Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aburire ciudata a geamurilor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa deviat de la subiect: schimba filtrul de polen si spune-ne ce se intampla.

    Comment


    • #17
      In cazul in care geamurile se aburesc in mod continuu, apare situatia extrema: depuneri de gheata la interior din cauza condensului. Un caz clar de infiltratii de apa in habitaclu. Primul pas este identificarea punctului de intrare, fiindca apa intra picatura cu picatura si se depune in cel mai coborat punct. Zonele-problema sunt: chederele usilor si ale portbagajului, punctele de acces ale cablurilor din habitaclu catre/dinspre motor sau dinspre portbagaj catre stopuri. Garniturile corodate trebuie inlocuite, iar pentru punctele de trecere a cablurilor se poate folosi cu incredere silicon transparent (Bison, de exemplu). Daca ati schimbat singuri boxele montate pe portiere, este posibil ca la remontarea panourilor, garniturile sa nu fi fost stranse suficient, motiv pentru care s-au slabit, permitand infiltrarea apei in habitaclu. Aici se poate utiliza banda izolatoare pentru cabluri electrice. Deasemenea, mai trebuie controlate si scurgerile de sub usi. Daca acestea sunt infundate sau pline cu murdarie, se aduna apa in interior. Daca umezeala este prezenta in portbagaj, pe langa chedere si garniturile stopurilor trebuie verificate punctele cele mai de jos ale portbagajului pentru urme de coroziune/caroserie perforata.
      Sprayurile impotriva condensului sunt o solutie nerecomandata, datorita faptului ca desi indeparteaza gheata, prin stergere se creeaza o pelicula uleioasa care ingreuneaza vizibilitatea.

      Caldura indeparteaza umiditatea de pe geamuri. Motivul: aerul cald inmagazineaza umiditatea mai rapid decat cel rece. Suplimentar: incalzirea trebuie data la maximum, düzele deschise complet si orientate catre geamuri si parasolarele coborate. Circuitul de aer este astfel fortat sa se scurteze si o parte a aerului cald este reorientat catre parbriz. Daca düzele sunt inchise, fluxul de aer indreptat catre parbriz sporeste considerabil. In cazul temperaturilor peste 5 Grade: Klima pornita, astfel se absoarbe suplimentar umiditate. Daca temperatura aerului este mai coborata, smecheria nu mai functioneaza fiindca majoritatea instalatiilor isi sisteaza functionarea

      Comment


      • #18
        Sustin ce a zis donrafael.
        fan...w124

        Comment


        • #19
          Sistemul de climatizare de la Mercedes este cel mai performant ,dupa parerea mea ,nu conteaza daca ai chedere uzate sau un pic de umiditate in masina ,filtrele daca sunt foarte imbacsite se intampla sa ti se abureasca geamurile ,deci e de la filtre ,clar (ptr ca ai observat ca aeroterma trage mai greu )!
          Last edited by Mercedes-Benz; 04-13-2009, 00:58 AM.
          Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
          Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
          ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

          Comment


          • #20
            Originally posted by deniro290td View Post
            Slutare,

            Mai toata iarna asta am observat o chestie destul de ciudata, mi se dezabureau destul de greu geamurile si chiar si in mers se mai abureau din cand in cand. Am verificat clapeta externa din partea dreapta de sub parbriz si functioneaza, adica inchide si deschide conform comenzii, parca totusi aeroterma nu mai are acelasi volum de aer, sa zic ca-mi pare un pic scazut fata de ceva timp in urma. Climatizarea este un dublu climatronic. Se poate sa fie din cauza filtrului de polen, care eu il schimb doar de 2 ori pe an? Totusi daca era imbacsit as fi avut macar mirosuri ciudate in interior. Ori aeroterma ar trebui data jos si verificat carbunii? Ma gandesc ca din 97 ( W 210 ) si pana acum e ceva timp.
            Daca schimbi de 2 ori pe an, de ce mai pui intrebari absurde?

            1.Filtru de polen se schimba o data cu schimbul de ulei, adika 15000 sau as recomanda ca la fiecare 7.500 sa il sufli cu aer (Ca traim in jegul din Romania)
            2.Filtru de carbon, il schimbi o data pe an sau cand vrei tu.
            3.Dupa ce schimbi toate astea si constati ca inca mai ai probleme, atunci cred ca ar fi normal sa pui intrebari.

            Multumim ptr intelegere,dar de 2 ori pe an e cam mult pentru saracu filtru de 70 ron
            Last edited by al3x82; 04-13-2009, 01:52 AM.

            Comment


            • #21
              Multumesc desfaturi, n-am rezolvat nimic momentan. O bag la vanzare si'i inmanez problema cumparatorului.

              Comment


              • #22
                +1 Donrafael. Filtrul meu miroase a mort si tot nu mi se aburesc geamurile.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by alinneata View Post
                  +1 Donrafael. Filtrul meu miroase a mort si tot nu mi se aburesc geamurile.
                  Pai poate ai un cadavru prin masina si nu stiii

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by al3x82 View Post
                    Pai poate ai un cadavru prin masina si nu stiii
                    Exclus. Pentru cadavre folosesc BMW-ul.

                    Comment


                    • #25
                      Schimba filtrul de polen, cred ca asta este problema.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by alinneata View Post
                        Exclus. Pentru cadavre folosesc BMW-ul.
                        Simpatic... asta deja e banc. Off-topic...

                        Comment


                        • #27
                          Problema este de la rezistorul aerotermei. Am desfacut aeroterma si am pus-o pe direct, merge de sare din mana, insa rezistorul de pe ea pare ca a crapat - cod bosch - 9 140 010 179. Aveti idee unde gasesc asa ceva?

                          Comment


                          • #28
                            Cam asa arata piesa cu problema.http://www.peachparts.com/shopforum/...9&d=1060831656

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by deniro290td View Post
                              Slutare,

                              Mai toata iarna asta am observat o chestie destul de ciudata, mi se dezabureau destul de greu geamurile si chiar si in mers se mai abureau din cand in cand. Am verificat clapeta externa din partea dreapta de sub parbriz si functioneaza, adica inchide si deschide conform comenzii, parca totusi aeroterma nu mai are acelasi volum de aer, sa zic ca-mi pare un pic scazut fata de ceva timp in urma. Climatizarea este un dublu climatronic. Se poate sa fie din cauza filtrului de polen, care eu il schimb doar de 2 ori pe an? Totusi daca era imbacsit as fi avut macar mirosuri ciudate in interior. Ori aeroterma ar trebui data jos si verificat carbunii? Ma gandesc ca din 97 ( W 210 ) si pana acum e ceva timp.
                              Eu am tipul asta de clima care are acest buton.
                              Cand apas pe el porneste ventilatorul cu viteza maxima si se porneste si compresorul de clima ca si cand ai porni AC-ul.
                              In cateva secunde se dezabureste, uneori cu o accentuare puternica a aburirii inainte de a se dezaburi dar repede doar cateva secunde.
                              Attached Files
                              Last edited by MARIUS B; 02-20-2010, 13:06 PM.
                              Mercedes-ul e o stare de spirit!

                              Comment


                              • #30
                                Ce optiune iti lipseste Mariusica la ea,ca vad ca le cam ai,ai si rabatarea oglinzilor?Avantgarde?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF