Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita sa curat EGR?

    Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?

  • #2
    Pai cel mai bine se curata cu un spray pentru carburatoare. Dai in el sanatos, astepti putin sa isi faca efectul si apoi dai din nou, pentru "spalare" de data asta. O sa fii uimit cand ai sa vezi cat de bine se curata.
    In functie de tipul de EGR, trebuie sa fii antent ca daca daca e vacumatic, are o membrana de cauciuc pe care e bine sa o protejezi cat mai bine (sa nu dai direct pe ea cu jetul din spray, sa nu o supui la socuri, etc.). Daca EGR este electric, nu prea stiu ce sa zic, in teorie trebuie sa faci acelasi lucru, doar ca nu mai exista membrana aia ci o supapa electromagnetica, dar eu n-am vazut niciodata pe viu un EGR electric.

    Comment


    • #3
      Pai cel mai bine se curata cu un spray pentru carburatoare. Dai in el sanatos, astepti putin sa isi faca efectul si apoi dai din nou, pentru "spalare" de data asta. O sa fii uimit cand ai sa vezi cat de bine se curata.
      In functie de tipul de EGR, trebuie sa fii antent ca daca daca e vacumatic, are o membrana de cauciuc pe care e bine sa o protejezi cat mai bine (sa nu dai direct pe ea cu jetul din spray, sa nu o supui la socuri, etc.). Daca EGR este electric, nu prea stiu ce sa zic, in teorie trebuie sa faci acelasi lucru, doar ca nu mai exista membrana aia ci o supapa electromagnetica, dar eu n-am vazut niciodata pe viu un EGR electric.

      Comment


      • #4
        Merita sa cureti

        Merita sa cureti
        Originally posted by al3x82 View Post
        Azi am vazut un Egr scos, de la un W211 E270 cu 100.000 km la bord si mi s-a parut destul de murdar, asa ca m-am gandit ca eu am dublu de km si ca ar cam trebui sa il curat.As vrea sa stiu ce se poate intampla si cu ce ar trebui sa il curat?

        Comment


        • #5
          Curata-l neaparat. Poti foarte bine cu benzina. Eu am facut asta la 2 masini. Sa vezi ce bine trage dupa-aia motorul....

          Comment


          • #6
            E vorba de sonda EGR?Aia care da multe probleme la 211?
            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
            Si o panarama de scuter

            Comment


            • #7
              Da , exact.

              Comment


              • #8
                Am un prieten cu un 211 d-asta..
                A schimbat pe la el turbina...etc etc....pana a ajuns la concluzia ca ii trebuie o noua sonda d-asta.A curatat`o,a mers o perioada cum trebuie(adica tragea masina) apoi nu a mai prestat nici un fel de serviciu.
                Masini de unica folosinta.
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Merita sa il cureti !!! La un w211 270 cdi la 125000km am avut probleme cu el la reprezentanta mi-au zis sa-l schimb dar am mers la un mecanic si l-a curatat si acum am 150000km si nu am mai avut probleme cu el , dar de vreo 2000 km vad ca scoate un sunet ciudat cred ca va necesita o noua curatare sau poate chiar va trebui sa-l schimb.

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu am probleme, doar ca vreau sa o curat si vream sa stiu, daca se intampla ceva cand o curat si cu ce sa o curat mai bine

                    Comment


                    • #11
                      Mai bine o cureti decat sa cada cand iti este lumea mai draga.Daca este vacumatica o poti curata si cu spray pentru carburatoare.Spor la curatat.

                      Comment


                      • #12
                        E electronica daca nu ma insel

                        Comment


                        • #13
                          Cel mai bine e sa anulezi EGR-u de tot ca nu face altceva nimic decat sa-ti murdareasca motoru cu gunoaie din evacuare si sa-ti incarce supapele de admisie de carbon. Treaba-i foarte simpla: desfaci sistemu si pui un capac la galeria de admisie si altu la evacuare fara sa umbli la nimic altceva. Mai e recomandat sa-ti schimbi si filtru de aer cu unu mai sportiv K&N de ex. Le gasesti pe net chiar in forma lor originala fara sa schimbi nimic. O sa simti o placuta senzatie de afundare in scaun constanta si mai ales in regim de turatie mare acolo unde EGR-u intra ca sa sufoce buna functionare a motorului introducand fumul negru de motorina nearsa inca o data prin motor. Treaba-i completa prin eliminarea catalizatorului sau filtrului antiparticule care nu face altceva decat sa inrautateasca evacuarea. Acuma daca esti ecologist si nu-ti place sa vezi tractoarele la arat lasa-le toate cu le-a facut mama ma-sii si pune mana si spala de 2-3 ori pe an si mai si schimba catalizator ca altfel se rad BMW-urili de tine

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by paratraznet View Post
                            Cel mai bine e sa anulezi EGR-u de tot ca nu face altceva nimic decat sa-ti murdareasca motoru cu gunoaie din evacuare si sa-ti incarce supapele de admisie de carbon. Treaba-i foarte simpla: desfaci sistemu si pui un capac la galeria de admisie si altu la evacuare fara sa umbli la nimic altceva. Mai e recomandat sa-ti schimbi si filtru de aer cu unu mai sportiv K&N de ex. Le gasesti pe net chiar in forma lor originala fara sa schimbi nimic. O sa simti o placuta senzatie de afundare in scaun constanta si mai ales in regim de turatie mare acolo unde EGR-u intra ca sa sufoce buna functionare a motorului introducand fumul negru de motorina nearsa inca o data prin motor. Treaba-i completa prin eliminarea catalizatorului sau filtrului antiparticule care nu face altceva decat sa inrautateasca evacuarea. Acuma daca esti ecologist si nu-ti place sa vezi tractoarele la arat lasa-le toate cu le-a facut mama ma-sii si pune mana si spala de 2-3 ori pe an si mai si schimba catalizator ca altfel se rad BMW-urili de tine
                            Primul lucru pe care l-am facut, dupa ce am renuntat la tobele pe spate, a fost sa schimb catalizatorul, cu unul sport (iar diferenta e).Filtru e si el unu sport exact K&N, mai trebuie sa curat Egr sau sa il anulez dupa cum zici tu, dar nu stiu daca e bine.Oricum nu sunt ecologist, dar nici nu vreau sa stea vreunu in spatele meu si sa il omor in propria lui masina ))

                            P.S: La galerie pun capac, dar la evacuare nu inteleg de ce trebuie sa mai umblu si as vrea sa stiu daca a facut cineva asta, ca sa nu aflu pe propria masina ce poate sa se intample pe urma
                            Last edited by al3x82; 03-08-2009, 15:02 PM.

                            Comment


                            • #15
                              La benzina c220 w202 am EGR-ul asta?unde sa ma uit dupa el ca l-as curata si eu daca tot ziceti ca e bine.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF