Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire greoaie w211cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire greoaie w211cdi

    Am un w211 220cdi din 2002. In ultimul timp porneste mai lung dupa ce il las sa stea peste noapte, in sensul ca trebuie sa invirta motorul de vreo doua trei ori, iar atunci porneste in unul sau doi,trei cilindri. Mentionez ca filtrele sunt schimbate la timp si folosesc numai motorina de calitate. Intr-adevar nu am facut decit drumuri scurte cu masina in ultimul timp si banuiesc ca bateria nu s-a mai incarcat complet cam demult. Stie cineva ce simptome pot vea injecyoarele cind se infunda sau aca se vad la diagnoza?

  • #2
    Daca ar fi din injectoare ar avea un mers neregulat si ti-ai da usor seama , oricum se pot verifica la un tester, eu mai degraba as verifica bujiile...Bafta

    Comment


    • #3
      Cand se infunda sau nu mai merg al parametrii normali injectoarele, pot aparea urmatoarele simptome:
      - tremuratul masinii la rece mai ales;
      - trepidatii la motor-merge neregulat.
      De fapt masina cred ca incepe sa tremure intrucat injectoarele nu improasca carrburantul uniform. Cel mai sigur sa faci un test. Vezi ca e mai special, nu doar cu un simplu tester, ci cu niste pahare speciale care se pun in capatul injectoarelor sau pe retur mai bine zis. Daca iti baga motorina pe acolo ceva nu este in regula.
      La modelul de autoturism pe care il ai apar des probleme la injectoare la km relativ putini (pana in 200k).

      Comment


      • #4
        Probleme pot fi mai multe:
        - poate prinde aer fals pe instalatia de alimentare;
        - supapa de presiune din rampa scapa presiunea
        - buji arse (dar ar trebuii sa ti se aprinda martorul in bord) etc etc.
        Cel mai bine ,dute si fa o diagnoza la motor si asa vei sti cel mai bine ce are.
        Mult succes.

        Comment


        • #5
          Cred ca ai albit deja la cate probleme ai putea avea? Da un nr. de km. in primul rand, si explica mai bine un pic balbaiala motorului. Dimineata pe frig cum porneste?

          Comment


          • #6
            Saptamana trecuta am curatat galeria de admisie si am observa ca porneste mult mai greu ca de obicei atunci cand motorul este rece diminaeta si seara cand fac nu mai mult de 2 km. in schimb la sfarsitul saptamanii nu are timp ca apa sa scada sub 80 de grade porneste la sfert oare cu ce-am gresit dand jos 5-6 mm de funingine?
            Attached Files
            mercedes e classe 220cdi w211

            Comment


            • #7
              Cand ai dat jos galeria Gianny ai un manunchi de cabluri care vin de la injectoare si se intersecteaza cu unele de sub motor care trece prin galerie si se duc la panoul de sigurante din dreapta cum ai procedat sa le scoti din gaura aia de la galerie daca nu itzi dai seama ce zic, pot sa fac niste poze.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dinescuionut View Post
                Cand ai dat jos galeria Gianny ai un manunchi de cabluri care vin de la injectoare si se intersecteaza cu unele de sub motor care trece prin galerie si se duc la panoul de sigurante din dreapta cum ai procedat sa le scoti din gaura aia de la galerie daca nu itzi dai seama ce zic, pot sa fac niste poze.
                Manunchiul ala de cabluri la care faci referire nici nu le atingi singurele mufe care le-am deconectat sunt.EGR,mufa motoras clapete galerie admisie ,masa electromotor,si oalta mufa care nu-mi vine in minte acum in rest am demontat:rezervor lichid servo, filtru motorina,sonda nivel ulei motor,conductele metalice de motorina tur si retur,filtru ulei,termostat ,valvola egr in rest absolut nimic.
                Attached Files
                mercedes e classe 220cdi w211

                Comment


                • #9
                  Am facut o sageata pentru ca m-am apucat sa desfac si am vazut cablu ala si m-am lasat pagubas dar oricum multumesc pentru completarii
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dinescuionut View Post
                    Am facut o sageata pentru ca m-am apucat sa desfac si am vazut cablu ala si m-am lasat pagubas dar oricum multumesc pentru completarii
                    Cablul ala la care te referi este un izolator tubular care se desface in patru conectori mufa motoras clapete galerie,masa electromotor s.a.m.d. pe care le poti deconecta de sub masina atunci cand trebuie data jos sonda nivel ulei totul pare dificil dar nu este deloc indemanare si chei potrivite.ciao
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF