Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w211 Zgomot suspect - posibil transmisie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am testat pe frig cu gumele de vara.
    Cu uleiul rece nu mai suna. Incepe sa sune discret dupa mers la viteza mare.
    Acum am gume de iarna, zgomotul gumelor acopera orice urma de sunet de diferential iar pe frigul asta e greu de reprodus.

    Probabil voi trece pe ulei mai gros gen 80w90 in curand.

    Comment


    • #17
      Am facut niste cercetari.
      Voi merge pe Aral Hyp 85w90 la 20 lei litru, norma 235.0.
      In intervalul normal de functionare (15-60C) a diferentialului are cam aceeasi vascozitate cu un 75w140.
      Diferentele sunt la extreme, dar nu ajung eu acolo prea des.
      Fata de actualul 75w85 e mai gros in tot intervalul.

      De cand e rece afara diferentialul e mut, sunetul nu se mai reproduce.
      In orice caz, noul ulei nu are cum sa ii faca rau.
      Nu o fi norma .7, dar e .0 care e tot aprobata atata vreme cat il schimbi mai des.

      Va anunt ce iese.
      Din ce citesc pe forumurile de dinafara in USA se foloseste zeama mai groasa, nicidecum asa subtire ca asta din Europa.

      Comment


      • #18
        Am schimbat uleiul de vreo 3 saptamani.
        nici o diferenta.
        La temperaturi mai mari de 15C intre 70 si 110 huruie bine. Chiar la inceput cat e rece nu huruie.

        Cat mai pot merge cu el asa?
        ​am vreo 12k de cand a inceput haraitura
        ​​​​​​Joc in axe nu am deocamdată.
        E pericol sa se blocheze atata vreme cat nu am joc?

        Daca e sa il schimb cum deosebiti unu bun de unu rau fara sa il montati?

        Comment


        • #19
          Nu am apucat sa citesc tot dar sa inteleg ca iti huruie diferentialul? Daca nu ai joc e posibil sa ai doar rulmenti bolnavi in el. Asta nu prea poti verifica nici la un diferential! Si la mine simteam o huruiala mai pronuntata la viteza de 60 si apoi pe la 120 dar dupa ce am trecut la gume de vara a disparut total.

          Comment


          • #20
            O am de vara trecuta. Am schimbat deja 2 tipuri de gume.
            cat timp e cald, dupa o vreme de mers incepe sa se auda.
            Iarna nu face de fel.
            Zgomotul e la fel indiferent daca e la liber, in sarcina sau in frana de motor.

            Cred ca daca ar fi rulmenti roti ar suna altfel cand iau curba.

            Dupa ce fac distributia oi pune gumele pe 18 desi nu cred ca e de acolo.

            Comment


            • #21
              Eu m-am referit la rulmentii din diferential nu la cei de la roti si nici ca problema ta ar fi cauciucurille.

              Comment


              • #22
                Salutare.Eu am aceeasi problema de un an,la inceput se auzea un fluierat subtire si rar dar s-a accentuat(in prezent o data la 3-4 luni bag un aditiv ) si cand am mers la mecanic mi-a zis ca diferentialul este dus deoarece rulmentul(tii) au facut joc intre rotile dintate si s-au mancat,reparatia diferentialului 800 euro si nou 2000(reprezentanta) asa ca prefer sa caut unul sh.

                Comment


                • #23
                  De ce bagi aditiv? Ajuta la ceva?
                  ai joc in axe?
                  Adica daca prinzi de oricare din axe adica intrare sau cele doua iesiri de care se strang planetarele, poti misca sus jos?
                  sau e tzeapan?

                  Comment


                  • #24
                    Oricum reparatia iese din calcul,rulmentii sunt foarte scumpi plus ca atunci cand il desfaci mai gasesti cate una alta de schimbat . Asa ca sh si gata.

                    Comment


                    • #25
                      Rulmentii, atat cat am cautat pe net ajung la 150-200E, semeringurile sunt destul de ieftine.
                      Manopera efectiva de reparatie cat poate fi? De desfacut oricum il desfaci si comanzi dupa ce vezi ca pinioanele sunt intregi.
                      Unu SH un 200E tot e. E drept ca in vreun an doi se duc preturile si mai in jos.
                      Montatul pe masina il platesti in ambele cazuri, dar macar in unul din cazuri te alegi cu rulmenti de calitate noi.

                      Cel mai important e : cat poti merge cu el asa? Cand stii sa te opresti ca devine periculos?
                      ASta nu am reusit sa aflu inca.
                      Last edited by Sharky; 05-07-2019, 22:12 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Atat timp cat are ulei nu e periculos deloc,il poti mana pana se crapa tot in el. La un moment dat te vei trezi ca face mult mai urat sau nu va mai inainta masina. Iti spun asta din experienta (diferentiale farmate la camionete si camioane)

                        Comment


                        • #27
                          Nu stiu ce sa zic.
                          Daca e ceva ca satelitii sa se miste de la loc, nu cred ca e problema, doar se vor bloca fata de carcasa si diferentialul devine unul sudat.
                          DEci nu e vreun pericol, e doar enervant cand iei viraje stranse.

                          In schimb daca cumva rulmentul care tine pinionul de antrenare sau cei care tin colivia satelitilor/coroana fac joc mare ma tem sa nu loveasca dinte in dinte si sa se blocheze instant puntea spate.
                          Aia ar fi tare nasol.

                          DAr in opinia mea daca rulmentul de antrenare are joc, diferentialul ar trebui sa isi schimbe sunetul pe acceleratie vs frana de motor sau scos la liber.
                          Plus jocul ar trebui sa se simta in axa, spre flansa de cardan, ca joc radial.
                          Cred ca la fel si la planetare.
                          Dar repet, e doar opinia mea, nu am reparat diferentiale, deci nu stiu daca e o abordare sanatoasa.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Sharky View Post
                            De ce bagi aditiv? Ajuta la ceva?
                            ai joc in axe?
                            Adica daca prinzi de oricare din axe adica intrare sau cele doua iesiri de care se strang planetarele, poti misca sus jos?
                            sau e tzeapan?
                            Aditiv bag sa mai ingroase uleiul sa nu mai aud fluieratul ala enervant,joc am doar in partea stanga dar putin pierrzand totodata si ulei, nu mult dar pierde.

                            Comment


                            • #29
                              Pinioanele de la sateliti nu ti se vor suda ca sa ramana diferentialul blocat veci pururi,se va farma si se va roti in gol cardanul. Pana sa ajungi sa se intample toate astea va capata un joc mare si respectiv va suna ca deacu. Incearca un ulei mai gros sa ii pui

                              Comment


                              • #30
                                Salutare!
                                In primul rand imi cer scuze de offtopic dar am zis sa nu mai deschid un nou subiect.
                                La ce interval trebuie schimbat uleiul din diferential. Eu am un w211 2.2 cdi 150cp T model din 2004.
                                Va multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF