Va salut! am cumparat acum 3 saptamani un Mercedes E220, W212 din 2010.
Masina a avut toate reviziile de la 0 km pana acum ( 160.000 km ) si eu am continuat cu schimb ulei motor plus revizie totala cutie ( 5 g tronic )... in fine.
Am 2 probleme cu masina....:
1. masina vibreaza la peste 50 la ora si pe la 90 in sus pana la 120 tremura usor si volanul, de la 120-140 e ok si dupa iar continua.
2. Astazi, stand la semafor in D, a inceput deodata masina sa clatine... sa clatine la propriu... am lasat'o in N la fel si etc. Am gasit o parcare si am deschis capota, am observat ca joja de la ulei era cam 5 cm iesita, banuiesc ca pierdea compresie sau... nu stiu exact, cert este ca dupa ce am " impins " la loc joja, nu a mai tremurat masina..., sa fie asta problema?
( masina am luat'o de la un handler autorizat Mercedes si masina a fost masina de stat... )
Masina a avut toate reviziile de la 0 km pana acum ( 160.000 km ) si eu am continuat cu schimb ulei motor plus revizie totala cutie ( 5 g tronic )... in fine.
Am 2 probleme cu masina....:
1. masina vibreaza la peste 50 la ora si pe la 90 in sus pana la 120 tremura usor si volanul, de la 120-140 e ok si dupa iar continua.
2. Astazi, stand la semafor in D, a inceput deodata masina sa clatine... sa clatine la propriu... am lasat'o in N la fel si etc. Am gasit o parcare si am deschis capota, am observat ca joja de la ulei era cam 5 cm iesita, banuiesc ca pierdea compresie sau... nu stiu exact, cert este ca dupa ce am " impins " la loc joja, nu a mai tremurat masina..., sa fie asta problema?
( masina am luat'o de la un handler autorizat Mercedes si masina a fost masina de stat... )
Comment