Buna ziua,
Saptamana trecuta am adus un nou membru "necuvantator" pe acest forum. Este vorba de un W213 E250 benzina. Totusi, la o comparatie cu vechiul meu W211 E280 CDI, acesta din urma iese castigator. Orice ar spune cei de la MB, optimizarea softurilor de exploatare a motorului nu poate compensa downsize-ingul.
Prin urmare, m-am hotarat ca in primavara sa-i acord o noua sansa vechiului meu prieten - detailing interior, revopsire, poate si un tuning exterior.
Pana atunci ma confrunt cu o mica problema (sper eu) si sper sa ma puteti ajuta. Daca merg cateva zile numai in oras, are momente cand stand la stop scoate un fum alb de se sperie lumea. In mers nu are nici o problema. Iar evacuarea de fum alb este total aleatorie, la un stop scoate, la urmatorul nu mai scoate.
Daca are cineva idee despre ce este vorba, as fi cel mai fericit.
Saptamana trecuta am adus un nou membru "necuvantator" pe acest forum. Este vorba de un W213 E250 benzina. Totusi, la o comparatie cu vechiul meu W211 E280 CDI, acesta din urma iese castigator. Orice ar spune cei de la MB, optimizarea softurilor de exploatare a motorului nu poate compensa downsize-ingul.
Prin urmare, m-am hotarat ca in primavara sa-i acord o noua sansa vechiului meu prieten - detailing interior, revopsire, poate si un tuning exterior.
Pana atunci ma confrunt cu o mica problema (sper eu) si sper sa ma puteti ajuta. Daca merg cateva zile numai in oras, are momente cand stand la stop scoate un fum alb de se sperie lumea. In mers nu are nici o problema. Iar evacuarea de fum alb este total aleatorie, la un stop scoate, la urmatorul nu mai scoate.
Daca are cineva idee despre ce este vorba, as fi cel mai fericit.
Comment