Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merita sa curat EGR?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by haddess View Post
    Pune o serie de sasiu sa vedem ce zice EPC-ul. Am impresia ca la facelift-ul tau e actionat electronic, caz in care trebuie sa ai grija sa nu bagi apa pe la actionare.
    Daca te referi la mine......seria de sasiu este "afisata". Multumesc frumos.
    Pedro

    Comment


    • La tine e electric.

      Comment


      • Si nu se poate curata ? Este modelul din poze.
        Attached Files
        Pedro

        Comment


        • Incearca sa vezi si debitmetrul de aer. In vara mi se intampla si mie si m-am dus la mecanicul meu si in tester ii dadea eroare la egr dar nu era de acolo,ci ca eroarea la egr apare uneori din cauza debitmetrului. Mi l-a schimbat pe loc si nu am mai avut probleme. Mentionez ca am un 2.2 cdi w202
          "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

          Comment


          • Multumesc pentru sfat. Initial asa am crezut si eu......ca este de la debitmetru. O sa curat EGR-ul si daca tot persista problema... incerc si inlocuirea debitmetrului. Poate iau de la alta masina sa nu-l cumpar de pomana.
            Pedro

            Comment


            • STAR DIAG-ul e sfant, in mainile cui stie sa-l foloseasca... Nu te apuca sa cumperi piese pana nu identifici exact buba.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • Salut,
                Am reusit sa misc valva EGR stanga, dreapta... dar nu pot sa o trag afara. Are o pozitie in care trebuie sa trag de ea ? Trebuie scoasa cu gaurile de la suruburi aliniate ? Multumesc.
                Pedro

                Comment


                • Salut,
                  Am curatat valva EGR. Nu s-a modificat nimic, am aceleasi simptome, nu se tureaza peste 3000.

                  In postul #149 am descris masina. Ma puteti ajuta cu un debitmetru de pe o masina asemanatoare ? Poate este de la el. Multumesc.
                  Pedro

                  Comment


                  • De ce vrei sa bajbai, in loc sa dai o fuga la STAR DIAG? Daca e debitmetrul, iti spune scula pe loc...
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • Originally posted by cutaresku View Post
                      De ce vrei sa bajbai, in loc sa dai o fuga la STAR DIAG? Daca e debitmetrul, iti spune scula pe loc...
                      Nu vreau sa bajbai, am fost la Star, eroarea este P2511-001, ceva cu EGR-ul dupa cum am mai spus. Poate ma ajuta cineva cu interpretarea ei exacta.(Am uitat sa iau descrierea erorii). Am curatat valva si problema persista. Cred ca trebuie inlocuita. Treaba cu debitmetrul am auzit-o pe aici pe forum(ca poate fi si debitmetrul chiar daca eroarea este de EGR). Am vrut sa incerc si eu.
                      Poate ma sfatuiti care este urmatorul pas. Va multumesc.
                      Pedro

                      Comment


                      • Am si eu o problema, masina in cauza e cu motor 2.2 cdi, egr vacumatic.L-am curatat azi,era multa mizerie.Dupa montaj, constat ca pe furtunul de vacum ce duce la electrovalva e ceva funingine.Fac un test de vacum, la capsula de pe egr si constat ca e sparta.
                        Electrovalva avea si ea ceva funingine, am reusit sa o curat si functioneaza, ok.Am testat-o in locul celei de la turbo, pt ca in mufa care vine la electrovalva care comanda EGR, am tensiune 10 v, incontinuu, nu variaza si tine electrovalva-egr, mereu actionata, indiferent de turatia motorului cea ce nu e normal.
                        Acum, intrebarea mea este, unde poate fi cauza, pt care ecu, nu da comanda cum trebuie la electrovalva, aceasta e ok.
                        Singura eroare este de la debitmetru, semnal prea mic, sa fie asta cauza, pt care electrovalva egr, nu primeste comanda cum trebuie ?
                        Am uitat sa specific, am verificat furtunele de vacum si sint ok, vacumul verificat cu manometru de vacum si e perfect.

                        Comment


                        • Salut. Un c 2oo cdi w 203 nu se tureaza mai mult de 3000 de turatii. Am schimbat EGR si nu s-a intamplat nimc. Aceleasi simptome nu trage.....si martorul motor sta aprins de o saptamana. Am citit tot ceea ce este pe forum legat de aceasta problema. Am intrebat cativa mecanici si fiecare i-mi(imi) spune altceva. Cineva i-mi poate da un raspuns cam ceea ce ar trebui sa fac?
                          Multumesc
                          Last edited by cutaresku; 03-21-2012, 21:20 PM.

                          Comment


                          • Poti incepe cu un test la STAR DIAG (scula dedicata pentru diagnoza MB). Cauzele pot fi multiple si n-are rost sa bajbai...
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • Luni pun masina pe test. Sper sa nu trec apoi si pe la vreo casa de amanet.....
                              Last edited by cutaresku; 03-25-2012, 07:31 AM.

                              Comment


                              • Am fost si eu zilele trecute cu masina in service pentru ceva schimb consumabile si am rugat mecanicul sa imi curete si EGR-ul. A scos dumnealui EGR frumos , l-a dat cu spray , a desfacut si capacul si l-a curatit si acolo , in fine toate bune si frumoase.
                                La plecare din service masina nu se tura peste 2800-3000 ture apoi se aprinde in bord ledul de la avarie motor. M-am intors imediat in service si a pus testerul pe ea ; concluzie - eroare EGR . A stat vre-o 20-30 minute pana cand "l-a rezolvat" , mi-a spus ca ramanea blocat pe deschis.
                                Am mers doua zile cu masina si chiar am simtit diferenta , trage un pic mai bine acum dar astazi, duminica , a aparut aceeasi problema . Motorul nu se tureaza mai mult de 2800-3000 ture.

                                Modelul masinii este un w211 220 ,2006 euro4 - 150cp. Mentionez ca problema a aparut DUPA curatarea EGR-ului. I s-a mai intamplat cuiva ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF