Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Becul de la grila de aerisire ars

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becul de la grila de aerisire ars

    Salutare!!! Am si eu un Mercedes E-klass w210 si mi s-a ars beculetele de la grila de aerisire centrala( adica asa l-am cumparat) si as dori daca cineva are ceva poze cum a desfacut bordu, sau ceva de genu, sa imi arate si mie, ca as dori eu sa ma bag in bord, sa vad ce mai este pe acolo, daca ati mai desfacut si fotografiat, va rog sa postati pozele. Si as mai dori sa stiu cum se desface si mahonul cu butoanele de la geamuri si mahonul de la AC.
    Attached Files
    Last edited by Bejan Sebi; 01-27-2009, 17:35 PM.
    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

  • #2
    Cam seamana cu C classe bordul.Poate pozele si expl lui mezzo te ajuta..

    Comment


    • #3
      Multumesc, dar pentru ca sa dau jos grila asa sa-mi functioneze becu, trebuie sa dau jos pana si casetofonul? sincer sa fiu m-am asteptat sa dau jos dunga aia de mahon( habar nu am cum) si sa gasesc sub ea ceva suruburi, oricum , ushor complicata treaba.Poze cu bord desfacut de E-klass nu are nimeni?
      Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bejan Sebi View Post
        Si as mai dori sa stiu cum se desface si mahonul cu butoanele de la geamuri si mahonul de la AC.
        Salut...Eu am desfacut amandoua placi de mahon si pot zice ca e destul de simplu doar ca trebuie putina rabdare si sa lucrezi finutz(adica sa nu tragi prosteste de ele).In primul rand eu am inceput cu placa pe care is atasate bunoanele de geamuri, dar nu am cutie automata si normal ca am altfel placa si maneta schimbatorului de viteze.Banuiesc ca procedeeul ar fi acelasi, adica:-deschizi placa unde este amplasata scrumiera si trebuie sa vezi doua suruburi pe margini (nu imi aduc exact aminte daca pentru a avea acces la suruburi trebuie scoasa si scrumiera propriuzisa) le desurubezi si tragi usor de placa in sus dupa care tragi si din partea opusa(adica de langa cotiera,mai exact scoti afara si acel buzunar dintre placa de mahon si cotiera)si trebuie sa iasa,ca este prinsa in cateva cleme.Dupa care trebuie desfacute mufele de la butonul reglarii oglinzilor si mufa butoanelor pt geamuri.Referitor la placa frontala, eu a trebuit sa demontez casetofonul, unitatea climei automate(dar tu nu ai clima automata)si acea placa a scrumierei cu tot cu scrumiera,desfaci suruburile care ai sa le vezi si atentie ca mai sunt alte 2 suruburi sus,sub acele guri de aerisire care mi se pare ca ies daca tragi de ele(cu simt),dar nu imi mai amintesc exact.Iti repet ca la mine sunt diverse consolele,am postat si o poza in care se vede cum este la mine la maneta schimbatorului si la acea unitate pt clima.Acel beculetz care zici tu ca nu iti functioneaza e la fel si la mine,daca dai de el sa imi dai si mie de stire unde este amplasat,ca as vrea sa il schimb si eu(eu cand am desfacut acea chestie nu am vazut nici un beculetz pe acolo) Sper sa iti fie de folos informatiile pe care ti le-am dat si spor la treaba.
        Attached Files
        Last edited by fiorellooooo; 01-27-2009, 22:46 PM.
        W 123 -240 Diesel 1984

        W 210 -250 Diesel 1996

        Comment


        • #5
          Sal, am desfacut si eu pe acolo, am cate ceva de spus visavis de ordinea operatiilor:
          1. deschizi capacul "BUZUNARULUI"de langa cotiera;
          2. tragi de mahonul din jurul schimbatorului, atent si usor, e prins doar in cleme dar are mufele atasate;
          3. la mine e manuala, dupa cum vad in poza, probabil o parte din mahon ramane in jurul levierului,
          4. in partea inferioara a scrumierei sunt 2 suruburi ce trebuie desfacute (se vad doar daca faci punctul 2.), apoi ridici suportul cu scrumiera vreo 2 cm si il tragi catre afara;
          5. urmatorul trebuie scos suportul de deasupra scrumierei, asta e nitzel mai greu, eu cel putin am avut o gramada de treaba sa aflu cum se apasa o clema din interior, trebuie sa bagi mana prin locul de la scrumiera si o sa gasesti in extrema profunda a suprortului o clema ce trebuie impinsa catre in sus, tragand in acelasi timp de suport, sa nu tragi de capac ca patesti ca mine: o treaba in plus sa repari sistemul de inchidere. preferabil sa executi operatia cu capacul deschis);
          6. scoti atent cdplayer-ul
          7. in partea inferioara a placii de mahon o sa vezi 2 suruburi ce trbuie desfacute
          8. tragi catre afara placa de mahon, cu atentie, mai are cleme si niste ghidaje parca in partea superioara
          9. sub gurile de aer o sa gasesti alte doua suruburi ce trebuie desfacute
          10. sa fii atent cand scoti grila, e prinsa in cleme si ai si firele de la becul buclucas pe acolo.
          Multa bafta si spor la treburi! Eu tre sa scot bordul ca am 2 becuri de la cadran arse, cand o sa execut lucrarea o sa fac si poze, sper sa faca si ceilalti, sunt de mare ajutor imaginile!

          Comment


          • #6
            Va multumesc, sper sa-mi fie de ajutor desi ma inspaimanta sa desfac tot bordul pentru un simplu beculet, am o fobie fata de clemele respective, daca rup una, la fiecare denivelare bate bordu de parca af fi caruta, sa vedem, iar pentru un bec nu risc sa fac ceva, credem ca e o operatie mai simpla. Doar vroiam eu sa fiu impacat cu ideea ca imi merge beculetu. Va multumesc frumos
            Last edited by Bejan Sebi; 01-28-2009, 15:51 PM.
            Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

            Comment


            • #7
              Sebi, la mine, E 300 d w210 1996, clemele alea sunt din otel, sa vrei si nu le poti rupe!

              Comment


              • #8
                Am si eu aceeasi presimtire ca si colegul de sus,de fapt o certitudine,pt ca nici mie nu imi merg becurile de pe partea dreapta a consolei.E foarte usor de dat jos ai cateva cleme si 2 suruburi dar acolo o sa gasesti niste cutii sau nu stiu cum sa le zic,doar daca desfaci acele cutii care sunt capsate s-ar putea sa gasesti ceva led-uri.Sincer sa fiu eu nu am incercat sa le desfac daca nu am gasit nimic la suprafata.Daca gasesti o solutie te rog sa ma anunti si pe mine ca as fi interesat.

                Comment


                • #9
                  Multumesc baieti pentru explicatii! Am un w210 250D din '96 si am si eu cateva beculete care nu mai presteaza; m-ati impulsionat sa ma bag. Promit ca pun foto cand imi fac timp de operatie.
                  100% oltean
                  Oo\=|=/oO
                  _____________________________________
                  1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                  Comment


                  • #10
                    adrian, ai reusit ceva cu beculetele?
                    Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                    Comment


                    • #11
                      http://www.youtube.com/watch?v=qzpkS...eature=related

                      http://www.youtube.com/watch?v=T9pOj...eature=related


                      Aici gasesti ce iti trebuie

                      Comment


                      • #12
                        Daca mai e de actualitate, dati de stire! Eu am facut operatiunea asta la mb-ul meu (w210 e220 d autom/96) si am schimbat becurile arse cu led-uri 12v. Operatiunea de demontare a consolei nu e chiar grea, dar ca sa ajungi la becuri trebuie un pic de finete. Imi pare rau ca n-am facut niste poze, dar daca e necesar ( ia destul de mult timp) desfac totul din nou si postez poze.
                        MARE ATENTIE!!! la demontarea consolei cu reglaje incalzire/turatie ventilatie/directionare flux de aer trebuie avuta grija la pastrarea pozitiilor initiale ale butoanelor! In afara de directionarea fluxului de aer, totul functioneaza pe baza de potentiometre si daca se schimba pozitia initiala apar probleme. Mentionez ca e vorba de modelul "Elegance" fara AC.
                        Inca odata, dati-mi de stire daca trebuie sa postez poze si o sa incerc dupa-amiaza!!

                        Comment


                        • #13
                          Aici gasesti ce iti trebuie[/QUOTE]

                          rokar, cum ai cautat pe youtube ca linkurile nu merg
                          Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bejan Sebi View Post
                            Aici gasesti ce iti trebuie
                            rokar, cum ai cautat pe youtube ca linkurile nu merg [/QUOTE]

                            Intri pe Youtube si dai MB W210 si acolo o sa vezi cum se desfac mai multe, fetele de usi, volanul, cesaurile la bord etc. Bafta

                            Comment


                            • #15
                              http://www.youtube.com/watch?v=qzpkS6QcZyg

                              Acum sper sa mearga

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF