, 10:49 AM.
      Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
      Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
      ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

      Comment


      • #4
        Nu schimba nimic ca pana nu sueiera de o iau nevoile la cald.Nu te impacienta ca suiera putin la rece.Poti merge ani buni asa.Nu te arunca sa schimbi repede cureaua si intinzatoarele.

        Comment


        • #5
          Am o firma in oras care se ocupa cu aducerea pieseor pe comnada ,am fost in dimineata asta sa ma interesez iar pretul acestora care imi trebuiesc costa cam 350 , inclusiv cureaua . Daca merg la reprezentata sa le schimb adaug si manopera . Nu am sa le comand pana nu am sa stiu sigur de la ce anume vine zgomotul , din ce am citit pe forum pana acum ar fi mai multe cauze probabile .
          MB E220 W211

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-Benz View Post
            Eu zic sa NU gresezi nici o rola !
            Dimineata cand o pornesti ridica-i capota si toarna apa pe curea ,daca ea e de vina ar trebui sa taca.
            Nu isi poate da nimeni seama dupa "suierat" aici pe forum decat daca mergi la un mecanic ,poate fi un por in intercooler sau rulmentii de la roti ,deci e greu sa-ti dai seama trebuie vazut unde suiera ,la motor la toba la roti ??
            1. Un por in intercooler sau un rulment la roti nu crezi ca ar trebui sa suiere tot timpul si nu doar pana cand motorul se incalzeste???

            2. Ce vezi atat de grav sa dai cu un pic de vaselina pe interiorul curelei, pe suprafata de lucru a acesteia sa vezi daca dispare zgomotul incat recomanzi atat de categoric sa NU greseze vreo rola? Crezi ca apa ii face mai bine? Crezi ca odata ajunsa apa pe la vreun rulment e mai sanatoasa decat un pic de vaselina? Eu unul asa am procedat si n-a avut nici pe dracu.
            Plus ca a gresa vreo rola, eu unul stiu ca inseamna sa-i bagi vaselina la rulment si nicidecum sa o ungi cu un pic de vaselina pe suprafata de contact dintre fulie si curea. Daca suiera cureaua intradevar, vaselina aia ii va lua suieratul ca si cum n-a fluierat vreodata. Ce-i drept pt un timp scurt. Insa te-ai asigurat ca e cureaua de vina si nu altceva.

            3. Daca e sa ma mai iau dupa un coleg care a postat ceva mai jos decat tine ar trebui ca rola intinzatoare sau cureaua sa nu le mai schimbe nimeni niciodata. Sa mergem cu ele pana sar prin capota.

            4. Pt Rares. Ai mai putea incerca sa demontezi cureaua si sa pornesti motorul fara curea sa vezi daca mai suiera ceva. Apoi sa verifici cu mana daca ai vreun rulment gripat pe la vreo fulie. Insa daca esti genul de om care n-a pus mana in viata lui pe vreo cheie tubulara de 22, probabil ca sfaturile astea sunt inutile. Pt ca tot la vreun mecanic sau service vei ajunge pana la urma. Iar daca dai peste vreun mare "meserias" s-ar putea sa schimbi mult mai multe decat e nevoie...
            Last edited by florineasca; 04-09-2009, 07:41 AM.

            Comment


            • #7
              Eu nu am vazut la nici un meserias sa puna vaselina pe curele ,asta seara la un Cielo i se auzea un suierat in zona curelei si i-am pus apa iar aceasta a tacut !
              Apa se duce , vaselina ramane iar la turatie cureaua poate patina pe unele auxiliare +ca vaselina strange praf ,de aceea nu sunt de acord cu tine in privinta vaselinei.
              Indiciile date de catre colegul "raresmister" sunt foarte generale ,citez : "...si de cateva saptamani bune a inceput sa scoata un suierat ciudat atunci cand plec cu ea de pe loc avand mototul rece " si ca potentiale cauze le-am enumerat pe cele care nu iti plac tie ,respectiv ce poate "suiera " la o masina ,intercoolerul , rulmentii la roti etc !
              Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
              Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
              ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

              Comment


              • #8
                Azi am avut de facut un drum mai lung cu masina si inainte sa plec de acasa , am turnat o sticla de apa calda pe curea si nu am mai auzit niciun zgomot pe toata durata drumului .Desi am facut mai multe opriri si porniri si pe intervale mari de timp , zgomotul nu a mai fost auzit . Sa inteleg ca este de vina cureaua si trebuie inlocuita ?! Stiti cumva , aceasta inlocuire a curelei si a intinzatorului trebuie neaparat facuta doar la reprezentanta M.B. sau o poate inlocui si un mecanic mai priceput . Risc ca computerul de bord sa imi dea vreo eroare ?!
                Va multumesc tuturor pentru parereile pe care mi le-ati dat pana acum .
                MB E220 W211

                Comment


                • #9
                  Originally posted by raresmister View Post
                  Azi am avut de facut un drum mai lung cu masina si inainte sa plec de acasa , am turnat o sticla de apa calda pe curea si nu am mai auzit niciun zgomot pe toata durata drumului .Desi am facut mai multe opriri si porniri si pe intervale mari de timp , zgomotul nu a mai fost auzit . Sa inteleg ca este de vina cureaua si trebuie inlocuita ?! Stiti cumva , aceasta inlocuire a curelei si a intinzatorului trebuie neaparat facuta doar la reprezentanta M.B. sau o poate inlocui si un mecanic mai priceput . Risc ca computerul de bord sa imi dea vreo eroare ?!
                  Va multumesc tuturor pentru parereile pe care mi le-ati dat pana acum .
                  Schimbarea curelei ,rolelor si a intinzatorului nu trebuie facuta neaparat la reprezentanta iar in urma acestor operatii nu vei avea nici o eroare !Eu te sfatuiesc sa cumperi piese originale ca sa nu ai surprize dupa aceea si sa fii nevoit sa torni iara apa pe ea !
                  Cand mai probezi cureaua nu este nevoie de apa calda si nici de 2 l ,e de ajuns cu motorul pornit sa torni doar un pic de apa rece pe curea !
                  Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                  Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                  ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                  Comment


                  • #10
                    Am fost la reprezentanta si am schimbat cureaua , 2 role si intinzatorul . Totul m-a costat 9 mil , inclusiv manopera . Am ales reprezentanta sa fiu sigur ca piesele sunt originale dar sa imi pun si masina pe tester . In urma diagnozei am aflat ca trebuie sa schimb o sonda O2 , la catalizator . Aveti idee ce reprezinta aceasta sonda ?! Si ce se intampla daca nu o voi schimba in urmatoarea perioada ?! Nu de alta , dar pretul sondei la reprezentanta este aproape 11 mil .

                    Va multumesc .
                    Rares.
                    MB E220 W211

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by raresmister View Post
                      Am fost la reprezentanta si am schimbat cureaua , 2 role si intinzatorul . Totul m-a costat 9 mil , inclusiv manopera . Am ales reprezentanta sa fiu sigur ca piesele sunt originale dar sa imi pun si masina pe tester . In urma diagnozei am aflat ca trebuie sa schimb o sonda O2 , la catalizator . Aveti idee ce reprezinta aceasta sonda ?! Si ce se intampla daca nu o voi schimba in urmatoarea perioada ?! Nu de alta , dar pretul sondei la reprezentanta este aproape 11 mil .

                      Va multumesc .
                      Rares.
                      Eu stiu ca este sonda lambda si costa de aprox. intre 300 si 1200 lei,
                      -daca nu functioneaza eventual motorul o sa iti pape mai mult combustibil si va avea mers oarecum dereglat, datorita informatie eronate date de aceasta sonda calculatorului(ECU).

                      Sonde lambda sunt 2 sau chiar mai multe, depinde care este dusa, de obicei se duce mai repede cea de la motor, din imediata iesire a galeriei de evacuare, mai ai una inaite de catalizator.
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc pentru raspunsuri , am sa tin seama de ele .
                        Da , se poate inchide si acest subiect de discutii .
                        MB E220 W211

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF