Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu ce l-a curatat?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • A dat cu un spray apoi cu o pensula mica si inainte sa il monteze la loc l-am rugat sa il sufle putin cu aer. A desfacut si capacul de plastic de a curatat si acolo.

      Comment


      • Ma gandesc sa nu fi dat cu un spray ce contine lubrifianti/vaselina. N-ai fi primul care pateste asa. Asa cum s-a scris aici si-n alte locuri, cel mai bun este sprayul de discuri de frana, care nu lasa pelicule lubrifiante.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • Salut.am fost la tester si eroare arata ca ar fi Senzor contrapresiune a gazelor de ardere,tensiunea fiind prea mare.Stie cineva unde se afla pozitionat acest senzor si cat costa unul nou?Astazi masina s-a turat fara probleme peste 3000 dar va trebui sa fac ceva sa nu ma lase cand mi-e lumea mai draga.
          Last edited by cutaresku; 03-26-2012, 18:45 PM.

          Comment


          • Am si eu un w211 e200 si in 3 ani am facut cam 100mii km am observat ca trage un pic mai slab. Merita sa curat EGR? Pot sa-l stric?
            Nu cred ca a fost curatat vreodata.
            Last edited by cutaresku; 03-29-2012, 22:00 PM.

            Comment


            • Dacă ști cum să-l cureți da, dar dacă faci doar de capul tău, mai bine o duci la un mecanic.Părerea mea.
              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
              Regulament forum.

              Comment


              • N-ai ce strica, cu conditia sa te pricepi sa-l demontezi...
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • sal!

                  Originally posted by al3x82 View Post
                  O sa fac o poza ca sa vezi unde e
                  salutare ! poti sa-mi spui pe unde e egr ul ca asi vrea sa fac si eu operatia!
                  multam frumos!

                  Comment


                  • Originally posted by bigbobo View Post
                    salutare ! poti sa-mi spui pe unde e egr ul ca asi vrea sa fac si eu operatia!
                    multam frumos!
                    Salut! Ca sa primesti un raspuns cat mai clar ar fi de preferat sa spui ce masina, ce motorizare ai si din ce an este...
                    EGR-ul poate fi situat in fata galeriei de admisie atasat fiind chiar de furtunul care urca de la Intercooler sau poate fi in spate in dreapta ultimului cilindru dupa cum se vede si din poze-asta daca rasfoiai topic-ul inainte!
                    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                    Comment


                    • Dupa cum spune si Paratraznnet puteti anula EGR ,am avut un Sharan de servici 1,9 TDI si pe la 100 110 km/h pierdea din putere dadea in nas ,l-am anulat cu 2 capace facute din cutii de bere taiate oval si puse la capetele EGr-ului,recen l-am anulat si la un 320 CDI 260 cp si merge perfect,acum depinde numai de voi.
                      EGR este o supapa mecanica actionata de un vacum dirijat electronic atat ffff simplu.
                      Spor la treaba .

                      Comment


                      • Va salut! Am incercat ieri sa scot EGR-ul si nu se poate sub nici o forma. Merge foarte foarte greu (dat cu ciocanu). Nu vrea decat pe directia stanga dreapta, in rest nu il pot misca. Imi puteti da un sfat va rog?
                        Last edited by Luxian; 04-24-2012, 22:00 PM.

                        Comment


                        • Originally posted by wix_buzau View Post
                          Dupa cum spune si Paratraznnet puteti anula EGR ,am avut un Sharan de servici 1,9 TDI si pe la 100 110 km/h pierdea din putere dadea in nas ,l-am anulat cu 2 capace facute din cutii de bere taiate oval si puse la capetele EGr-ului,recen l-am anulat si la un 320 CDI 260 cp si merge perfect,acum depinde numai de voi.
                          EGR este o supapa mecanica actionata de un vacum dirijat electronic atat ffff simplu.
                          Spor la treaba .
                          Si nu a crescut consumul dupa ce ai anulat EGR-ul ?
                          Cu S-ul nu te pui.

                          Comment


                          • Originally posted by j0ny_rich View Post
                            Va salut! Am incercat ieri sa scot EGR-ul si nu se poate sub nici o forma. Merge foarte foarte greu (dat cu ciocanu). Nu vrea decat pe directia stanga dreapta, in rest nu il pot misca. Imi puteti da un sfat va rog?
                            În primul rând ne-ar ajuta să știm despre ce motor e vorba. Din descriere văd că e un 2.2 cdi, bănuiesc că e varianta Euro 3 cu EGR-ul pe vacum ca în pozele de la postul 70?

                            Câte șuruburi ai desfăcut? La mine au fost 4, la 220cdi sunt tot 4 dacă nu mă înșel, doar că diferă puțin poziționarea. Din câte am văzut EGR-ul iese cu tot cu țeava de vine din galeria de răcire situată mai în spatele motorului, nu încerca să-l separi de țeavă.

                            Dacă zici că se mișcă stânga-dreapta, probabil ai uitat unul din șuruburile de jos. În total ar trebui să ai 3 șuruburi cu prindere în galeria de admisie (2 sus, unul jos și mai greu accesibil) și unul pe un suport separat - tot în partea de jos, mai în față (spre radiator) și de obicei tot la fel de aiurea poziționat.
                            ...

                            Comment


                            • Originally posted by Luxian View Post
                              În primul rând ne-ar ajuta să știm despre ce motor e vorba. Din descriere văd că e un 2.2 cdi, bănuiesc că e varianta Euro 3 cu EGR-ul pe vacum ca în pozele de la postul 70?

                              Câte șuruburi ai desfăcut? La mine au fost 4, la 220cdi sunt tot 4 dacă nu mă înșel, doar că diferă puțin poziționarea. Din câte am văzut EGR-ul iese cu tot cu țeava de vine din galeria de răcire situată mai în spatele motorului, nu încerca să-l separi de țeavă.

                              Dacă zici că se mișcă stânga-dreapta, probabil ai uitat unul din șuruburile de jos. În total ar trebui să ai 3 șuruburi cu prindere în galeria de admisie (2 sus, unul jos și mai greu accesibil) și unul pe un suport separat - tot în partea de jos, mai în față (spre radiator) și de obicei tot la fel de aiurea poziționat.
                              Imi cer scuze, modelu este E200 CDi an 2005 W211.Eu am gasit doar cele doua suruburi de la suprafata , mai sunt si altele?Sau s-a strans prea multa funingine si s-a blocat ?

                              Comment


                              • La tine cred că este electric, și are întradevăr doar două șuruburi. Nu-mi dau seama de ce nu vrea să iasă.

                                Poate te ajută pozele de aici să-ți dai seama cum arată dat jos, și cam cum ar trebui să iasă: demontat, piesa simplă.
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF