Salut tuturor! Ma numesc Gabriel iar astazi e prima mea zi ca membru forumului ClubMercedes.
Am nevoie de pareri in legatura cu o anumita problema pe care pana acum doi mecanici nu au reusit sa o afle.
Detalii autobehicul:
-Mercedes Clasa E, w212,an 2009, 220 CDI ( diesel ), 380.000 km reali ( fost taxi Germania )
-masina o detin de 2 ani si jumatate iar pana in acest moment nu am avut absolut nici o problema cu ea, primind complimente din partea mecanicilor despre modul in care a fost intretinuta inainte si in prezent
PROBLEMA:
-problema a aparut de 2 luni
-problema se manifesta cam o data la 7-10 zile
-problema consta in : o data la 7-10 zile, motorul incepe sa galopeze ( mai exact se aude ca si cum nu se invarte rotund ), incepand toata masina sa se clatine. Turometrul nu se modifica, ramane la turatia normala.
Pe langa simptomul de galopare, in momentul in care simptomul de galopare apare, apare si un sunet de sub masina ( de sub mijlocul ei) , un sunet infundat, asemenea unui bass. In timp ce aceste simptome se manifesta, am observat ca si lumina din interior palpaie usor. In bord nu primesc nici o eroare.
Masina a avut toate reviziile facute la timp, cu filtrele si uleiurile recomandate.
Am mai observat, ca atunci ca simptomele respective sunt prezente, chiar si toba scoate aer in reprize ( pauze de sutimi de secunde ), parand ca scoate aer concomitent cu galoparile motorului.
In ultimul timp, am auzit din partea mecanicilor si a cunoscutilor, pareri de genul ca ar fii probleme de genul : pompa presiune/cutie de viteze/injector/simplu senzor/EGR/baterie/alternator si am auzit din gura unui mecanic( probabil nepriceput ) chiar si de prime semne ale calarii motorului ( mi-este imposibil sa cred asta ).
Saptamana urmatoare urmeaza sa ii fac diagnoza, cel mai probabil la autoklass, depinzand si de timpul meu liber si de data programarii.
Pana atunci, doresc sa aud niste pareri din partea unor persoane cunoscatoare, pentru a stii la ce ma pot astepta.
Mai mentionez ca aceste simptome se simt la relanti ( DRIVE stand cu piciorul pe frana, PARKING si cred ca si pe NEUTRU). In mers nu se simte nimic, schimba absolut perfect vitezele, puterea este aceeasi pe care o stiu.
Astept parerile voastre, pot atasa si un videoclip, dar nu se aud foarte bine sunetele simptomelor, deci nu cred ca poate afecta cu ceva.
Astept si recomandari de service-uri/mecanici priceputi din judetul Constanta.
Va urez o zi frumoasa, si scuzati-mi " mica " povestioara.
Am nevoie de pareri in legatura cu o anumita problema pe care pana acum doi mecanici nu au reusit sa o afle.
Detalii autobehicul:
-Mercedes Clasa E, w212,an 2009, 220 CDI ( diesel ), 380.000 km reali ( fost taxi Germania )
-masina o detin de 2 ani si jumatate iar pana in acest moment nu am avut absolut nici o problema cu ea, primind complimente din partea mecanicilor despre modul in care a fost intretinuta inainte si in prezent
PROBLEMA:
-problema a aparut de 2 luni
-problema se manifesta cam o data la 7-10 zile
-problema consta in : o data la 7-10 zile, motorul incepe sa galopeze ( mai exact se aude ca si cum nu se invarte rotund ), incepand toata masina sa se clatine. Turometrul nu se modifica, ramane la turatia normala.
Pe langa simptomul de galopare, in momentul in care simptomul de galopare apare, apare si un sunet de sub masina ( de sub mijlocul ei) , un sunet infundat, asemenea unui bass. In timp ce aceste simptome se manifesta, am observat ca si lumina din interior palpaie usor. In bord nu primesc nici o eroare.
Masina a avut toate reviziile facute la timp, cu filtrele si uleiurile recomandate.
Am mai observat, ca atunci ca simptomele respective sunt prezente, chiar si toba scoate aer in reprize ( pauze de sutimi de secunde ), parand ca scoate aer concomitent cu galoparile motorului.
In ultimul timp, am auzit din partea mecanicilor si a cunoscutilor, pareri de genul ca ar fii probleme de genul : pompa presiune/cutie de viteze/injector/simplu senzor/EGR/baterie/alternator si am auzit din gura unui mecanic( probabil nepriceput ) chiar si de prime semne ale calarii motorului ( mi-este imposibil sa cred asta ).
Saptamana urmatoare urmeaza sa ii fac diagnoza, cel mai probabil la autoklass, depinzand si de timpul meu liber si de data programarii.
Pana atunci, doresc sa aud niste pareri din partea unor persoane cunoscatoare, pentru a stii la ce ma pot astepta.
Mai mentionez ca aceste simptome se simt la relanti ( DRIVE stand cu piciorul pe frana, PARKING si cred ca si pe NEUTRU). In mers nu se simte nimic, schimba absolut perfect vitezele, puterea este aceeasi pe care o stiu.
Astept parerile voastre, pot atasa si un videoclip, dar nu se aud foarte bine sunetele simptomelor, deci nu cred ca poate afecta cu ceva.
Astept si recomandari de service-uri/mecanici priceputi din judetul Constanta.
Va urez o zi frumoasa, si scuzati-mi " mica " povestioara.
Comment