Salutare!
Hai sa va povestesc ce am patit azi cu grasana mea: ma opresc in benzinarie sa-i bag zeama si cand s-o scot din D s-o bag in P oha! Nu voia decat in Neutru, nu R, nu P.
Daca luam piciorul de pe frana, se ducea in R sau P, imi arata pe bord pozitia selectorului insa cand incercam sa opresc motorul imi spunea ca trebuie selectat P pt oprirea motorului (masina era pornita cu keyless go, deci nu aveam cheia in contact ci apasam pe butonul de pe selector). Daca incercam sa bag cheia in contact, evident ca nu voia sa se miste.
Am bagat zeama, am plecat la munca iar pe drum stateam ca prostul si ma gandeam cum sa opresc motorul: daca scoteam borna de la baterie nu cred ca se oprea si riscam sa ard si ceva pe la instalatie. Incepusem sa ma gandesc cum sa blochez admisia, sa moara motorul din lipsa de aer. Ce sa mai , noaptea mintii!
Pana la urma i-am dat de cap umbland la selector: am ridicat capacul de la selector si am scos mufele de la Parking, de la butonul M/C/S si o mufa mai mare de pe corpul selectorului. Abia dupa ce am scos-o pe ultima si-a revenit mizeria!
Asa ca daca patiti ca mine, sa stiti ce sa faceti: trageti capacul selectorului dinspre bord in sus, scoateti mufa mare care intra in selector (undeva in stanga sus cum te uiti la el) si ar trebui sa-si revina.
Sper sa fie o eroare care nu se va mai repeta. Acel corp al selectorului nu are chestii gen switch-uri ceva atasate care pot fi schimbate separat si pare destul de scump ca piesa intreaga! Spor!
Hai sa va povestesc ce am patit azi cu grasana mea: ma opresc in benzinarie sa-i bag zeama si cand s-o scot din D s-o bag in P oha! Nu voia decat in Neutru, nu R, nu P.
Daca luam piciorul de pe frana, se ducea in R sau P, imi arata pe bord pozitia selectorului insa cand incercam sa opresc motorul imi spunea ca trebuie selectat P pt oprirea motorului (masina era pornita cu keyless go, deci nu aveam cheia in contact ci apasam pe butonul de pe selector). Daca incercam sa bag cheia in contact, evident ca nu voia sa se miste.
Am bagat zeama, am plecat la munca iar pe drum stateam ca prostul si ma gandeam cum sa opresc motorul: daca scoteam borna de la baterie nu cred ca se oprea si riscam sa ard si ceva pe la instalatie. Incepusem sa ma gandesc cum sa blochez admisia, sa moara motorul din lipsa de aer. Ce sa mai , noaptea mintii!
Pana la urma i-am dat de cap umbland la selector: am ridicat capacul de la selector si am scos mufele de la Parking, de la butonul M/C/S si o mufa mai mare de pe corpul selectorului. Abia dupa ce am scos-o pe ultima si-a revenit mizeria!
Asa ca daca patiti ca mine, sa stiti ce sa faceti: trageti capacul selectorului dinspre bord in sus, scoateti mufa mare care intra in selector (undeva in stanga sus cum te uiti la el) si ar trebui sa-si revina.
Sper sa fie o eroare care nu se va mai repeta. Acel corp al selectorului nu are chestii gen switch-uri ceva atasate care pot fi schimbate separat si pare destul de scump ca piesa intreaga! Spor!
Comment