Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutoooor!! Okiosul nu mai vrea sa colaboreze!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutoooor!! Okiosul nu mai vrea sa colaboreze!!

    Salut, iubitori si detinatori de Mercedes-uri.De 7 luni de zile sunt fericitul detinator al unui Mercedesc E220 D Din 1996, model elegance.Sunt indragostit de el la maxim, si nu l-as schimba cu alta masina(poate cu un S320 pe viitor).In fine, toate bune si frumoase, dar de 3 zile el nu mai vrea sa fie mercedesul de care m-am indragostit, in sensul ca, mi se aprinde becul galben "EPC" in bord, si merge de parca ar avea un butuc in loc de pistoane.Scoare fum, nu se accelereaza, si da sa moara.Am citit mai multe thread-uri, si am vazut ca sunt diferite cazuri, dar sigur este de la sistemul de alimentare.Pana acum am facut urmatoarele lucruri: am verificat turul si returul, sa nu cumva sa fie infundata; am incercat cu solutie de curatat injectoare;am verificat injectoarele, toate sunt f bune, si motorina vine la fiecare;am pornit masina fara esapament, m-am gandit ca o fi catalizatorul infundat;am verificat debitmetrul de aer.Initial trebuia sa ma duc la tester cu ea (lucru care il fac maine la 8:00AM) dar rugamintea mea este daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi, sau intamplari de ale voastre legate de acest EPC, poate reusesc sa mai micsorez aria de cautare.Apropo, poate sa imi spuna careva ce rol are piesa aceea in care intra direct turul de motorina, dupa care se duce la filtru, si din filtru in pompa?

    Multumiri multe!!

  • #2
    Originally posted by Marky View Post
    Apropo, poate sa imi spuna careva ce rol are piesa aceea in care intra direct turul de motorina, dupa care se duce la filtru, si din filtru in pompa?
    Preincalzitor. Incalzeste motorina inainte de a intra in pompa.
    Fa testarea mai intai si mai vedem dupa.
    Last edited by florineasca; 01-29-2009, 17:45 PM.

    Comment


    • #3
      Eu sincer am patit ceva asemanator si a fost furtunul de la intercooler spart, ar mai putea fi un electroventil din capatul rampei de injectoare, am vazut asta la un service,oricum daca nu iti gaseste nimic la tester incearca sa verifici furtunele de care ti-am zis sunt vreo 4 doua jos is doua sus.Bafta...

      Comment


      • #4
        Fa o diagnoza. Sigur gasesti ceva SUSPECT

        Comment


        • #5
          Da, dar cine ma poate ajuta cu o diagnoza??Sunt din Cernavoda.Nu prea as vrea sa dau 4 mil la platforma sa ma duca pana in Constanta, si inapoi, daca este cazul, mai degraba dau mai multi bani persoanei care se ofera sa vina pana la mine, asa nici nu mai chinui masina taraind-o prin orase, si face si persoana respectiva mai multi bani.Platesc drumul, combustibilul, numai sa ma ajute cineva.Multumesc

          Comment


          • #6
            Iei legatura cu Asfalttango. Si mai stam de vorba.

            Comment


            • #7
              Am vorbit cu domnul Filip, acum de dimineatza.Nu prea poate sa ma ajute, ca nu ii permite timpul, si pricum a spus ca nu are cine stie ce electronica okiosul meu, nu stie ce o sa arate la tester.Oricum, multumesc baieti de raspunsuri.Sper sa ii dau de cap intr-o zi.

              Comment


              • #8
                Ti-am trimis PM.

                Comment


                • #9
                  Se poate inchide...Multumesc.Am gasit problema.Pompa de injectie defecta.
                  Last edited by Marky; 01-30-2009, 16:57 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Dok, mai lasal putin, se pare ca inca nu am rezolvat problema. .Deci toate bune si frumoase, am fost la un baiat la Medgidia, care a pus masina pe tester.El a spus ca 100% sigur e pompa de injectie.In fine, am cautat pompa, am gasit la Benone la Cluj, am fost pana la CLuj si am luat pompa.Am schimbat pompa, si tot la fel face masina.A mers cat de cat o zi.Nu ma deranjeaza k am dat 500 euro pe pompa si am condus k tampitu 20 de ore, ma enervez la culme ca nu stiu ce are toaroapa mea de masina.Cred ca pana la urma, iau oltcitu lu Dok, si ma fac fan oltcit, si dau foc la mercedes.O sa vina d-nul Filip (alfalttango) diseara pe la mine, poate ma ajuta dansul.Pana atunci, toate bune la toti membrii clubului.

                    Comment


                    • #11
                      Mai insista , mai insista ca sigur gasesti tu un mecanic mai bun

                      Comment


                      • #12
                        Noroc cu post-ul lu' donrafael, ca altfel ramaneam cu masina stricata.Multumesc pentru ajutor.Cum de nu m-am gandit la asta pana acum.

                        Comment


                        • #13
                          In sfarsit se poate inchide thread-ul.Dupa 3 saptamani lungi, am rezolvat problema.Noroc cu popeye_pmm, ca altfel si acum aveam masina stricata.Mii de multumiri.Raman dator.
                          Solutia : solenoidul din spate de la pompa defect, rescris parametrii la pompa, plus, partea electrica de la pompa schimbata.Multumesc, si sper sa nu aveti si voi probleme de genul asta.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF